Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's]
+55
Shy
SarahKey
Gigi_
Arwyn
Roze Roos
Suus
Lynn_
pitbullgup
Theeleut
Sugarfall
claudiaveronique
Silver
Dennenappel
Merai
tg
Guus
SoGood
Penny Blossom
VeryCherry
SoezieQ
Feline
JD
Rouge
Chocolate Cookie
Caroow
NerdChic
Kabouter
Lejow
Mermaid
Sterre
Rovine
Jay
TNMN
Zininzon
Snoes
Zora
Lady4
CareBear
Blond
TGR
smooch
Toet
Raindrop
Jeanette
Inge
Oasis
Pien
Makamba
Aziraphale
Blair
Ugly Betty
Bliss
Caresses
Try
Zwerver
59 plaatsers
Pagina 11 van 16
Pagina 11 van 16 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16
Re: Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's]
tamm86 schreef:claudiaveronique schreef:tamm86 waar komt die gave jurk vandaan?
Zara! Van de TRF collectie.
Was al weken op zoek naar iets tijgerprints-achtigs, alleen vond ik sommige steeds te ordinair.
En toen kwam ik deze tegen, hij is eigenlijk heel simpel, maar vind hem toch leuk!
Ja hij is heel cool!!
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:+1Powerbabe schreef:Ik ben het met iedereen eens, je bent mooi zeg Merai!
Jij bent ook een leuke meid Jeanette!
Wat lief!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Zo zit ik nu achter mijn laptop, moet eigenlijk leren voor 2 examens dinsdag maar ik vertoon studie ontwijkend gedrag... Valt ook niet mee weer moeten studeren als je al 7 jaar van school bent...
Gast- Gast
Jaaaa ik wist dat jij het was! Wist het alleen niet zeker.Bobbie schreef:Zo zit ik nu achter mijn laptop, moet eigenlijk leren voor 2 examens dinsdag maar ik vertoon studie ontwijkend gedrag... Valt ook niet mee weer moeten studeren als je al 7 jaar van school bent...
*knip*
Wat zie je er weer mooi uit Bobbie. Ik blijf het zeggen
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Bobbie, wat ben jij een mooie meid!
Haha hoe wist je het? Door mijn klusverhalen? En dankjewel! Heb momenteel ontzettend baalhaar, zo slap en eigenlijk te lang. Maar aan de andere kant heb ik een hekel aan een loshangende pony, dilemma....wc-eend schreef:Jaaaa ik wist dat jij het was! Wist het alleen niet zeker.Bobbie schreef:Zo zit ik nu achter mijn laptop, moet eigenlijk leren voor 2 examens dinsdag maar ik vertoon studie ontwijkend gedrag... Valt ook niet mee weer moeten studeren als je al 7 jaar van school bent...
*knip*
Wat zie je er weer mooi uit Bobbie. Ik blijf het zeggen
Gast- Gast
Ahh nu weten we het zeker Bobbie! Je staat leuk op de foto!
Succes met je SOG, ik heb er ook last van...
Succes met je SOG, ik heb er ook last van...
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Wat een mooie meid ben jij bobby:)
Heb alleen geen idee wie je eerst was, dus mocht je de behoefte hebben dat te vertellen, ik ben erg nieuwsgierig:D.
Heb alleen geen idee wie je eerst was, dus mocht je de behoefte hebben dat te vertellen, ik ben erg nieuwsgierig:D.
Gast- Gast
Bobbie, leuk dat je ook meegekomen bent naar dit forum!
Gast- Gast
x
Laatst aangepast door Isabella op do 27 jan 2011 - 9:07; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik was Loekie22 (kan ook een ander getal zijn geweest, ik weet het niet meer precies, ik werd altijd automatisch ingelogd).Powerbabe schreef:Wat een mooie meid ben jij bobby:)
Minella ken ik ook nog, jij heette eerst ook anders toch?
Gast- Gast
Het lijkt wel alsof je een beetje bent afgevallen Minella, dat dacht ik tenminste meteen toen ik je gezicht zag. Leuke foto!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Sugarfall schreef:Het lijkt wel alsof je een beetje bent afgevallen Minella, dat dacht ik tenminste meteen toen ik je gezicht zag. Leuke foto!
Dat dacht ik ook.
Gast- Gast
Sugarfall schreef:Het lijkt wel alsof je een beetje bent afgevallen Minella, dat dacht ik tenminste meteen toen ik je gezicht zag. Leuke foto!
Bedankt. Lief om te horen, ik vind mijn gezicht de laatste tijd juist voller dan normaal haha.
Gast- Gast
Minella schreef:Sugarfall schreef:Het lijkt wel alsof je een beetje bent afgevallen Minella, dat dacht ik tenminste meteen toen ik je gezicht zag. Leuke foto!
Bedankt. Lief om te horen, ik vind mijn gezicht de laatste tijd juist voller dan normaal haha.
Dan ben je er misschien veel mee bezig, en valt het je niet eens meer op
Sugarfall- Kletskop
Weg ..
Laatst aangepast door Mama_van2 op do 6 jan 2011 - 10:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
He Bobbie, leuk dat je er ook bent! Hoe is het met je?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Dankje! Ja prima, druk bezig met mijn huis verbouwen en met werk en examens. Ben nog steeds niet vooruit te branden hier met mijn studieboeken naast me (zit al 3 uur te switchen tussen boeken en andere dingen...)Sogood schreef:He Bobbie, leuk dat je er ook bent! Hoe is het met je?
Mooi schilderij mama van 2!
Gast- Gast
Bobbie schreef:Dankje! Ja prima, druk bezig met mijn huis verbouwen en met werk en examens. Ben nog steeds niet vooruit te branden hier met mijn studieboeken naast me (zit al 3 uur te switchen tussen boeken en andere dingen...)Sogood schreef:He Bobbie, leuk dat je er ook bent! Hoe is het met je?
Mooi schilderij mama van 2!
Ik herken het maar dan met solliciteren. Ik heb al een dag een sollicitatie klaar staan maar iets zegt me dat hij nog niet helemaal klaar is dus verdoe ik mijn tijd graag hier. Succes in ieder geval met je examens, soms kan je beter tegen jezelf zeggen dat het vandaag niet meer gaat lukken en dat het productiever werkt als je morgen met een nieuwe start begint.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
@ Bobbie, voor mij was deze foto ook de bevestiging dat je het inderdaad was ja! Gaat het goed met klussen in je huis? Heb je nu uiteindelijk dat ene huis via de woningbouw gekocht?
@ Mamavan_2 ; hoe krijg ik het in mijn hoofd dat jij eerst blond was, zonder pony en met lang haar? Haha, iig een mooie foto, zou willen dat ik er nog zo stralend uit zag s'avonds!
@ Minella ; jij hebt altijd zo'n lief, vrolijk gezicht. Zo iemand die altijd lijkt te lachen, zeg maar. Je lijkt mij ook afgevallen in je gezicht, maar dat zou ook heel goed kunnen zijn omdat je je haar uit je gezicht hebt, dan heb ik ook een heel ander smoeltje
@ Mamavan_2 ; hoe krijg ik het in mijn hoofd dat jij eerst blond was, zonder pony en met lang haar? Haha, iig een mooie foto, zou willen dat ik er nog zo stralend uit zag s'avonds!
@ Minella ; jij hebt altijd zo'n lief, vrolijk gezicht. Zo iemand die altijd lijkt te lachen, zeg maar. Je lijkt mij ook afgevallen in je gezicht, maar dat zou ook heel goed kunnen zijn omdat je je haar uit je gezicht hebt, dan heb ik ook een heel ander smoeltje
Gast- Gast
Mama_van2, leuke foto!
Mooi ben jij Mamavan2! :-)
Sugarfall- Kletskop
Vanmorgen gemaakt. Niks aan m'n hoofd gedaan, ach het ging op dat moment ook niet over m'n hoofd
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 11 van 16 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Fotos plaatsen met de Iphone
» Fotos op het forum
» kerstkaarten fotos
» fotos op het forum, photobucket of mijnalbum?
» Fotos kapsel gezocht!
» Fotos op het forum
» kerstkaarten fotos
» fotos op het forum, photobucket of mijnalbum?
» Fotos kapsel gezocht!
Pagina 11 van 16
Permissies van dit forum: