Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's]
+55
Shy
SarahKey
Gigi_
Arwyn
Roze Roos
Suus
Lynn_
pitbullgup
Theeleut
Sugarfall
claudiaveronique
Silver
Dennenappel
Merai
tg
Guus
SoGood
Penny Blossom
VeryCherry
SoezieQ
Feline
JD
Rouge
Chocolate Cookie
Caroow
NerdChic
Kabouter
Lejow
Mermaid
Sterre
Rovine
Jay
TNMN
Zininzon
Snoes
Zora
Lady4
CareBear
Blond
TGR
smooch
Toet
Raindrop
Jeanette
Inge
Oasis
Pien
Makamba
Aziraphale
Blair
Ugly Betty
Bliss
Caresses
Try
Zwerver
59 plaatsers
Pagina 1 van 16
Pagina 1 van 16 • 1, 2, 3 ... 8 ... 16
Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's]
Hoe zie jij er op dit moment uit?
Ik op dit moment! Webcam fototje
*weg*
Ga zometeen naar de kapper
Ik op dit moment! Webcam fototje
*weg*
Ga zometeen naar de kapper
Laatst aangepast door wc-eend op za 18 dec 2010 - 5:33; in totaal 2 keer bewerkt
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's]
Haha, had gezien je vorige forumnaam een héél ander beeld van jou!
Leuke foto!!
Leuke foto!!
Gast- Gast
Ha, je blythedoll lijkt ook gewoon echt! Leuke foto!
Ik zal er even 1 maken en jullie confronteren met mijn bad hairday en 'ik hang thuis op de bank'-look.
Ik zal er even 1 maken en jullie confronteren met mijn bad hairday en 'ik hang thuis op de bank'-look.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Lilith op vr 17 dec 2010 - 3:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Same, ik ben pas net 5 minuten in de kleren en heb mijn haar en make-up nog niet gedaan, dus dit ben ik au-naturelLilith schreef: 'ik hang thuis op de bank'-look.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Je ziet er goed uit Litith, dacht dat je 'bad hairday' zei?
Leuk effect Try!
Leuk effect Try!
Laatst aangepast door Beauty Addict op vr 17 dec 2010 - 1:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat leuk om een keer een foto van je te zien Lilith, heel anders dan ik dacht, leuk!
Try- Kletskop
Leuk effect, Try
Lilith leuke foto!
Wc Eend, ik ben benieuwd hoe je haar zit als je naar de kapper bent geweest, laat je 't dan ook even hier zien?
Ik heb eerlijk gezegd wel een klein beetje rouge op m'n wangen gedaan voor deze foto. Ik schrok echt toen ik mezelf zag zonder. Die wallen zijn echt erg! (+ oud of bed hairlook)
Lilith leuke foto!
Wc Eend, ik ben benieuwd hoe je haar zit als je naar de kapper bent geweest, laat je 't dan ook even hier zien?
Ik heb eerlijk gezegd wel een klein beetje rouge op m'n wangen gedaan voor deze foto. Ik schrok echt toen ik mezelf zag zonder. Die wallen zijn echt erg! (+ oud of bed hairlook)
Laatst aangepast door Marin op vr 17 dec 2010 - 1:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha nou als mijn haar zo zou zitten zou ik heel blij zijn, wat veel volume, vor mij zou het een good hair day zijn .
Leuk idd om eens een foto van je te zien, meestal ben ik te laat en heb je hem alweer verwijderd.
Try dat is valsspelen . Nee hoor, leuk effect.
Leuk idd om eens een foto van je te zien, meestal ben ik te laat en heb je hem alweer verwijderd.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Haha, ja klopt Ik zie er momenteel echt belabberd uit, vooral vergelijken met de andere dames dus vandaarCaresses schreef:
Try- Kletskop
Ik heb natuurlijk wel even een borstel door mijn haar gegooid hoor, vóór de foto én lipglos opgedaan Maar ik ben mijn haar gewoon ook zat, ik moet hoognodig naar de kapper.
Gast- Gast
Jij speelt ook vals!Lilith schreef:Ik heb natuurlijk wel even een borstel door mijn haar gegooid hoor, vóór de foto én lipglos opgedaan Maar ik ben mijn haar gewoon ook zat, ik moet hoognodig naar de kapper.
Try- Kletskop
Eh, ik vind dat niet vals spelenTry schreef:Jij speelt ook vals!Lilith schreef:Ik heb natuurlijk wel even een borstel door mijn haar gegooid hoor, vóór de foto én lipglos opgedaan Maar ik ben mijn haar gewoon ook zat, ik moet hoognodig naar de kapper.
Gast- Gast
Doedell: ik vind jouw kids echt onwijs leuk!!
Try- Kletskop
Ik in onderuitgezakte positie,
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op vr 17 dec 2010 - 3:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Try schreef:Doedell: ik vind jouw kids echt onwijs leuk!!
Haha dank je!
En Marin, het is idd een gezellige klerezooi op het moment. Amé zal zo ook wel wakker worden.
Gast- Gast
Leuk om eens een foto van je te zien, Mama Rosa. Hoe voel je je met je kindjes in je buik?
Gast- Gast
Marin schreef:Leuk om eens een foto van je te zien, Mama Rosa. Hoe voel je je met je kindjes in je buik?
+1
Gast- Gast
Marin schreef:Leuk om eens een foto van je te zien, Mama Rosa. Hoe voel je je met je kindjes in je buik?
Groot en dik zoals je ziet, haha! Nee, valt mee, ik voel me heel goed. Kan haast zeggen dat ik nog minder klachten heb dan de vorige zwangerschappen. Dus hard hopen dat het zo blijft, maar merk wel dat het nu zwaarder wordt. Kindjes liggen ruim een week voor op groei, en groeien nu dus nog net als een eenling, dus zwaar. Ws. zwakt de groei rond de 28 weken wel af, want lijkt me niet echt te doen als het 2 8-ponders zijn!
Ik vind het wel heel bijzonder, voel nu ook echt veel meer leven dan bij 1, soms beide kindjes, en dat is echt een hele bijzondere ervaring. Kijk er ook echt naar uit!
Gast- Gast
Jeetje wat moet dat bijzonder zijn, twee kindjes in je buik. Ik zou zodra het zwaar wordt inderdaad maar goed je rust nemen.
Gast- Gast
Marin schreef:Jeetje wat moet dat bijzonder zijn, twee kindjes in je buik. Ik zou zodra het zwaar wordt inderdaad maar goed je rust nemen.
Neem nu ook goed mijn rust, haha! Heb net even schoongemaakt hier in huis, en zit nu lekker te niksen op de bank, jongste ligt in bed, oudste zit te spelen, dus lekker rustig. En dat is eigenlijk bijna elke middag het geval, heerlijk. Voel me soms echt lui zo, maar goed, merk ook wel dat het me goed doet om even een uurtje niks te doen.
Gast- Gast
Ik gebruik nooit een webcam, maar zat eens te kijken hoe dat werkte op mijn nieuwe laptop en zag dat ik allemaal leuke effecten kon kiezen
Deze leek me wel toepasselijk vandaag:
En hier kan ik me ook uren mee vermaken:
Deze leek me wel toepasselijk vandaag:
En hier kan ik me ook uren mee vermaken:
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Haha grappig Bliss!
Ik heb eindelijk een foto van Lilith gezien, anders dan ik had verwacht.
En doedell jij ziet er altijd zo gelukkig uit met je kinderen, echt leuk om te zien!
Ik heb eindelijk een foto van Lilith gezien, anders dan ik had verwacht.
En doedell jij ziet er altijd zo gelukkig uit met je kinderen, echt leuk om te zien!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Pagina 1 van 16 • 1, 2, 3 ... 8 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Fotos plaatsen met de Iphone
» Fotos op het forum
» kerstkaarten fotos
» fotos op het forum, photobucket of mijnalbum?
» Fotos kapsel gezocht!
» Fotos op het forum
» kerstkaarten fotos
» fotos op het forum, photobucket of mijnalbum?
» Fotos kapsel gezocht!
Pagina 1 van 16
Permissies van dit forum: