Dagcafé
+27
M_as
Zwoesj
sanne-84
Suus
Atelier Madame
TwistedAngel
Blair
Filoria
TGR
Sjaantje
TNMN
silly-one
Toet
CCC
Kabouter
Rush
Lotus
Snoes
Susan
Lejow
Ambivalence
Pien
ExpressoB
Tiana
Qiara
Burn
Jordana
31 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
jep en dan twijfelen of ik vanavond naar de corso ga, maar denk dat het een avondje bankhangen wordt
maare ik ben er ook weg van, fijne avond
maare ik ben er ook weg van, fijne avond
Gast- Gast
hallo allemaal
zo... ik heb bijna het hele bedrag terug gekregen van de garage die mijn auto niet goed had gemaakt
zit een heel verhaal aan vast maar gaat erom dat ik min het btw bedrag toch ff 137 euro heb terug gehad!
PUH! blij:D
heb mezelf getrakteerd op een pizza, nu ff oven voorverwarmen;)
zo... ik heb bijna het hele bedrag terug gekregen van de garage die mijn auto niet goed had gemaakt
zit een heel verhaal aan vast maar gaat erom dat ik min het btw bedrag toch ff 137 euro heb terug gehad!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:hallo allemaal
Dat is weer een fijne meevaller dan.
Gast- Gast
Ik ga over tien minuten naar de dokter om de wratjes op mijn handen te laten behandelen met vloeibare stikstof.
En ik ben echt SUPER zenuwachtig
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria, dat begrijp ik, dat idee is ook eng, maar ik heb ze op mijn voeten gehad en vond het echt héél erg meevallen!!! Succes.
Gast- Gast
hallo pippa
ja zeker! ben ook echt blij ermee... had bij hun 163 euro betaald voor iets wat ze niet goed hadden gemaakt en waarvoor ik meerdere malen ben terug gegaan
nu is mijn auto laatst gekeurd en ook naar andere mankementjes gekeken en daaruit bleek dat ze de onderdelen verkeerd om hadden gemonteerd! nu heb ik nergens meer last van maar ik had wel die gozer moeten betalen (wel stuk goedkoper) maar daarnaast moest ik weer mijn auto uit laten lijnen en kostte me ook weer 50euro (want dat had ik buiten die 163 ook gedaan)
afijn heel technisch verhaal haha
ja zeker! ben ook echt blij ermee... had bij hun 163 euro betaald voor iets wat ze niet goed hadden gemaakt en waarvoor ik meerdere malen ben terug gegaan
nu is mijn auto laatst gekeurd en ook naar andere mankementjes gekeken en daaruit bleek dat ze de onderdelen verkeerd om hadden gemonteerd! nu heb ik nergens meer last van maar ik had wel die gozer moeten betalen (wel stuk goedkoper) maar daarnaast moest ik weer mijn auto uit laten lijnen en kostte me ook weer 50euro (want dat had ik buiten die 163 ook gedaan)
Komt goed Filoria (zeg ik je naam nu goed? ) Ik heb ze op mjn voet gehad en ook zo weg laten halen.
Gast- Gast
Hoi!
Ow dat lijkt me ook wel eng Filoria. Succes!
Ow dat lijkt me ook wel eng Filoria. Succes!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Filoria schreef:Ik ga over tien minuten naar de dokter om de wratjes op mijn handen te laten behandelen met vloeibare stikstof.
suc6! doet echt vet pijn!! sorry maar bereid je maar vast voor als ze het goed hebben gedaan, krijg je bloedblaren ervan
ExpressoB schreef:hallo pippa
Ook lekker knullig zeg verkeerd om Voor hetzelfde geld was er weet ik wat gebeurd.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Filoria schreef:Ik ga over tien minuten naar de dokter om de wratjes op mijn handen te laten behandelen met vloeibare stikstof.
suc6! doet echt vet pijn!! sorry maar bereid je maar vast voor als ze het goed hebben gedaan, krijg je bloedblaren ervan
Niet iemand teveel moed inpraten hè?!
Kabouter- Kletskop
nou inderdaad, want ik had het in januari laten maken en die auto bleef k.t! kraken, bonken en gekkigheid allemaal en werd steeds erger! en hun maar zeggen kan geen kwaad en de laatste keer stuurde ze me dus bij die garage gewoon weg, ze konden er niks meer aan doen!!
2medewerkers worden er op aangesproken (had de oude veerpootrubbers/lagers) meegenomen zodat ze het konden zien. Die wou die man bewaren zodat hij het met zijn medewerkers kon bespreken en laten zien.
ik had geen bon van die gozer (die hem uiteindelijk wel goed gemaakt heeft) daarom kreeg ik het volledige bedrag niet terug.
2medewerkers worden er op aangesproken (had de oude veerpootrubbers/lagers) meegenomen zodat ze het konden zien. Die wou die man bewaren zodat hij het met zijn medewerkers kon bespreken en laten zien.
ik had geen bon van die gozer (die hem uiteindelijk wel goed gemaakt heeft) daarom kreeg ik het volledige bedrag niet terug.
ja sorry maar zo is het gewoon! als je je erop instelt dat het pijn gaat doen.... kan moeilijk zeggen valt reuze mee! en dat ze straks zere handen en voeten heeft.
Bloedblaren?Kabouter schreef:ExpressoB schreef:Filoria schreef:Ik ga over tien minuten naar de dokter om de wratjes op mijn handen te laten behandelen met vloeibare stikstof.
Niet iemand teveel moed inpraten hè?!
Ik zat er vroeger onder, altijd met vloeibare stikstof gedaan, maar zo ben ik niet mishandeld hoor.
Pijn doet het ook niet, alleen als je ze onder je voet hebt, zoals ik had, dan moet je er op lopen en dat voelt niet lekker.
Bloedblaren?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nou inderdaad, wat een verhaal zeg. Ik heb ook genoeg wratten laten weghalen met stikstof en mijn zussen ook en het heeft nog nooit pijn gedaan, laat staan bloedblaren veroorzaakt.
Gast- Gast
Buh..wij hebben morgen een hypotheekgesprek bij de bank en ik vind het eigenlijk best wel spannend..dom hè?
Kabouter- Kletskop
ik heb ze wel gehad.. bloedblaren dus
ik ben naar een dermatoloog geweest want ze gingen maar niet weg
heb echt een jaar lang! met speciale (super bijtende) creme op mijn vingers gelopen (en pleisters) en mijn vingers waren helemaal kapot gegaan! zo erg dat mijn huid super dun was geworden!! mijn huisarts had het gezien en zei dat ik er accuut mee moest stoppen! en ben er na een jaar vanaf gekomen...hoop ook echt dat ze nooit en te nimmer meer terug komen!
heb echt een jaar lang! met speciale (super bijtende) creme op mijn vingers gelopen (en pleisters) en mijn vingers waren helemaal kapot gegaan! zo erg dat mijn huid super dun was geworden!! mijn huisarts had het gezien en zei dat ik er accuut mee moest stoppen! en ben er na een jaar vanaf gekomen...hoop ook echt dat ze nooit en te nimmer meer terug komen!
ExpressoB schreef:ik heb ze wel gehad.. bloedblaren dus
Maar omdat jij ze hebt gehad, wil dat toch niet zeggen dat het normaal is??
Kabouter- Kletskop
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: