Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's]
+55
Shy
SarahKey
Gigi_
Arwyn
Roze Roos
Suus
Lynn_
pitbullgup
Theeleut
Sugarfall
claudiaveronique
Silver
Dennenappel
Merai
tg
Guus
SoGood
Penny Blossom
VeryCherry
SoezieQ
Feline
JD
Rouge
Chocolate Cookie
Caroow
NerdChic
Kabouter
Lejow
Mermaid
Sterre
Rovine
Jay
TNMN
Zininzon
Snoes
Zora
Lady4
CareBear
Blond
TGR
smooch
Toet
Raindrop
Jeanette
Inge
Oasis
Pien
Makamba
Aziraphale
Blair
Ugly Betty
Bliss
Caresses
Try
Zwerver
59 plaatsers
Pagina 9 van 16
Pagina 9 van 16 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16
Re: Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's]
Powerbabe, het is een feit dat je mooi bent, maar je lijkt me zó lief!
Gast- Gast
That's what I like about youPowerbabe schreef:
Dat boeit me dan echt weer geen ster. De vraag is toch hoe zie je er uit? Nou zo. Ik ga ook prima zonder make-up naar school, vind dan ook dat ik er niet uit zie, maar dat boeit me gewoon niet. Zo zie ik er nou eenmaal uit en mensen weten toch wel dat ik er normaal misschien beter uit zie, en al zou dat niet zo zijn. zou toch baroppervlakkig zijn als mensen me daar op afrekenen.
Gast- Gast
Haha storm, wat lief:D waarom spreken wij elkaar niet vaker?
En tamm, haha waarom? Wederom, wat lief! Dat vind ik eigenlijk veel leuker om te horen dan dat ik mooi zou zijn. Is dat gek?
En tamm, haha waarom? Wederom, wat lief! Dat vind ik eigenlijk veel leuker om te horen dan dat ik mooi zou zijn. Is dat gek?
Gast- Gast
Zullen we doen dat we het niet meer over mij gaan hebben? haha ik word er een beetje verlegen van.
Gast- Gast
Nou nee PB!
Ik vind je echt een natural beauty!
En je lijkt mij idd ook erg lief!
Doe jij iets met kinderen als werk ofzo?
Ik vind je echt een natural beauty!
En je lijkt mij idd ook erg lief!
Doe jij iets met kinderen als werk ofzo?
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Zullen we doen dat we het niet meer over mij gaan hebben? haha ik word er een beetje verlegen van.
Dan moet je maar niet zo mooi én lief zijn!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, nou!Kabouter schreef:Powerbabe schreef:Zullen we doen dat we het niet meer over mij gaan hebben? haha ik word er een beetje verlegen van.
PrinsesBo, ik pas op op 2 kindjes van 1 en 4, soms ook nog op hun halfzus van 11. Dat is 1 a 2 dagen in de week. Verder studeer ik en heb ik nog 2 andere bijbaantjes. Maar het klopt dus wel ongeveer dat ik met kindjes werk al vind ik het niet echt werk maar gewoon enorm leuk, hoezo?
Gast- Gast
*weg*
Niet qouten aub
Niet qouten aub
Laatst aangepast door _Tanja_ op wo 29 dec 2010 - 9:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Haha, nou!Kabouter schreef:Powerbabe schreef:Zullen we doen dat we het niet meer over mij gaan hebben? haha ik word er een beetje verlegen van.
PrinsesBo, ik pas op op 2 kindjes van 1 en 4, soms ook nog op hun halfzus van 11. Dat is 1 a 2 dagen in de week. Verder studeer ik en heb ik nog 2 andere bijbaantjes. Maar het klopt dus wel ongeveer dat ik met kindjes werk al vind ik het niet echt werk maar gewoon enorm leuk, hoezo?
Ik vind je nl echt de uitstraling hebben van zo'n lieve kleuterjuf ofzo..
Gast- Gast
Hahaha, vroeger wilde ik altijd kleuterjuf worden, daarna kinderarts worden maar ik ben helaas 2x uitgeloot. Dus nu studeer ik rechten, heel logisch:P, familierecht en jeugdrecht zodat ik scheidingen en voogdijzaken kan gaan doen:).
Gast- Gast
Jen_ schreef:Princess schreef:Powerbabe schreef:Ohhh princess nu weet ik wie jij bent! haha hoi!
Coole foto. leuk je haar!
Haha hey! Thanks!
Ik had eerst bedacht anoniem te blijven maar dat was ik op t oude forum ook niet echt dus vandaar toch maar n foto
Kwartje valt bij mij ook, leuk dat je er (weer) bent!
Ja, een oude bekende! Leuk!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Hè chips, waarom komt Princess mij nou niet bekend voor ?
Gast- Gast
_Chance schreef:Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed dat je een foto van jezelf plaatst als je vindt dat je er niet uit ziet.
Haha nee, dat snap ik ook nooit zo goed. Maar eerlijk gezegd denk ik dan ook dat mensen stiekem wel vinden dat ze er prima uit zien.
Niet gericht op iemand specifiek hoor in dit topic, maar dit valt me vaker op in fototopics. Wel een grappig verschijnsel .
Gast- Gast
CherrieLola schreef:
Zooo, de allereerste foto die ik met mijn telefoon heb gemaakt
Hoe zien jullie er nu uit?
Je ziet er anders uit als ik had gedacht ! apart
edit: even de foto weggehaald.. weet niet of ik m mocht quoten
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Haha storm, wat lief:D waarom spreken wij elkaar niet vaker?
Tja, waarom .. je hebt een heel 'zachte' uitstraling, jij bent zo'n soort iemand die je gewoon niet níet aardig kan vinden vind ik haha
Ik zie trouwens dat ik niet de enige ben die Princess niet herkend! Mis ik wat? Dacht eerst dat ze dus kwaksnol was .. maar die is nu wc-eend ofzo toch?
Gast- Gast
Is toch niet heel erg als je me niet herkent?
Was op het vorige forum k.arlytt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waarom allemaal op- en aanmerking toevoegen aan de foto die geplaatst wordt?? Ik zie dat vaker, maar waarom? Als mensen een foto plaatsen zijn ze of net uit bed, of een slechte haardag of ziek of moe of.. er moet altijd wel iets (negatiefs) worden toegevoegd.
Onzekerheid misschien?
@ CherrieLola, wat ben je mooi!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ruby Gloom schreef:Smikkell schreef:Waarom allemaal op- en aanmerking toevoegen aan de foto die geplaatst wordt?? Ik zie dat vaker, maar waarom? Als mensen een foto plaatsen zijn ze of net uit bed, of een slechte haardag of ziek of moe of.. er moet altijd wel iets (negatiefs) worden toegevoegd.
Onzekerheid misschien?
Misschien weer eens tijd voor een 'plaats de allerlelijkste foto van jezelf' topic? dan hoef je het er niet meer bij te zeggen
ontopic: ik zie er vandaag weer beeldig uit als altijd, maar geen idee hoe m'n webcam werkt los van skype dus die lopen jullie allemaal lekker mis!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Princess schreef:Is toch niet heel erg als je me niet herkent?
Is ook niet erg, is mijn nieuwsgierige kant. Best vervelend voor mezelf.
Gast- Gast
Liva schreef:_Chance schreef:Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed dat je een foto van jezelf plaatst als je vindt dat je er niet uit ziet.
Haha nee, dat snap ik ook nooit zo goed. Maar eerlijk gezegd denk ik dan ook dat mensen stiekem wel vinden dat ze er prima uit zien.
Niet gericht op iemand specifiek hoor in dit topic, maar dit valt me vaker op in fototopics. Wel een grappig verschijnsel .
Of ze zitten gewoon naar complimentjes te vissen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Goochempie schreef:Ruby Gloom schreef:Smikkell schreef:Waarom allemaal op- en aanmerking toevoegen aan de foto die geplaatst wordt?? Ik zie dat vaker, maar waarom? Als mensen een foto plaatsen zijn ze of net uit bed, of een slechte haardag of ziek of moe of.. er moet altijd wel iets (negatiefs) worden toegevoegd.
Onzekerheid misschien?
Misschien weer eens tijd voor een 'plaats de allerlelijkste foto van jezelf' topic? dan hoef je het er niet meer bij te zeggen
ontopic: ik zie er vandaag weer beeldig uit als altijd, maar geen idee hoe m'n webcam werkt los van skype dus die lopen jullie allemaal lekker mis!
Kennelijk voelt iemand zich er toch een stuk zekerder door een stukje tekst/uitleg bij de foto te plaatsen. Mijn voorkeur heeft het ook niet, maar irritant vind ik het ook weer niet.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
tg- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 03-01-11
Ik, maar wel uitgeknipt en ienieminie omdat mijn vrienden er niet op hoeven.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 9 van 16 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Fotos plaatsen met de Iphone
» Fotos op het forum
» kerstkaarten fotos
» fotos op het forum, photobucket of mijnalbum?
» Fotos kapsel gezocht!
» Fotos op het forum
» kerstkaarten fotos
» fotos op het forum, photobucket of mijnalbum?
» Fotos kapsel gezocht!
Pagina 9 van 16
Permissies van dit forum: