Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's]

+55
Shy
SarahKey
Gigi_
Arwyn
Roze Roos
Suus
Lynn_
pitbullgup
Theeleut
Sugarfall
claudiaveronique
Silver
Dennenappel
Merai
tg
Guus
SoGood
Penny Blossom
VeryCherry
SoezieQ
Feline
JD
Rouge
Chocolate Cookie
Caroow
NerdChic
Kabouter
Lejow
Mermaid
Sterre
Rovine
Jay
TNMN
Zininzon
Snoes
Zora
Lady4
CareBear
Blond
TGR
smooch
Toet
Raindrop
Jeanette
Inge
Oasis
Pien
Makamba
Aziraphale
Blair
Ugly Betty
Bliss
Caresses
Try
Zwerver
59 plaatsers

Pagina 6 van 16 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's] - Pagina 6 Empty Re: Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's]

Bericht  Chocolate Cookie ma 20 dec 2010 - 3:59

Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's] - Pagina 6 Snapshot20101220

Beetje moe en lekker make-uploos vandaag haha! Very Happy
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's] - Pagina 6 Empty Re: Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's]

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 4:09

PrinsesBo schreef:Twixx: Wat leuk om een foto van jou te zien!
Knappe vrouw ben je!
Wat lief. Dankje!
IrmaLaPoes, ook bedankt!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 4:40

Echt hele leuke en mooie meiden allemaal zeg smile

Vind het echt heel leuk om de persoon achter de forumster te zien!

Ik heb net voor school een opdracht gemaakt. Je moet een foto van jezelf maken die jou laat zien als ontwerper.
(Ik ben wel als ontwerper wel een stoer type, en vind provoceren stiekem wel eens leuk) Heb wel even mijn naam van het bordje gehaald.

Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's] - Pagina 6 4qra89

Gast
Gast

Bericht  Rouge ma 20 dec 2010 - 9:12

@ kabouter en darcy: clubje oprichten??? smile

knipperdeknipppppppp

Laatst aangepast door Rouge op ma 20 dec 2010 - 9:40; in totaal 1 keer bewerkt
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Rouge ma 20 dec 2010 - 9:12

mooie foto punk'd, kan zo in een blad !
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 9:20

Wauw rouge wat heb je ontzettend mooi haar zeg! Ziet er echt heel mooi dik uit.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 9:23

Rouge schreef:@ kabouter en darcy: clubje oprichten??? smile

Haha ja leuk Very Happy :geek:

Laatst aangepast door Darcy op ma 20 dec 2010 - 9:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 9:23

Pas geleden toen we een weekendje weg waren.. @ hotelkamer

*
Heb helaas een webcam die niet werkt.. dus geen recente van vandaag

Laatst aangepast door Razz88 op ma 20 dec 2010 - 10:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 9:24

Wat leuk Razz. Ik dacht dat je een brunette was Laughing .. (natuurlijk nergens op gebaseerd)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 9:27

Punk'd schreef:Wat leuk Razz. Ik dacht dat je een brunette was Laughing .. (natuurlijk nergens op gebaseerd)

Ja het is toch grappig dat je uit het niets een beeld bij iemand hebt hahah Laughing Heb ik ook wel bij veel . Maar je had het een beetje goed gegokt.. heb donkerblond haar van mezelf.. er tussen in dus :P

Gast
Gast

Bericht  Rouge ma 20 dec 2010 - 9:31

Oh darcy nu we een clubje zijn wil je me dan even ontquoten Wink
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 9:32

Rouge schreef:Oh darcy nu we een clubje zijn wil je me dan even ontquoten Wink

Doe ik: clubgenoot :P

Gast
Gast

Bericht  Zwerver ma 20 dec 2010 - 13:19

Aaaaah heb ik weer foto's gemist! Sad
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  JD ma 20 dec 2010 - 13:29

het grappige is....dat ik een heeeeeeeeeeeekel aan fot's heb....en bovendien ook geen webcam heb om nu ff snel een foto te maken....
deze foto is van 3 jaar terug, maar ik zie er echt nog pre-cies hetzelfde uit nu....zelfde haar, zelfde coupe....alleen wat bleker omdat deze foto op vakantie is gemaakt:) (t rode hoofd komt niet door de wijn maar door de zon!)
dus zie hier....ik en mijn geliefde wijntje Very Happy

Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's] - Pagina 6 102831527_5_d7yK
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Zwerver ma 20 dec 2010 - 13:33

Wat een leuke foto!!! Waarom heb je zo'n hekel aan foto's dan? Leuke vrouw om te zien hoor
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  JD ma 20 dec 2010 - 13:35

sja weetniet....ben zo'n typisch onzeker geval die altijd vind dat ze op foto's dik is...of er stom opstaat enzo.....dus vandaar er bijna geen foto's van nu zijn...
en degene die wel van de laatste tijd zijn, zijn van de kermis...en daar sta ik dan of dronken op (want sja daar is het kermis voor he) of met veel andere mensen...waarvan ik niet weet of ze het leuk vinden om met hun hoofd in t yes forum te komen....

maar ik beloof bij deze....ik zal van de week een foto van mzelf maken.....
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Zwerver ma 20 dec 2010 - 14:04

Jaaa leuk!!
Maar volgens mij heb jij niks waarover jij onzeker moet zijn hoor (rare zin)
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  JD ma 20 dec 2010 - 14:06

wc-eend schreef:Jaaa leuk!!
Maar volgens mij heb jij niks waarover jij onzeker moet zijn hoor (rare zin)

Embarassed dankje...
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Kabouter ma 20 dec 2010 - 20:47

Darcy schreef:
Rouge schreef:@ kabouter en darcy: clubje oprichten??? smile

Haha ja leuk Very Happy :geek:

Ik heb je foto helaas gemist, maar goed idee!! :P

Thanx voor de complimenten trouwens. Niet alleen mijn haren, maar ook mijn wangen werden er rood van.

Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 0:53

Ook alle foto's gemist!
He verdorie! *Marietje* ik vind je een ontzettend vrolijk gezicht hebben! Mooi haar, mooi hoofd, ik vind dat jij je nergens voor hoeft te schamen!

Wij zijn momenteel aan het klussen, en we 'wonen' op een zolderkamertje .. dus weinig kans om foto's te maken en een webcam heb ik niet! Heb wel een recente foto van de housewarming .. mag dat ook? Vriendlief is alleen een beetje dronken op deze foto haha, niet quoten a.u.b., denk dat ik hem wel weer even weg haal!

Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's] - Pagina 6 1171898438_5_0f9Q

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 0:56

Mooie meid ben je tamm! (wel grappig van Razz dacht ik dat ze een brunette was, en van jou dacht ik juist dat je blond was Laughing )

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:22

Wat een supergave foto heb jij, Punk'ed! Echt leuk gelukt! Mooie meid ben je ook, volgens mij heb je naast een mooi hoofd én mooi haar ook nog een goed lijf!

Ik dacht van jou dat je ook een brunette was eerst hoor Wink
Ik heb wel eens blond geprobeerd, en dan vond iedereen het leuk, maar als ik het dan weer bruin verf zegt iedereen dat ze bruin mooier vinden .. dus ja .. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:25

Ja mooie meid Tamm!

Gast
Gast

Bericht  Jeanette di 21 dec 2010 - 1:26

Punk'd, heb jij stage bij Yes gelopen toevallig? Ik heb ooit een metamorfose gehad van de Yes voor een haarlijnboekje en daar was een staigiaire van Yes die echt sprekend op jou lijkt.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 1:43

tamm86 schreef:Wat een supergave foto heb jij, Punk'ed! Echt leuk gelukt! Mooie meid ben je ook, volgens mij heb je naast een mooi hoofd én mooi haar ook nog een goed lijf!

Ik dacht van jou dat je ook een brunette was eerst hoor Wink
Ik heb wel eens blond geprobeerd, en dan vond iedereen het leuk, maar als ik het dan weer bruin verf zegt iedereen dat ze bruin mooier vinden .. dus ja .. Wink

haha wat een complimenten Embarassed Dankjewel!

me lijf is opzich ook wel okee, maar ik heb altijd wel weer IETS te zeuren natuurlijk. bounce (wat minder been, wat slankere boven armen.. tja ik ben ook maar een vrouw he)

@ jeanette, nee ik heb geen stage gelopen bij yes. Heb ik een dubbelganger Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 16 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: