Ligt er al veel sneeuw bij jullie?
+28
patjuhhh
Pompoen
Kabouter
Sarah1985
Rouxxxe
Cheesegirl
tess05
M_as
lyke
Arwyn
minoessepoes
Mermaid
Jelin
ekiaam87
Dolphinne
ButterflyEffect
Lies
Snoopy
Benthe
Eris
BJA
Petteflet
VeryCherry
Flinder
Mystic
smooch
Caresses
Try
32 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ligt er al veel sneeuw bij jullie?
Hier in Noord-Holland ligt echt een enorm pak! Lijkt wel bijna alsof we ingesneeuwd zijn, zoveel is het.. Heel veel mensen, waaronder m'n vader hebben ook moeite met thuis komen, brrr ik zal blij zijn als ie veilig thuis is..
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
hier ligt een laagje sneeuw gras is nog gewoon te zien. Wel jammer als ik de verhalen zo hoor overal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Hier ligt nog evenveel als gisteren. Dat was een mooi pak en vandaag is er niks meer bijgevallen. Misschien komt het nog. Hoop eigenlijk van niet, want anders ben ik morgen niet zo happy om te gaan werken.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ligt aardig wat. Ik had al afgemeld om club te geven vanavond, ga zo echt voor mijn lol de weg niet op! Maar er zijn natuurlijk altijd stoere mannen, dus nu word ik opgehaald
Gast- Gast
Hier heeft het de hele dag gesneeuwd, denk dat er zeker 10 cm ligt. Er komt nu eindelijk een sneeuwschuiver langs... helaas slaat die onze ventweg over uiteraard...maar dan is straks in ieder geval die ijsbaan aan de overkant weg...lag gewoon een laag van ongeveer 2 cm ijs!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
hier sneeuwde het vanmiddag echt heel hard. nu is het droog en ligt er weer een aardig laagje sneeuw bij.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Kabouter schreef:Hier ligt nog evenveel als gisteren. Dat was een mooi pak en vandaag is er niks meer bijgevallen. Misschien komt het nog. Hoop eigenlijk van niet, want anders ben ik morgen niet zo happy om te gaan werken.
+1.
Hier ligt wat sneeuw, maar niet heel veel. Ik vind sneeuw hartstikke leuk, maar niet op zaterdag. Dus als ik klaar ben morgen met werken mag alle sneeuw hier komen.
Gast- Gast
Hier was het net een tijdje heel hard aan het sneeuwen! Leuk! Of het nu nog sneeuwt weet ik niet want ik ben te lui om naar het raam te lopen
Oja "hier" is S.teenwijk.
Oja "hier" is S.teenwijk.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Het heeft vanochtend heel veel gesneeuwd, daarna niet meer. De zon heeft even geschenen, er is daardoor wel wat sneeuw weg, maar er ligt nog best veel. Dit weer duurt nog wel even heb ik gehoord?
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Hier in twente sneeuwt het behoorlijk hard. Hebben vanavond nog wel een bruiloft ergens achteraf, dat vind ik dan wat minder met zo'n pak sneeuw. Maar eens zien of we dan wel gaan.
Oh wat vervelend zeg Ik hoop niet dat er veel mensen niet kunnen komen, dat zou wel sneu zijn voor het bruidspaar. Hopelijk valt het voor jullie mee!
Hier is het ook echt drama. Er is over vandaag verspreidt wel 20/25 cm gevallen (omgeving Den Haag). Tot half 2 heeft het non-stop gesneeuwd..
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Hier ligt ook een flink pak sneeuw!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
CKC schreef:Ik vraag me serieus af hoe ik naar huid moet. Het is stil op straat..Try schreef:Jeetje..CKC schreef:Geen stadsvervoer meer in Amsterdam..
Ben je nog thuis gekomen? Dr rijden geen bussen en treinen meer Die van mij gelukkig nog wel, met veel vertraging, maar heb gelopen vanaf het station. Ach, dat had ook wel weer wat eigenlijk
Gast- Gast
Jaa. Hier(haarlem) ligt een flink pak sneeuw(zo'n 20 cm denk ik). Maar nu is het wel aan het sneeuwen, maar dan natte sneeuw. Hopelijk is niet alle sneeuw weer binnen no time weg.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Denk dat het wel even blijft liggen, ook omdat het vriest.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel sneeuw ligt er in Den Haag?
» Ligt jullie T-mobile netwerk er ook uit????
» Waar ligt jullie grens
» Zetten jullie veel op marktplaats?
» ligt jullie baby dichtbij straling?
» Ligt jullie T-mobile netwerk er ook uit????
» Waar ligt jullie grens
» Zetten jullie veel op marktplaats?
» ligt jullie baby dichtbij straling?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: