Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Die ene fruitvliegje in mijn kamer moet dood!

+2
Tiara
Pussycat
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Die ene fruitvliegje in mijn kamer moet dood! - Pagina 2 Empty Re: Die ene fruitvliegje in mijn kamer moet dood!

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 7:39

Lejow schreef:
Bitterkoek_ schreef:
Bubbelicious schreef:
Lejow schreef:
Bubbelicious schreef:dood aan fruitvliegjes laughcry

KILL THEM ALL! Twisted Evil

KILLING ATTACK Suspect

Ik heb gegoogled en ik las dat een deo en een aansteker ook erg helpt. Maar om nu brandlucht op mijn kamer te hebben... Nah, ik wil nog kunnen slapen vannacht.

Is wel iets rigoureus hehe Very Happy
Verder heb ik echt geen idee hoe je dat beestje kunt uitroeien, weet alleen dat ze heel vervelend zijn!

Ik las dat er iemand de prullenbak open deed en de aansteker en de deo klaar hield. Poef! Die dingen waren gelijk weg. en die fruitvliegjes waren verschroeid.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Die ene fruitvliegje in mijn kamer moet dood! - Pagina 2 Empty Re: Die ene fruitvliegje in mijn kamer moet dood!

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 7:40

Storm schreef:Een glas rode wijn of een bakje met azijn doet ook wonderen!

Mijn vriend wil schoonmaak azijn voor me meenemen, maar ik denk niet dat het gaat werken. Of wel?

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 18 jul 2011 - 7:40

Volgens mij niet alleen de fruitvliegjes... daar komt echt een ENORME steekvlam vanaf!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 7:42

Lejow schreef:Volgens mij niet alleen de fruitvliegjes... daar komt echt een ENORME steekvlam vanaf!

Jup. I know..... De volgende keer heb ik een elektrische vliegenmepper!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 7:42

Bitterkoek_ schreef:

Mijn vriend wil schoonmaak azijn voor me meenemen, maar ik denk niet dat het gaat werken. Of wel?
Ik denk het wel, wij hebben ook wel eens last van fruitvliegjes en als ik een bakje azijn neerzette waren ze zo weg. Maar rode wijn helpt beter, heb je dat niet in huis?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 7:43

Storm schreef:
Bitterkoek_ schreef:

Ik denk het wel, wij hebben ook wel eens last van fruitvliegjes en als ik een bakje azijn neerzette waren ze zo weg. Maar rode wijn helpt beter, heb je dat niet in huis?

Nah, niet zo. Mn vriend noemde al appelstroop en ik limonade siroop. Ik kan eventueel aan mn huisgenoot vragen of ie wat voor me heeft.

Gast
Gast

Bericht  Dolphinne ma 18 jul 2011 - 21:26

Bitterkoek_ schreef:
Lejow schreef:Volgens mij niet alleen de fruitvliegjes... daar komt echt een ENORME steekvlam vanaf!

Jup. I know..... De volgende keer heb ik een elektrische vliegenmepper!

Daar heb ik het hier ook mee geprobeerd toen ik een fruitvlieg plaag had, maar die beestjes kunnen er gewoon tussendoor vliegen zonder dood te gaan Mad
Je moet dus geluk hebben dat ze wel tegen het ijzer aan vliegen. Ik heb nu al weken fruitvliegjes rondvliegen. Gelukkig nu nog maar een paar en niet meer een keuken vol. Ik probeer ze gewoon met mn handen te vangen (gaat vooral goed als ze stilzitten)
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 23:32

Misschien wil CBL hem wel komen halen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 23:39

Gewoon met de stofzuiger opzuigen. Met een vliegenmepper ben je lang bezig.

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 18 jul 2011 - 23:41

Punk'd schreef:Misschien wil CBL hem wel komen halen Wink

laughcry

Haha en Bitterkoekje, ik zie ze al helemaal door die gaatjes van de mepper heen vliegen
'MISS ME MISS MEE!!!!'
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 1:13

Ik had ze laatst ook, echt super vervelend. Ik ben toen even gaan googlen en je moet ze dus niet dood maken, want daar komen weer andere fruitvliegjes op af. Het beste is om 'de bron' waar ze op af komen weg te gooien (bij mij was dat fruit in m'n prullenbak). Toen dat weg was hebben ze er misschien nog een paar dagen gezeten (en het werden er ook steeds minder) en toen waren ze weg.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 1:15

Lejow schreef:
Punk'd schreef:Misschien wil CBL hem wel komen halen Wink

laughcry

Haha en Bitterkoekje, ik zie ze al helemaal door die gaatjes van de mepper heen vliegen
'MISS ME MISS MEE!!!!'

laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: