Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+27
M_as
Zwoesj
sanne-84
Suus
Atelier Madame
TwistedAngel
Blair
Filoria
TGR
Sjaantje
TNMN
silly-one
Toet
CCC
Kabouter
Rush
Lotus
Snoes
Susan
Lejow
Ambivalence
Pien
ExpressoB
Tiana
Qiara
Burn
Jordana
31 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 5:33

ExpressoB schreef:ik heb ze wel gehad.. bloedblaren dus

ik ben naar een dermatoloog geweest want ze gingen maar niet weg
heb echt een jaar lang! met speciale (super bijtende) creme op mijn vingers gelopen (en pleisters) en mijn vingers waren helemaal kapot gegaan! zo erg dat mijn huid super dun was geworden!! mijn huisarts had het gezien en zei dat ik er accuut mee moest stoppen! en ben er na een jaar vanaf gekomen...hoop ook echt dat ze nooit en te nimmer meer terug komen!
Jij praat altijd zo onsamenhangend he... Ik volg echt helemaal niets van wat je nu zegt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 5:33

Maar dat is natuurlijk een gigantische uitzondering en je bracht het nu net alsof ze zich daar maar op voor moest bereiden laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 5:35

Kabouter schreef:Buh..wij hebben morgen een hypotheekgesprek bij de bank en ik vind het eigenlijk best wel spannend..dom hè?
Een oriënterend hypotheekgesprek of hebben jullie al een huis gekocht en gaan jullie nu hypotheekshoppen?

Ik vond het ook eng hoor, toen wij voor hypotheekgesprekken gingen. Maar ik vond eigenlijk alles in de periode van het kopen van het huis doodeng :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 5:38

Vergeet-me-nietje schreef:

heb echt een jaar lang! met speciale (super bijtende) creme op mijn vingers gelopen (en pleisters) en mijn vingers waren helemaal kapot gegaan! zo erg dat mijn huid super dun was geworden!! mijn huisarts had het gezien en zei dat ik er accuut mee moest stoppen! en ben er na een jaar vanaf gekomen...hoop ook echt dat ze nooit en te nimmer meer terug komen!
Jij praat altijd zo onsamenhangend he... Ik volg echt helemaal niets van wat je nu zegt.

Snap je dat niet wat ze zegt? Dan moet je denk ik bete rlezen want het staat er echt wel duidelijk hoor. maar je bedoelt nu vast de punten en hoofdletters en zo Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 5:41

Theedoosje schreef:

Snap je dat niet wat ze zegt? Dan moet je denk ik bete rlezen want het staat er echt wel duidelijk hoor. maar je bedoelt nu vast de punten en hoofdletters en zo Rolling Eyes
Ik bedoel niet de punten en hoofdletters, hoewel dat ook storend is.

Maar wat ging nu niet weg? De bloedblaren niet of de wratten niet? Als de bloedblaren niet weggingen, lijkt het me vreemd om met bijtende crème op je vingers rond te moeten lopen, dus waarschijnlijk gingen de wratten niet weg. Maar als de wratten niet weggingen en ze er na een jaar ineens vanaf is gekomen toen ze stopte met die crème, wanneer heeft ze dan die wratten laten behandelen met stikstof tot bloedblaren aan toe?

En dat geldt niet alleen voor dit stukje, maar voor bijna alles wat ze zegt, ik snap er meestal maar de helft van.

Gast
Gast

Bericht  Kabouter wo 20 jul 2011 - 5:42

Kabouter schreef:Buh..wij hebben morgen een hypotheekgesprek bij de bank en ik vind het eigenlijk best wel spannend..dom hè?
Een oriënterend hypotheekgesprek of hebben jullie al een huis gekocht en gaan jullie nu hypotheekshoppen?

Ik vond het ook eng hoor, toen wij voor hypotheekgesprekken gingen. Maar ik vond eigenlijk alles in de periode van het kopen van het huis doodeng :P

Een oriënterend gesprek..mijn vriend is de enige die werkt, dus mijn schoonvader gaat mee omdat hij misschien garant wil staan voor ons en we gaan dus ook kijken wat de mogelijkheden dan zijn.
We hebben namelijk wel een huisje op het oog.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 5:42

Ik denk dat dat dus alleen is als je echt een wrat hebt die niet of moeilijk weggaat.

Ik heb er heel lang op mijn duimen gehad en op mijn hak.
1 Van mijn duimen en die onder mijn hak hebben zoveel te verduren gehad maar niks hielp.
Uiteindelijk hebben ze die goed te pakken gehad en had ik op die twee plekken ook een bloedblaar.

Maar ik heb er tig gehad en als die gewoon werden aangestipt was er niks aan de hand.
Prettig is anders maar je gaat niet dood ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Kabouter wo 20 jul 2011 - 5:46

Ik ga lekker bbqen! Fijne avond nog iedereen.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 5:47

Kabouter schreef:

Een oriënterend gesprek..mijn vriend is de enige die werkt, dus mijn schoonvader gaat mee omdat hij misschien garant wil staan voor ons en we gaan dus ook kijken wat de mogelijkheden dan zijn.
We hebben namelijk wel een huisje op het oog.
Oeh spannend! Dan is het dus afwachten of jullie het kunnen betalen en wat de maandbedragen zouden worden. Heb je foto's van het huis dat jullie op het oog hebben?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 5:49

Ik heb net pannekoeken op en ben nu strontmisselijk pale Neutral

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 5:49

Hazeltje, wat leuk dat jullie een zoontje krijgen! Gaat het goed met jou en je zwangerschap?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 5:51

Maple schreef:Ik heb net pannekoeken op en ben nu strontmisselijk pale Neutral
Pannenkoeken, lekker! Jammer alleen dat je nu misselijk bent.

Ik ga vrijdag boekweitpannenkoeken maken! Nu al trek in!

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB wo 20 jul 2011 - 5:53

Theedoosje schreef:

Ik bedoel niet de punten en hoofdletters, hoewel dat ook storend is.

Maar wat ging nu niet weg? De bloedblaren niet of de wratten niet? Als de bloedblaren niet weggingen, lijkt het me vreemd om met bijtende crème op je vingers rond te moeten lopen, dus waarschijnlijk gingen de wratten niet weg. Maar als de wratten niet weggingen en ze er na een jaar ineens vanaf is gekomen toen ze stopte met die crème, wanneer heeft ze dan die wratten laten behandelen met stikstof tot bloedblaren aan toe?

En dat geldt niet alleen voor dit stukje, maar voor bijna alles wat ze zegt, ik snap er meestal maar de helft van.

De wratten gingen maar niet weg, nadat ik ze een aantal malen bij de huisarts had laten aanstippen met stikstof. Als ze echt flink aanstippen met stikstof kun je bloedblaren krijgen.
De wratjes waren na een jaar zo goed als weg, ik heb dus een jaar lang met die speciale creme(en pleisters) op mijn vingers gelopen.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 5:59

@ Reva: Het lijkt nu wel iets de goede kant op te gaan.
Mijn bekken doen wel nog steeds erg pijn maar de misselijkheid lijkt nu langzaam af te nemen.
Gelukkig!

Met de baby-boy is alles goed Very Happy
Net zo'n lange lijs als zijn zus zoals we maandag konden zien haha.

Lief dat je er naar vraagt Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 6:19

Hazeltje, fijn dat alles goed is!

Goh, je zou nog maar één dag moeten werken en vervolgens 4 dagen weekend hebben Very Happy:D

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB wo 20 jul 2011 - 6:25

fijn voor je(jullie) hazeltje

maple: lekker hoor, ga je nog wat doen?!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 6:28

Fijn dat je je iets beter voelt (afgezien van je bekken) en super dat alles goed gaat met je kleintje! Als hij op H. gaat lijken hebben jullie straks twee hartenbrekertjes Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 6:50

Haha. Hou maar op :P
Nog zo'n clown!

We moeten met 30 weken wel weer terug komen voor extra controle van het hartje.
Ze had een opname waarbij ze dacht dat het tussenschotje niet gesloten was maar op andere opname's was het wel dicht.

Dus dan checken ze nog een keer voor de zekerheid. Met een kindercardioloog erbij.
Maar we gaan er gewoon vanuit dat het een opname was en dat gewoon in orde is!

Gast
Gast

Bericht  Filoria wo 20 jul 2011 - 7:13

Bedankt voor de geruststellingen nog meiden (over wratjes laten behandelen met stikstof).

Het viel inderdaad erg mee.

@Hazeltje: stom is dat zeg, zijn ze zo ver met de techniek, maar kunnen ze niet behoorlijk zien of dat schotje nou wel of niet goed zit. Hmpf. Maar jullie gaan uit van goed nieuws zo te lezen?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:14

Hallo allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Blair wo 20 jul 2011 - 7:16

Wij zijn met Joaquin voor de allereerste keer naar de bioscoop geweest. Cars2 3D, erg leuk maar wel koppijn van die stomme bril. Suspect
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:16

Nou, het is het zekere voor het onzekere vanwege H. haar hartkwaal(tje).
Zij zegt ook dat het waarschijnlijk prima in orde is maar doordat ze toch 1 moment had dat ze twijfelde dat ze gewoon extra wil checken.

En over 10 weken is het allemaal weer wat groter en beter te zien.

Ik heb liever dat ze het extra checken dan dat ze nu roepen: Oooh, alles is prima en we dan straks na een paar weken erachter komen dat er toch weer wat aan de hand is.
Bij H. zijn we er ook pas met 7 weken achter gekomen dat ze geen "normaal" ruisje had, dat hebben ze toen ook niet op de 20wk echo kunnen zien...

Gast
Gast

Bericht  Filoria wo 20 jul 2011 - 7:21

@Hazeltje: ah duidelijk. Ik duim voor jullie dat het meevalt dan!

@Babydoll: jaa ik kan daar ook niet tegen, die 3d-brillen. Dat schijnt een klein percentage van alle mensen te hebben. Het is voor mij echt een reden om niet meer naar 3d-films te gaan.

ExpressoB schreef:De wratjes waren na een jaar zo goed als weg, ik heb dus een jaar lang met die speciale creme(en pleisters) op mijn vingers gelopen.
EEN JAAR LANG?! Jezus!

Ik heb die creme ook gehad. Volgens de huisarts zouden de wratjes dan na drie weken weg moeten zijn. Dat waren ze inderdaad niet. Maar het was niet in me opgekomen om dan maar een jaar lang met creme en pleisters te gaan lopen. Jeetje.

Ging je dan ook elke keer je handen weken in water voordat je de creme opsmeerde?

Ik heb nu met de dermatoloog afgesproken dat we maximaal drie keer aanstippen met stikstof. Als de wratjes dan nog niet weg zijn, wil hij een of ander duister middeltje proberen dat in Duitsland wel gebruikt wordt maar in Nederland nog niet. Nouja ik vind het prima. Als ze maar weggaan.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik echt geen geduld zou hebben om een jaar lang elke dag mijn vingers in te smeren.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Blair wo 20 jul 2011 - 7:24

Niet fijn, en ze hadden de airco aan ofzo want het was écht koud, big man heeft er gelukkig van genoten maar ik was blij toen ik die bril in de bak mocht smijten.

Jeetje, wat vervelend van die wratjes, mijn broer heeft er eentje op zijn duim wat maar niet weg gaat, hardnekkig ding, ze hebben al van álles geprobeerd, en omdat je toch wel automatisch naar handen kijkt als je met iemand praat voelt hij zich daar heel ongemakkelijk bij.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Filoria wo 20 jul 2011 - 7:27

Pff. Gelukkig heeft hij er van genoten, daar doe je het toch voor he Wink
Filoria