Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ligt er al veel sneeuw bij jullie?

+28
patjuhhh
Pompoen
Kabouter
Sarah1985
Rouxxxe
Cheesegirl
tess05
M_as
lyke
Arwyn
minoessepoes
Mermaid
Jelin
ekiaam87
Dolphinne
ButterflyEffect
Lies
Snoopy
Benthe
Eris
BJA
Petteflet
VeryCherry
Flinder
Mystic
smooch
Caresses
Try
32 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ligt er al veel sneeuw bij jullie? - Pagina 3 Empty Re: Ligt er al veel sneeuw bij jullie?

Bericht  Rouxxxe vr 17 dec 2010 - 5:33

Hier in Noord-Holland ligt echt een enorm pak! Lijkt wel bijna alsof we ingesneeuwd zijn, zoveel is het.. Heel veel mensen, waaronder m'n vader hebben ook moeite met thuis komen, brrr ik zal blij zijn als ie veilig thuis is..
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ligt er al veel sneeuw bij jullie? - Pagina 3 Empty Re: Ligt er al veel sneeuw bij jullie?

Bericht  Sarah1985 vr 17 dec 2010 - 5:36

hier ligt een laagje sneeuw gras is nog gewoon te zien. Wel jammer als ik de verhalen zo hoor overal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kabouter vr 17 dec 2010 - 5:37

Hier ligt nog evenveel als gisteren. Dat was een mooi pak en vandaag is er niks meer bijgevallen. Misschien komt het nog. Hoop eigenlijk van niet, want anders ben ik morgen niet zo happy om te gaan werken.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 5:39

Hier ligt aardig wat. Ik had al afgemeld om club te geven vanavond, ga zo echt voor mijn lol de weg niet op! Maar er zijn natuurlijk altijd stoere mannen, dus nu word ik opgehaald smile

Gast
Gast

Bericht  Pompoen vr 17 dec 2010 - 6:04

Hier heeft het de hele dag gesneeuwd, denk dat er zeker 10 cm ligt. Er komt nu eindelijk een sneeuwschuiver langs... helaas slaat die onze ventweg over uiteraard...maar dan is straks in ieder geval die ijsbaan aan de overkant weg...lag gewoon een laag van ongeveer 2 cm ijs!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  patjuhhh vr 17 dec 2010 - 7:00

hier sneeuwde het vanmiddag echt heel hard. nu is het droog en ligt er weer een aardig laagje sneeuw bij.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 7:14

Kabouter schreef:Hier ligt nog evenveel als gisteren. Dat was een mooi pak en vandaag is er niks meer bijgevallen. Misschien komt het nog. Hoop eigenlijk van niet, want anders ben ik morgen niet zo happy om te gaan werken.

+1.
Hier ligt wat sneeuw, maar niet heel veel. Ik vind sneeuw hartstikke leuk, maar niet op zaterdag. Dus als ik klaar ben morgen met werken mag alle sneeuw hier komen.

Gast
Gast

Bericht  Caroow vr 17 dec 2010 - 7:36

Hier was het net een tijdje heel hard aan het sneeuwen! Leuk! Of het nu nog sneeuwt weet ik niet want ik ben te lui om naar het raam te lopen Laughing

Oja "hier" is S.teenwijk.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 7:38

Het heeft vanochtend heel veel gesneeuwd, daarna niet meer. De zon heeft even geschenen, er is daardoor wel wat sneeuw weg, maar er ligt nog best veel. Dit weer duurt nog wel even heb ik gehoord?

Gast
Gast

Bericht  Winegum vr 17 dec 2010 - 7:39

_MamaRosa_ schreef:Hier in twente sneeuwt het behoorlijk hard. Hebben vanavond nog wel een bruiloft ergens achteraf, dat vind ik dan wat minder met zo'n pak sneeuw. Maar eens zien of we dan wel gaan.

Oh wat vervelend zeg Sad Ik hoop niet dat er veel mensen niet kunnen komen, dat zou wel sneu zijn voor het bruidspaar. Hopelijk valt het voor jullie mee!

Hier is het ook echt drama. Er is over vandaag verspreidt wel 20/25 cm gevallen (omgeving Den Haag). Tot half 2 heeft het non-stop gesneeuwd..

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Makamba vr 17 dec 2010 - 7:40

Hier ligt ook een flink pak sneeuw!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 7:44

CKC schreef:
Try schreef:
CKC schreef:Geen stadsvervoer meer in Amsterdam..
Jeetje..
Ik vraag me serieus af hoe ik naar huid moet. Het is stil op straat..

Ben je nog thuis gekomen? Dr rijden geen bussen en treinen meer Sad Die van mij gelukkig nog wel, met veel vertraging, maar heb gelopen vanaf het station. Ach, dat had ook wel weer wat eigenlijk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 7:45

Het is hier nu net een halfuurtje aan het sneeuwen.

Gast
Gast

Bericht  Monte vr 17 dec 2010 - 7:59

Jaa. Hier(haarlem) ligt een flink pak sneeuw(zo'n 20 cm denk ik). Maar nu is het wel aan het sneeuwen, maar dan natte sneeuw. Hopelijk is niet alle sneeuw weer binnen no time weg.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 8:00

Denk dat het wel even blijft liggen, ook omdat het vriest.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: