Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's]

+55
Shy
SarahKey
Gigi_
Arwyn
Roze Roos
Suus
Lynn_
pitbullgup
Theeleut
Sugarfall
claudiaveronique
Silver
Dennenappel
Merai
tg
Guus
SoGood
Penny Blossom
VeryCherry
SoezieQ
Feline
JD
Rouge
Chocolate Cookie
Caroow
NerdChic
Kabouter
Lejow
Mermaid
Sterre
Rovine
Jay
TNMN
Zininzon
Snoes
Zora
Lady4
CareBear
Blond
TGR
smooch
Toet
Raindrop
Jeanette
Inge
Oasis
Pien
Makamba
Aziraphale
Blair
Ugly Betty
Bliss
Caresses
Try
Zwerver
59 plaatsers

Pagina 11 van 16 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's] - Pagina 11 Empty Re: Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's]

Bericht  claudiaveronique wo 5 jan 2011 - 7:40

tamm86 schreef:
claudiaveronique schreef:tamm86 waar komt die gave jurk vandaan?

Zara! Van de TRF collectie.
Was al weken op zoek naar iets tijgerprints-achtigs, alleen vond ik sommige steeds te ordinair.
En toen kwam ik deze tegen, hij is eigenlijk heel simpel, maar vind hem toch leuk!

Ja hij is heel cool!!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's] - Pagina 11 Empty Re: Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's]

Bericht  Jeanette wo 5 jan 2011 - 7:43

Lady4 schreef:
Powerbabe schreef:Ik ben het met iedereen eens, je bent mooi zeg Merai!
+1

Jij bent ook een leuke meid Jeanette!

Wat lief!! smile
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 8:11

Zo zit ik nu achter mijn laptop, moet eigenlijk leren voor 2 examens dinsdag maar ik vertoon studie ontwijkend gedrag... Valt ook niet mee weer moeten studeren als je al 7 jaar van school bent...
Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's] - Pagina 11 Foto-SIGG4MS8

Gast
Gast

Bericht  Zwerver wo 5 jan 2011 - 8:12

Bobbie schreef:Zo zit ik nu achter mijn laptop, moet eigenlijk leren voor 2 examens dinsdag maar ik vertoon studie ontwijkend gedrag... Valt ook niet mee weer moeten studeren als je al 7 jaar van school bent...
*knip*
Jaaaa ik wist dat jij het was! Wist het alleen niet zeker.
Wat zie je er weer mooi uit Bobbie. Ik blijf het zeggen
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Jeanette wo 5 jan 2011 - 8:13

Bobbie, wat ben jij een mooie meid!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 8:16

wc-eend schreef:
Bobbie schreef:Zo zit ik nu achter mijn laptop, moet eigenlijk leren voor 2 examens dinsdag maar ik vertoon studie ontwijkend gedrag... Valt ook niet mee weer moeten studeren als je al 7 jaar van school bent...
*knip*
Jaaaa ik wist dat jij het was! Wist het alleen niet zeker.
Wat zie je er weer mooi uit Bobbie. Ik blijf het zeggen
Haha hoe wist je het? Door mijn klusverhalen? En dankjewel! Heb momenteel ontzettend baalhaar, zo slap en eigenlijk te lang. Maar aan de andere kant heb ik een hekel aan een loshangende pony, dilemma....

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 5 jan 2011 - 8:26

Ahh nu weten we het zeker Bobbie! Je staat leuk op de foto!

Succes met je SOG, ik heb er ook last van...
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 8:28

Bobbie = een Beauty Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 8:29

Wat een mooie meid ben jij bobby:)
Heb alleen geen idee wie je eerst was, dus mocht je de behoefte hebben dat te vertellen, ik ben erg nieuwsgierig:D.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 8:44

Bobbie, leuk dat je ook meegekomen bent naar dit forum!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 8:48

x

Laatst aangepast door Isabella op do 27 jan 2011 - 9:07; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 9:10

Powerbabe schreef:Wat een mooie meid ben jij bobby:)
Heb alleen geen idee wie je eerst was, dus mocht je de behoefte hebben dat te vertellen, ik ben erg nieuwsgierig:D.
Ik was Loekie22 (kan ook een ander getal zijn geweest, ik weet het niet meer precies, ik werd altijd automatisch ingelogd).
Minella ken ik ook nog, jij heette eerst ook anders toch?

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall wo 5 jan 2011 - 9:46

Het lijkt wel alsof je een beetje bent afgevallen Minella, dat dacht ik tenminste meteen toen ik je gezicht zag. Leuke foto!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 9:49

Sugarfall schreef:Het lijkt wel alsof je een beetje bent afgevallen Minella, dat dacht ik tenminste meteen toen ik je gezicht zag. Leuke foto!

Dat dacht ik ook.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 9:50

Sugarfall schreef:Het lijkt wel alsof je een beetje bent afgevallen Minella, dat dacht ik tenminste meteen toen ik je gezicht zag. Leuke foto!

Bedankt. Lief om te horen, ik vind mijn gezicht de laatste tijd juist voller dan normaal haha.

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall wo 5 jan 2011 - 9:53

Minella schreef:

Bedankt. Lief om te horen, ik vind mijn gezicht de laatste tijd juist voller dan normaal haha.

Dan ben je er misschien veel mee bezig, en valt het je niet eens meer op Wink
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 10:13

Weg ..

Laatst aangepast door Mama_van2 op do 6 jan 2011 - 10:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  SoGood wo 5 jan 2011 - 10:15

He Bobbie, leuk dat je er ook bent! Hoe is het met je?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 10:28

Sogood schreef:He Bobbie, leuk dat je er ook bent! Hoe is het met je?
Dankje! Ja prima, druk bezig met mijn huis verbouwen en met werk en examens. Ben nog steeds niet vooruit te branden hier met mijn studieboeken naast me (zit al 3 uur te switchen tussen boeken en andere dingen...)
Mooi schilderij mama van 2!

Gast
Gast

Bericht  SoGood wo 5 jan 2011 - 10:37

Bobbie schreef:
Sogood schreef:He Bobbie, leuk dat je er ook bent! Hoe is het met je?
Dankje! Ja prima, druk bezig met mijn huis verbouwen en met werk en examens. Ben nog steeds niet vooruit te branden hier met mijn studieboeken naast me (zit al 3 uur te switchen tussen boeken en andere dingen...)
Mooi schilderij mama van 2!

Ik herken het maar dan met solliciteren. Ik heb al een dag een sollicitatie klaar staan maar iets zegt me dat hij nog niet helemaal klaar is dus verdoe ik mijn tijd graag hier. smile Succes in ieder geval met je examens, soms kan je beter tegen jezelf zeggen dat het vandaag niet meer gaat lukken en dat het productiever werkt als je morgen met een nieuwe start begint.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 20:15

@ Bobbie, voor mij was deze foto ook de bevestiging dat je het inderdaad was ja! Gaat het goed met klussen in je huis? Heb je nu uiteindelijk dat ene huis via de woningbouw gekocht?

@ Mamavan_2 ; hoe krijg ik het in mijn hoofd dat jij eerst blond was, zonder pony en met lang haar? Haha, iig een mooie foto, zou willen dat ik er nog zo stralend uit zag s'avonds!

@ Minella ; jij hebt altijd zo'n lief, vrolijk gezicht. Zo iemand die altijd lijkt te lachen, zeg maar. Je lijkt mij ook afgevallen in je gezicht, maar dat zou ook heel goed kunnen zijn omdat je je haar uit je gezicht hebt, dan heb ik ook een heel ander smoeltje smile

Gast
Gast

Bericht  Jeanette wo 5 jan 2011 - 23:35

Mama_van2, leuke foto! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sugarfall wo 5 jan 2011 - 23:42

Mooi ben jij Mamavan2! :-)
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  Theeleut wo 5 jan 2011 - 23:49

Vanmorgen gemaakt. Niks aan m'n hoofd gedaan, ach het ging op dat moment ook niet over m'n hoofd :P
Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's] - Pagina 11 DSC09512
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 1:03

Hey ben jij .... *denkdenk* Ladynena ??

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 16 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: