Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding sollicitatiegesprek

+4
Lenthe
Caro
mzcharlotte
Sephora
8 plaatsers

Ga naar beneden

Kleding sollicitatiegesprek Empty Kleding sollicitatiegesprek

Bericht  Sephora ma 18 jul 2011 - 4:07

Hoi!

Ik heb even een andere account aangemaakt om eventuele herkenning op mijn huidige werk te voorkomen. Je weet maar nooit wie het leest smile

Ik werk al een aantal jaren maar heb besloten om terug naar school te gaan. Ik wil graag BBL Directiesecretaresse gaan doen en ben dus gaan solliciteren voor een baan aangezien je anders niet met de opleiding mag beginnen.
Nu ben ik uitgenodigd om as woensdag op gesprek te komen bij een bedrijf waar ik dus eventueel mag gaan werken.
Maar wat doe ik aan? Ik heb al in jaren geen sollicitatie gesprek meer gehad dus heb even jullie hulp nodig om goed voor de dag te komen! Thanks!

Sephora
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 6
Punten : 8
Registratiedatum : 18-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding sollicitatiegesprek Empty Re: Kleding sollicitatiegesprek

Bericht  Sephora ma 18 jul 2011 - 5:54

Helemaal niemand?!

Ik zat misschien te denken aan een zwarte spijkerbroek (heb helaas geen andere nette zwarte broek), net shirtje en jasje erover..?

Echt hele nette kleding heb ik niet omdat het op mijn huidige werk allemaal erg casual is.
En op dit moment heb ik geen budget om speciaal iets te kopen. (En ook erg weinig tijd)

Hopelijk heeft iemand toch nog tips voor me..

Sephora
Zwijger
Zwijger

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 5:56

Heb je geen mooie rok, ipv een spijkerbroek? Want dat vind ik niet juist eigenlijk..

Ik heb mijn sollicitatie gedaan in een dikke zwarte legging, een zwarte (korte) rok, met een gestreept t-shirt en een zwarte blazer. Niet té netjes, want ik voelde me er nog wel gewoon normaal in, maar het stond wel heel chique.

Gast
Gast

Bericht  Sephora ma 18 jul 2011 - 5:58