Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's]

+55
Shy
SarahKey
Gigi_
Arwyn
Roze Roos
Suus
Lynn_
pitbullgup
Theeleut
Sugarfall
claudiaveronique
Silver
Dennenappel
Merai
tg
Guus
SoGood
Penny Blossom
VeryCherry
SoezieQ
Feline
JD
Rouge
Chocolate Cookie
Caroow
NerdChic
Kabouter
Lejow
Mermaid
Sterre
Rovine
Jay
TNMN
Zininzon
Snoes
Zora
Lady4
CareBear
Blond
TGR
smooch
Toet
Raindrop
Jeanette
Inge
Oasis
Pien
Makamba
Aziraphale
Blair
Ugly Betty
Bliss
Caresses
Try
Zwerver
59 plaatsers

Pagina 16 van 16 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Ga naar beneden

Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's] - Pagina 16 Empty Re: Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's]

Bericht  Zwerver za 8 jan 2011 - 5:58

Ik ben nou ook wel heel nieuwsgierig!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's] - Pagina 16 Empty Re: Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's]

Bericht  Gigi_ za 8 jan 2011 - 7:33

haha ik heb 'm wel gezien!

Eerst stond er een foto met een knalroze hempje, die heeeel mooi stond bij haar mooie bruine huid!
En later een recente foto met een webcam gemaakt geloof ik!

Was dat trouwens je echte haar of wave of?
Mooie meid ben je!
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  SarahKey zo 9 jan 2011 - 2:00

Heb ook eens een foto van mijzelf gemaakt. Een vriendin wou niet geloven dat ik én een paars shirt aan heb én een paarse ketting. Zij kent mij nog uit de zwarte-kleding-offspring-linkin park-tijdperk Wink

Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's] - Pagina 16 Foto-LQ86ONJU
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Zwerver zo 9 jan 2011 - 2:31

Leuke fotoo! Paars staat je anders super goed!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 5:35

Marin schreef:Minella/Isabella, wat een mooie pure foto van je een paar blz terug! Hetzelfde geldt voor Sterre. Ik vind dat mooi juist.

Ahh thanks :$

Gast
Gast

Bericht  Sterre zo 9 jan 2011 - 5:54

Marin schreef:Minella/Isabella, wat een mooie pure foto van je een paar blz terug! Hetzelfde geldt voor Sterre. Ik vind dat mooi juist.

smile ik zie dit ook nu pas, dank je!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 9:42

Hey SarahKey, ik zie nu pas wie je bent! Joh, dat had ik echt niet verwacht. Wat ontzettend klote voor jullie dat je een miskraam hebt gehad.. Voor de 2e keer al, potverdrie.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 10:25

Maar ze is nu toch nog wel zwanger, dacht ik? Hoop ik!

Gast
Gast

Bericht  Shy zo 9 jan 2011 - 10:56

Thats me smile
Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's] - Pagina 16 Foto-UAQSFUHP
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  TGR zo 9 jan 2011 - 21:16

Mooi meisje, Shygirl85. Tem je wenkbrauwen een beetje en je kunt zo meespelen in een film als de zus van Anne Hathaway.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  SarahKey zo 9 jan 2011 - 22:34

Liva schreef:Hey SarahKey, ik zie nu pas wie je bent! Joh, dat had ik echt niet verwacht. Wat ontzettend klote voor jullie dat je een miskraam hebt gehad.. Voor de 2e keer al, potverdrie.

Ja ben er nu al wel wat overheen, de eerste keer was vlak nadat ik ongesteld moest worden dus een zeer vroege miskraam. Heb ik niet zo heel veel last van gehad, was nog onwerkelijk, wist toen pas dat ik zwanger was toen het mis ging Maar dit keer hadden we echt al een kindje met hartje gezien, kwam harder aan toen het niet meer klopte.
Komt vast wel een keer goed smile
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  _Lana_ zo 9 jan 2011 - 23:42

SarahKey schreef:
Liva schreef:Hey SarahKey, ik zie nu pas wie je bent! Joh, dat had ik echt niet verwacht. Wat ontzettend klote voor jullie dat je een miskraam hebt gehad.. Voor de 2e keer al, potverdrie.

Ja ben er nu al wel wat overheen, de eerste keer was vlak nadat ik ongesteld moest worden dus een zeer vroege miskraam. Heb ik niet zo heel veel last van gehad, was nog onwerkelijk, wist toen pas dat ik zwanger was toen het mis ging Maar dit keer hadden we echt al een kindje met hartje gezien, kwam harder aan toen het niet meer klopte.
Komt vast wel een keer goed smile

Jeetje Sarahkey, ik zie nu ook pas wie je bent. Wat heftig! Ben je gecurreteerd? Ik ´ken´ je ook van de OG. Mijn vorige naam begon met een E. Sterkte!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  VeryCherry zo 9 jan 2011 - 23:45

Off-topic; _Lana_ wat heb jij een leuke avatar!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Flippin' Bitch ma 10 jan 2011 - 3:07

Ik ruik naar paarden / koeien en zit in een oncharmante paardrij-thermo outfit. Dus niet echt sexy...
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 3:09

Flippin' Bitch schreef:Ik ruik naar paarden / koeien en zit in een oncharmante paardrij-thermo outfit. Dus niet echt sexy...

Je hoeft ook niet sexy te zijn hoor :P Zulke foto's kan je dan beter ergens anders plaatsen haha! nerd

Gast
Gast

Bericht  _Lana_ ma 10 jan 2011 - 7:37

[quote="CherrieLola"]Off-topic; _Lana_ wat heb jij een leuke avatar!

Thanks! Is van Pip studio, zo leuk hè allemaal. Het motiefje is ook in een behangetje te krijgen Very Happy .
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 3:36

Bol hoofd

Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's] - Pagina 16 10r8wzo

Gast
Gast

Bericht  Phileine wo 12 jan 2011 - 3:53

Marin, ik vind dat die bril je goed staat! En je haar zit ook erg mooi die foto.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 4:54

Thanks Vilein!

Gast
Gast

Bericht  Cherique wo 12 jan 2011 - 4:55

Ik zie dr niet uit.. ongewassen, vies en ziek... dusss no picture Rolling Eyes
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330

Bericht  Shy wo 12 jan 2011 - 8:05

TGR schreef:Mooi meisje, Shygirl85. Tem je wenkbrauwen een beetje en je kunt zo meespelen in een film als de zus van Anne Hathaway.
Dank je wel smile Laat mijn wenkbrauwen nu even met rust na jarenlang epileren Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 16 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: