Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat te doen met mijn kamer?

Ga naar beneden

Wat te doen met mijn kamer?  Empty Wat te doen met mijn kamer?

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 5:15

Momenteel slaap ik in het kleinste slaapkamertje van het huis. Omdat ik een nieuwe kast wil gaan kopen, die niet past in die kamer verhuis naar een van de grootste kamers. Waarom niet eerder gedaan? Omdat het kleine kamertje een ingebouwd bureau heeft aan het raam, met een dakkapel. Erg knus dus!

Maar goed, nu is de grote kamer nog een beetje geelig. Gele plinten en beige/geelig geverfd behang. Nu heb ik een bruin bed, een bruin kastje, bruine tafel en komt er ook een bruine kast. Maar nu zit ik dus een beetje met de kleuren. Ik wil een muur schilderen, en de plinten. Maar ja, welke kleur doen we dan? Ik heb namelijk roze accesoires, want de vorige kamer was roze. Dat wil ik nu niet weer.
Iemand tips? Zat zelf te denken aan één bruine muur, waar ik m'n bed tegenaan zet. Op de muur 2 knal roze strepen horizontaal. Zodat het roze toch een beetje terug komt. Maar welke kleur doe ik de rest van de plinten in de kamer. Wit?

Of hebben jullie een heel ander idee voor mijn kamer, niet te duur aangezien het misschien maar voor een jaartje is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met mijn kamer?  Empty Re: Wat te doen met mijn kamer?

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 5:31

Ik dacht dat jij en je vriend gingen samenwonen...zou persoonlijk mijn energie dan niet meer in een nieuw kamertje bij ouders steken en het geld sparen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met mijn kamer?  Empty Re: Wat te doen met mijn kamer?

Bericht  Lynn_ wo 30 maa 2011 - 5:32

Ik zou het voor een jaartje nog lekker neutraal houden eerlijk gezegd. Voordat je het weet is het jaar om!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met mijn kamer?  Empty Re: Wat te doen met mijn kamer?

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 5:38

Ik ga morgen meedenken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met mijn kamer?  Empty Re: Wat te doen met mijn kamer?

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 5:38

mozzarella schreef:Ik dacht dat jij en je vriend gingen samenwonen...zou persoonlijk mijn energie dan niet meer in een nieuw kamertje bij ouders steken en het geld sparen.

Daarom gaat het ook alleen om een likje verf. Voor de rest heb ik alles wel. Eigenlijk moet er ook nieuwe vloerbedekking in, maar dat doe ik ook niet meer. Mijn vriend en ik gaan nog steeds samenwonen maar je hebt niet in een oogwenk een huis he?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met mijn kamer?  Empty Re: Wat te doen met mijn kamer?

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 5:39

Het bed e.d. heb ik gekocht met het oog op straks. Dus dat blijf ik ook allemaal wel houden. Alles gaat dan in feite mee.. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met mijn kamer?  Empty Re: Wat te doen met mijn kamer?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 0:11

Ik zou helemaal geen nieuwe kast in elkaar gaan zetten voor een jaar. Hem nog een keer in elkaar zetten en het verhuizen van een kast, maakt hem al snel gammel.
Of je moet een hele zware, duurdere kast hebben die heel veel hebben kan.
Persoonlijk zou ik echt geen kast (of gaat het niet om een kledingkast?) kopen nu als die eigenlijk bedoelt is voor een nieuw adres.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met mijn kamer?  Empty Re: Wat te doen met mijn kamer?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 0:20

nah qua meubels e.d. weet ik het niet maar je geeft wel al aan dat alles straks ook meeverhuisd smile qua kleur zou je nog blauw/aquablauw kunnen pakken en wij hebben ook veel bruintinten e.d. en om er toch nog kleur in te krijgen hebben wij als kleur oranje, maar denk dat dat wat vloekt bij je roze. Succes met inrichten smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met mijn kamer?  Empty Re: Wat te doen met mijn kamer?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 4:11

Coco schreef:Ik zou helemaal geen nieuwe kast in elkaar gaan zetten voor een jaar. Hem nog een keer in elkaar zetten en het verhuizen van een kast, maakt hem al snel gammel.
Of je moet een hele zware, duurdere kast hebben die heel veel hebben kan.
Persoonlijk zou ik echt geen kast (of gaat het niet om een kledingkast?) kopen nu als die eigenlijk bedoelt is voor een nieuw adres.

De kast hoeft opzich niet uit elkaar om te verhuizen natuurlijk. Het is maar een twee deurs-kast. Ik heb nu echt een super onhandige kast, waar alle kleren telkens uit vallen. Vandaar dat ik graag nu een kast wil met veel planken.

Verder wil ik niet te veel dingen kopen. Zoals ik al zei heb ik al veel roze accesoires en die wil ik eigenlijk ook gebruiken. Maar wat doe ik dan met de muren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met mijn kamer?  Empty Re: Wat te doen met mijn kamer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum