Hoe is het met Pien?
+99
Mel
pitbullgup
Minx
Winegum
Happy
LotteK
Wennes
Julia
Bloem86
pindaatje
flower
JD
ProudMom
Zwoesj
Koetjeboe
kletskousje
juffie001
Poisongirl
Rumble
vlinder19
Amber-
Creabea_28
SoGood
PiP
Petteflet
Coccinelle
moepie
Tiana
Rush
duckie
Lady4
Limburg85
Monnie
VanillaRose
Muppetje
Qiara
TGR
Ezzer
Paper Crown
Laced
mauwmauw
Tiara
Kabouter
Atelier Madame
Ellusss
Tania
blauwwitrood
Fearie
Clapperdie
Sjonno
SparklingEyes
Steep
kwak
Mamasapje
Parisienne
Meeko
LMCurious
Phileine
Spring
nisavi
Printje
patjuhhh
Mamsie
Diese
_Jet
Niene
Chelle
Liadan
Sjaantje
Jelin
joyce0606
L!ND@
Inge
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Pussycat
Koffieleut
Smaragdje
blondje1313
studiebol
sheila123
LindaK
banjer49
Nana
Fiebje
Happydobby
Snoes
Novalee
CCC
meisjesmama
Lejow
Coco
Tazz
PapillonRose
Pien
Zininzon
Susan
Famke
Blue flower
103 plaatsers
Pagina 7 van 24
Pagina 7 van 24 • 1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 24
Re: Hoe is het met Pien?
Ik vond het vooral een flauwe opmerking door de manier waarop ze het schreef en het engeltje erbij..kan me voorstellen dat Pien dat niet waardeert, en het zou misschien anders zijn geweest ls ze het in het gewone zwangeren topic geplaatst had denk ik.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Ik vond het er gewoon niet zo leuk staan met die maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Gast- Gast
Nou ja, een was lulliger geweest denk ik
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik denk dat ik persoonlijk de opmerking iets anders geformuleerd had, omdat je hem mogelijk vervelend kunt opvatten in deze situatie.. Maar ik neem aan dat HD het niet verkeerd bedoelde.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Susan schreef:_MamaRosa_ schreef:
Soms snap ik het ook niet hoor. Ik was ruim 39 weken toen ik gesmeekt heb om ingeleid te worden ivm de terminale fase van mijn moeder, en ik had al een veel te hoge bloeddruk, maar nee, geen reden. Uiteindelijk een ruime week later zelf bevallen, en mijn moeder overleed een week daarna.
Heb het daar soms nog wel moeilijk mee, juist die week daarvoor was ze nog helder. En de week dat ik bevallen ben, was ze al te ver heen om alles nog bewust mee te maken.
Dat van jou is ook het voorbeeld dat het meeste indruk op mij heeft gemaakt, maar ik wilde dat toch niet zomaar neerzetten, ik wist niet of jij dat wel goed vond. Ik vind het nog steeds zo onbegrijpelijk dat ze je toen niet hebben ingeleid.
Nu ik dit zo lees zit ik gewoon te huilen. Soms dringt het ineens allemaal door, bepaalde dingen die er zijn gebeurt, en dan breek ik ineens. Ik kan heel moeilijk huilen, maar merk toch wel dat het ook wel eens oplucht.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Susan schreef:_MamaRosa_ schreef:
Soms snap ik het ook niet hoor. Ik was ruim 39 weken toen ik gesmeekt heb om ingeleid te worden ivm de terminale fase van mijn moeder, en ik had al een veel te hoge bloeddruk, maar nee, geen reden. Uiteindelijk een ruime week later zelf bevallen, en mijn moeder overleed een week daarna.
Heb het daar soms nog wel moeilijk mee, juist die week daarvoor was ze nog helder. En de week dat ik bevallen ben, was ze al te ver heen om alles nog bewust mee te maken.
Dat van jou is ook het voorbeeld dat het meeste indruk op mij heeft gemaakt, maar ik wilde dat toch niet zomaar neerzetten, ik wist niet of jij dat wel goed vond. Ik vind het nog steeds zo onbegrijpelijk dat ze je toen niet hebben ingeleid.
Nu ik dit zo lees zit ik gewoon te huilen. Soms dringt het ineens allemaal door, bepaalde dingen die er zijn gebeurt, en dan breek ik ineens. Ik kan heel moeilijk huilen, maar merk toch wel dat het ook wel eens oplucht.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Baaah, mamarosa. Wat onwijs kloten zeg!
Daar mag je best om huilen.
En niet om je nog meer te laten huilen, maar je mama is er wel. En ze ziet hoe zo'n geweldige mama jij bent!
(en nu krijg ik zelf ook traantjes.. maar geloof daar maar in. Ze is er echt wel)
Daar mag je best om huilen.
En niet om je nog meer te laten huilen, maar je mama is er wel. En ze ziet hoe zo'n geweldige mama jij bent!
(en nu krijg ik zelf ook traantjes.. maar geloof daar maar in. Ze is er echt wel)
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Pien ik zou ook niet naar een ander zkh gaan. Ik heb t idee dat ze jou en de kleine meid goed in de gaten houden. Zij hebben er niet voor niks jaren voor gestudeerd en je mag er van uitgaan dat ze weten wat ze doen. Zo lang jij blijft aangeven wat je wil en kan, of niet wil en niet kan komt t goed.
Sterkte meid!
Sterkte meid!
Gast- Gast
Pien schreef:@Biancy, ben je helemaal vergeten te pm-en!! Het jurkje was gister binnen en hij is geweldig!!! Ik hoop zometeen na het bezoekuur even geld over te kunnen maken naar je, maar I PROMISS, je krijgt het geld zsm!!!
Hallo mafkees, jij hebt wel ff iets anders aan je hoofd.
Dat geld komt wel. Eerst bevallen en genieten van je meisje. En pas na de kraamweek wil ik je weer horen over het geld overmaken!!
Begrepen?!
Maar super dat je het jurkje leuk vind haha.
Spring- Kletskop
Ik hoop dan echt dat je morgen genoeg ontsluiting hebt zeg. Wel fijn dat ze de kleine goed in de gaten houden, maar jullie zijn ook belangrijk. Hier zei de vk dat ze tegenwoordig niet langer laten lopen dan 42 weken.
Bij de oudste ben ik met 42 weken ingeleid, maar was er geen plek moest ik inderdaad tot na het weekend wachten.
Maar bij de middelste ben ik met 41 weken ingeleid omdat ik het zelf echt niet meer trok. En bij de jongste ben ik met 39 weken doorgestuurd omdat ik lichamelijk op was.
Mamarosa, inderdaad dat weet ik ook nog wel. Wat had ik jou/jullie dat ene weekje extra gegund zeg. Las laatst ergens dat eentje met 37 weken al werd ingeleid omdat schoonmoeder slecht lag. Zo raar dat het overal anders gaat.
Bij de oudste ben ik met 42 weken ingeleid, maar was er geen plek moest ik inderdaad tot na het weekend wachten.
Maar bij de middelste ben ik met 41 weken ingeleid omdat ik het zelf echt niet meer trok. En bij de jongste ben ik met 39 weken doorgestuurd omdat ik lichamelijk op was.
Mamarosa, inderdaad dat weet ik ook nog wel. Wat had ik jou/jullie dat ene weekje extra gegund zeg. Las laatst ergens dat eentje met 37 weken al werd ingeleid omdat schoonmoeder slecht lag. Zo raar dat het overal anders gaat.
Gast- Gast
Ik denk overigens dat HD met de smiley bedoelde aan te geven dat ze juist weet dat pien zo lang al weeen heeft en zij zich soort van schaamt om misschien alsnog voor te kruipen met 1 nachtje weeen.
Gast- Gast
Kruumel schreef:Ik denk overigens dat HD met de smiley bedoelde aan te geven dat ze juist weet dat pien zo lang al weeen heeft en zij zich soort van schaamt om misschien alsnog voor te kruipen met 1 nachtje weeen.
+1 ik denk ook dat HD het echt niet rot bedoelde!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Nana schreef:Kruumel schreef:Ik denk overigens dat HD met de smiley bedoelde aan te geven dat ze juist weet dat pien zo lang al weeen heeft en zij zich soort van schaamt om misschien alsnog voor te kruipen met 1 nachtje weeen.
+1 ik denk ook dat HD het echt niet rot bedoelde!
+2
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pien, meis, ik bedoelde het niet rot. Zit even tussen de weeën op het forum nu.
Ik hoop dat ze je snel je meisje in je armen hebt!
Ik hoop dat ze je snel je meisje in je armen hebt!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow schreef:Susan schreef:Diese schreef:
Ik snapte de opmerking ook niet en vond m ook bot, maar lees nu net dat HD weeen heeft.
Heel fijn voor haar, maar dat hoef je dan toch niet op zo'n manier te komen inwrijven?
Onder inwrijven versta ik 'ik heb lekker weeën en jij lekker niet, lekker puh'
Ze vraagt nu gewoon of ze nog meer nummers van hier heeft, omdat ze de hoop heeft eerder te bevallen dan Pien. En ja misschien lullig voor Pien die nu al dagen aan het afwachten is, maar daar kan HD toch niets aan doen?
Ze kan moeilijk met de benen over elkaar gaan zitten en hopen dat de baby niet eerder komt. Dus inderdaad, ik vind het geen vervelende opmerking.
Gast- Gast
Volgens mij was al uitgelegd waarom het niet leuk overkwam en heeft Happydobby inmiddels al gezegd dat het niet zo was bedoeld, dus hoofdstuk gesloten, lijkt mij.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb HD gesmst dat ik best snap dat ze het anders bedoeld heeft!! Het kwam voor mij gewoon even op het verkeerde moment en de manier waarop het er staat is ook niet echt zo leuk. Maar goed, waar het hier om gaat is hoe de stand van zaken is...
Rugweëen volop, behoorlijk steken in mijn buik, steken op mn schaambot omdat de kleine behoorlijk is ingedaald en heb het steeds spaans benauwd! zweet vliegt er aan alle kanten uit....
Rugweëen volop, behoorlijk steken in mijn buik, steken op mn schaambot omdat de kleine behoorlijk is ingedaald en heb het steeds spaans benauwd! zweet vliegt er aan alle kanten uit....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik moest de hele dag aan je denken Pien! Vordert het wel een beetje, of is het nog echt afwachten nu?
Gast- Gast
Het lijkt er op dat het nu niet lang meer duurt. Succes en sterkte!
Gast- Gast
Misschien komt ze nu toch uit zichzelf!
SUCCES PIEN!
SUCCES PIEN!
Spring- Kletskop
Go Pien! Go Pien! Go Pien!
Ik hoop dat het doorzet meid, dat je kleine meisje niet meer zo lang op zich laat wachten.
Ik hoop dat het doorzet meid, dat je kleine meisje niet meer zo lang op zich laat wachten.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Jeetje wat heb ik met je te doen zeg!
Heel veel sterkte, en hopelijk is jullie kleine er snel!
Heel veel sterkte, en hopelijk is jullie kleine er snel!
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Heel veel sterkte! Ik hoop met de rest mee dat jullie dat kleine meisje snel in jullie armen kunnen houden!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 7 van 24 • 1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 24
Soortgelijke onderwerpen
» Pien is bevallen!
» Schoentjes (Pien?)
» Hoera!! E. van Pien wordt vandaag 2 jaar!
» hoeraaaaa!! E. van Pien is 1 jaar!!
» Hieperdepiep ook Pien is jarig!
» Schoentjes (Pien?)
» Hoera!! E. van Pien wordt vandaag 2 jaar!
» hoeraaaaa!! E. van Pien is 1 jaar!!
» Hieperdepiep ook Pien is jarig!
Pagina 7 van 24
Permissies van dit forum: