Dagcafé
+27
M_as
Zwoesj
sanne-84
Suus
Atelier Madame
TwistedAngel
Blair
Filoria
TGR
Sjaantje
TNMN
silly-one
Toet
CCC
Kabouter
Rush
Lotus
Snoes
Susan
Lejow
Ambivalence
Pien
ExpressoB
Tiana
Qiara
Burn
Jordana
31 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Ze krijgt te horen wanneer ze geopereerd word en of ze bestraling krijgt (zeer waarschijnlijk wel) en hoeveel. (borstkanker)
Gast- Gast
Hoi Toetje!
Ik heb niet zoveel boeiende plannen. Straks beeldende therapie, vanavond komt er nog iemand hospiteren, morgen ga ik maar weer eens naar ZieZo en het weekend ben ik bij mijn moeder.
Ik heb niet zoveel boeiende plannen. Straks beeldende therapie, vanavond komt er nog iemand hospiteren, morgen ga ik maar weer eens naar ZieZo en het weekend ben ik bij mijn moeder.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Hoi Toetje,
Plannen voor vanavond, denk weer rondje lopen in de stad .
Daisy echt vervelend dat je nu echt zo zit te wachten, kan me een beetje inleven hoe het voelt aangezien ik dit laatst ook heb gehad met mijn zus. De hele dag wachten op bericht wat je eigenlijk niet echt wilt hebben.
Plannen voor vanavond, denk weer rondje lopen in de stad .
Daisy echt vervelend dat je nu echt zo zit te wachten, kan me een beetje inleven hoe het voelt aangezien ik dit laatst ook heb gehad met mijn zus. De hele dag wachten op bericht wat je eigenlijk niet echt wilt hebben.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Het waren er 3. Maar er zat wel iemand bij die we wel leuk vonden. Dat is dus wel fijn.
Lotus- Ratel
Ja, ik ben benieuwd.
Lotus- Ratel
Daisy schreef:Ze krijgt te horen wanneer ze geopereerd word en of ze bestraling krijgt (zeer waarschijnlijk wel) en hoeveel. (borstkanker)
Oh, dat is idd wel heel spannend dan. Nog steeds niks gehoort?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ga ook maar weer Nijmegen in vanavond.
Toet- Lady Post-a-lot
Weet je al een beetje waar Toetje? Ik moet zeggen kan thuis blijven gisteren echt heerlijk op het balkon gezetten en mensen zitten kijken
silly-one- Ratel
Waar woon jij dan sillyone, als je dat wil vertellen? Ik ga eerst naar matrixx@thepark & koningsplein, afhankelijk van waar het gezelligst is. En als het buiten afgelopen is misschien nog even ergens de kroeg in.
Toet- Lady Post-a-lot
Eindelijk heb ik wat gehoord!
Binnen nu en 3 weken word ze geopereerd, bestraling kunnen ze nog niks over zeggen dan horen we pas na de operatie. Ze hebben ook weer foto´s genomen maar alles was nog hetzelfde.
Oftewel we niks nieuws want we wisten al dat ze geopereerd zou worden.
Nu is het weer een kwestie van afwachten...
Binnen nu en 3 weken word ze geopereerd, bestraling kunnen ze nog niks over zeggen dan horen we pas na de operatie. Ze hebben ook weer foto´s genomen maar alles was nog hetzelfde.
Oftewel we niks nieuws want we wisten al dat ze geopereerd zou worden.
Nu is het weer een kwestie van afwachten...
Gast- Gast
PM toetje,
Ik ga waarschijnlijk weer naar het Labyrinth. De Coronas zijn best goed en de sfeer is er al vier dagen super geweest.
Ik ga waarschijnlijk weer naar het Labyrinth. De Coronas zijn best goed en de sfeer is er al vier dagen super geweest.
silly-one- Ratel
Die bui die jij net hebt gehad Alex komt nu hier naar beneden. Ben blij dat ik binnen zit haha. Wel vervelend voor de lopers.
silly-one- Ratel
Daisy, wat vervelend dat jullie nu eigenlijk nog niets weten.
Ik ben net naar een meubelzaak geweest en had op hun website een bank gezien, deze hadden ze niet staan in de winkel, maar hij komt over 3-4 weken binnen en dan word ik gebeld en mocht ik hem willen, dan krijg ik hem dezelfde week want hij heeft er 2 besteld omdat de bank zo goed loopt. En geen 8 weken levertijd dan . En het mooie is, dat de bank precies binnen mijn budget was!
Deze bank is het, maar dan in het donkergrijs. Hopelijk zit hij goed .
Ik ben net naar een meubelzaak geweest en had op hun website een bank gezien, deze hadden ze niet staan in de winkel, maar hij komt over 3-4 weken binnen en dan word ik gebeld en mocht ik hem willen, dan krijg ik hem dezelfde week want hij heeft er 2 besteld omdat de bank zo goed loopt. En geen 8 weken levertijd dan . En het mooie is, dat de bank precies binnen mijn budget was!
Deze bank is het, maar dan in het donkergrijs. Hopelijk zit hij goed .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Oja, bij de Caronas ben ik van de week ook nog ff geweest, die zijn idd leuk!
Laatst aangepast door toetje_ op do 21 jul 2011 - 1:40; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
Ik had het ook gehad om 10 uur, maar ik moest het helaas thuis nog rekken tot 12. Toch voor 12 uur in slaap gevallen haha.
Coronas heb ik nu vier avonden gezien en ik heb daar iedere keer toch wel een uur binnen gestaan en nog geen één keer hetzelfde liedje gehoord.
Coronas heb ik nu vier avonden gezien en ik heb daar iedere keer toch wel een uur binnen gestaan en nog geen één keer hetzelfde liedje gehoord.
silly-one- Ratel
leuke bank SG, heeft ook een hoge leuning en dat vind ik persoonlijk wel fijner zitten.
Gast- Gast
Hi smik, alles goed?
Toet- Lady Post-a-lot
Ja, nu hopen dat 'ie in het echt ook zo mooi is en fijn zit ! En je kunt de chaise longue ook aan de andere kant plaatsen, dat is wel ideaal ! En nu wil ik eigenlijk toch wel graag weten of de nummers 1 of 2 het appartementje willen waarop ik 3e sta op de lijst! Ik kan zo slecht tegen het afwachten... Maar hopelijk wordt mijn geduld beloond..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: