Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+52
mauwmauw
ProudMom
MissD
Theezakje13
Schism
Laced
PiP
Chelle
Dora
CCC
Steep
Floor
Nana
banjer49
studiebol
juffie001
Qiara
Lady4
Tiara
koNijntje
Sjonno
Fiebje
Clapperdie
Mamsie
Susan
sheila123
Bruintje Beer
Summerlovin
Annie24
Phileine
Liadan
Printje
Zininzon
blondje1313
Smaragdje
Lejow
LindaK
Bimbam
Tiana
Koffieleut
L!ND@
Sjaantje
Amber-
Paper Crown
Pien
joyce0606
Fearie
Burn
Happydobby
Novalee
kletskousje
Limburg85
56 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 38 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 14:53

Omdat hij zo klein is gingen ze op een lijst kijken of hij in de couveuse moest. Maar ondertussen werd hij van mn buik gegrist omdat de verpleegster vond dat hij niet reageerde toen ze wilde voeden samen met mij. De kinderarts moest meteen komen en die heeft hem nagekeken en meegenomen naar de couveuse. Ze zijn bang voor infecties ivm landurig gebroken vliezen. Zijn bloedduiker was na de bevalling te hoog. Maar een paar uurtjes later te laag. Toen heeft hij een infuusje gekregen omdat hij anders zijn reserves op zou maken en hij daar te klein voor is

Ik probeer nog wat te slapen. Volgens mij heeft t vrouwtje tegenover mij beginnende weeeen. Die is hier ook vanaf gister en hoopt dalijk ingeleid te worden. Beetje als ik alleen ligt ze echt te draaien en blazen en is ze net uit neef geweest.
De andere twee op de kamer heb ik nog niet gezien. Die liggen achter een gordijntje.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 38 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Fearie wo 3 aug 2011 - 15:12

Mama_van2 schreef:
ProudMama schreef:Hazeltje is gast geworden?? :shock:

Dat zeg ik inderdaad ook net ?!

Huh, dat is raar?! Zomaar ineens, hoop wel dat ze terug komt smile

@ Kruumel, wat vervelend te lezen dat ze je mannetje zo bij je hebben weggegrist en dat hij in de couveuse moest. Lig je niet op een eigen kamer? Ik hoop dat je je mannetje snel weer ziet en mee naar huis kunt en mag nemen zodat jullie lekker met z'n 3en van elkaar kunnen genieten.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fiebje wo 3 aug 2011 - 16:40

kruumel, dat klinkt idd wel heftig. Hoop dat hij snel opknapt. Tis idd een klein mannetje maar jij bent zelf toch ook niet zo groot?

fearie, jij was ook al weer vroeg op?! Ben voor mijn doen laat met ontbijt! Rommelt het al bij je? Wat fijn dat je een bekende kraamster hebt. Wij hebben ook om één persoon gevraagd hoop dat ze ook beschikbaar is op het moment van bevallen.

Hoop idd ook dat hazeltje weer terug komt. Is er ergens iets voorgevallen?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 18:27

Hoop dat je hem snel weer bij je hebt meis!

Vreselijk he, als ze je kind meenemen omdat het niet helemaal gaat zoals het moet. Vond het zo erg, hij was nog geen uur oud en al bij me vandaan.
Al had ik het geluk dat ik S nog bij me had.

Gast
Gast

Bericht  studiebol wo 3 aug 2011 - 19:04

Jammer dat hazeltje gast is, ik hoop dat ze nog terug komt!

kruumel gefeliciteerd! Maar wat vervelend dat je kindje niet bij je is! hoop dat daar snel verandering ik komt hoor!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  kletskousje wo 3 aug 2011 - 19:18

Goedemorgen,

Kruumel, gefeliciteerd! Hopelijk gaat het snel goed met jou en je mannetje. En mogen jullie snel naar huis! Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal.
Nu jij bevallen bent, kruip ik ook alweer wat meer omhoog op het lijstje!

Fiebje, jij bent ook weer vroeg wakker. Ben je er altijd zo vroeg bij?

Gisteren weer helemaal goedgekeurd bij de verloskundige.
Ik stond zo weer buiten!

Vandaag nog naar de markt en naar de bieb. Iets minder druk dan gisteren, maar nu is mijn dochtertje ook thuis! Morgen gaan we beneden aan de poets!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  Fiebje wo 3 aug 2011 - 20:10

Kletskousje, nee normaal (niet zwanger) niet. Ben echt een slaapkop. Maar sinds een paar weken slaap ik slecht wordt gem 3 x per nacht wakker. En rond een uur of 5/6 dan moet ik wat eten, barst dan van de honger. Maar zoals vandaag ga ik wel weer terug en slaap daarna nog, maar dat lukt niet altijd.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Happydobby wo 3 aug 2011 - 21:19

Kruumel, lig je met 4 dames? Ow wat vervelend, en dan je mannetje niet bij je. heftig hoor! Hopelijk knapt hij snel op!
hug voor jou!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  blondje1313 wo 3 aug 2011 - 21:37

Kruumel, wat balen dat M.ike niet bij je kan/mag zijn nu, hopelijk verandert dat snel.

Ik ben nu aan het genieten van een weekje Centerparcs, maar ik moet zeggen dat het me toch wel tegenvalt wat ik kan, heb een fietstocht geprobeerd van 20km, maar na 15 km ging mijn rug heel erg pijn doen, dus dat hebben we ook niet vaker meer geprobeerd. Ook zwemmen voelde ik meteen in mijn onderrug. Gelukkig gaat wandelen nog wel goed, maar lang stilzitten (zeker op die slechte banken hier) gaat niet echt goed en ook de bedden liggen niet zo lekker. Wat dat betreft ben ik blij als we morgen weet thuis zijn, maar zo'n laatste keer met zijn tweeën weg is toch ook wel leuk.
Mijn buik gaat me wel steeds meer in de weg zitten, ik voel me ook echt enorm, kan me niet voorstellen zo nog 10 (of meer) weken door te moeten lopen...

Trouwens voor de tabel (weet niet wie hem nu nog bijhoudt/gaat houden), wij gaan uit van een ziekenhuisbevalling.

Kletskousje, fijn dat alles weer goed was bij de vk, succes met poetsen vandaag!

Fiebje, jammer dat het slapen minder gaat, wel fijn dat je in elk geval weer terug in kunt slapen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Fearie wo 3 aug 2011 - 22:02

Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht bijzonderheden
Fearie 23/31 18 augustus Jongen Thuisbevalling
Fiebje 28/29 27 augustus .... -
Schism 27/27 28 augustus Jongen -
Laced 24/25 3 septemberJongen -
Kletskousje 25/26 4 september .... -
Lieveheersbeestje 28/27 10 september .... -
Bazyle 23/27 1 oktoberMeisje -
Blondje1313 31/28 11 oktoberMeisje Ziekenhuisbevalling
Floor 28/29 14 november.... -
Parels 25/28 22 november Meisje Ziekenhuis bevalling
Joyce0606 25/27 28 novemberJongen Ziekenhuis bevalling
Hazeltje 27/35 4 decemberJongen Ziekenhuis bevalling
Studiebol28/3212 december2 meisjesziekenhuis bevalling / tweeling
LindaK26/3730 januari....ziekenhuis bevalling

bevallen:
2 april Limburg85 (R.oan)
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin)
7 april Smaragdje (J.ayden)
30 april Woezel (E.lise)
6 mei Chelle (A.nne)
6 mei Mel (E.va)
23 mei Liadan (K.ian)
4 juni Bruintje Beer (D.avid)
14 juni Chipa (F.riso)
21 juni NowIamNothing (S.terre)
4 juli Teigertje (M.aaike)
4 juli Schuddebuikje (N.ick)
7 juli Mizzie (R.obin)
14 juli Theezakje (K.as)
18 juli ProudMama (S.em & J.esse)
20 juli Novalee (N.inthe)
21 juli Happydobby (M.yles)
21 juli Rupsie (R.oan)
25 juli Pien (E.lin)
3 augustus Kruumel (M.ike)

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie wo 3 aug 2011 - 22:06

@ Blondje, wat leuk dat je een vakantie hebt gehad op centerparcs (althans er nu nog bent). Jammer alleen dat je zo'n last van je lijf hebt, dan geniet je er toch wat minder van.

@ Fiebje, ik ken dat slechte slapen, heb er sinds het begin van mijn verlof last van. Sinds vorige week kan ik erg slecht in slaap komen, word ik steeds rond 4 uur wakker en val ik daarna in slaap (eindelijk!) tot half 10/10 uur.
Ik postte vannacht vanaf mijn telefoon, ben daarna gelukkig nog in slaap gevallen. Ik ga nu maar eens ff ontbijten en rustig tv kijken.

@ Kletskousje, fijn te horen dat alles weer goed was met je en de kleine. Makkelijke bezoekjes zijn dat dan he, aan de vk.

@ All, ik ga dus ff ontbijten en straks begin ik met de voorbereidingen voor de BBQ. Salades op schaal, vlees op schaal. Heb toch weinig te doen, dus dan maken we er maar wat leuks van haha Very Happy

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 wo 3 aug 2011 - 22:11

Veel plezier met de bbq Feary, hopelijk houden jullie het droog!

Wat een crime is het bedenken van een naam trouwens toch, de enige naam die we allebei leuk vinden staat geloof ik momenteel op 1 in de top10, en daarom gaan we dan weer twijfelen....
Als het aan mij ligt gaan we morgen nog wel wat boeken ophalen voor geboortekaartjes, en het kamertje in elkaar zetten, en bij mensen kijken voor een tweedehands kinderwagen.... oh ja, en bij de prenatal kijken en de blije doos halen, heb er zin in!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 9:34

Ik lig idd met 4 dames op een kamer. 1 is net bevallen en nog niet terug, en wij 3 hebben alle drie een kindje op de couveuse. Alleen die andere 2 zijn veel te vroeg geboren.

PM idd zo raar als ze je kind bij je weg pakken... Hij was nog geen half uur oud en ik had m net op mn buik.
Mijn man en ik zijn idd beide niet groot. Ik 1.63 en hij 1.73. Ik was 7 pond bij de geboorte en mijn man 6 pond.

Jet was idd een heftige bevalling.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje do 4 aug 2011 - 9:39

Kruumel, ik hoop dat je snel je mannetje weer bij je mag hebben!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  studiebol do 4 aug 2011 - 19:38

Kruumel hoe is het nu? Heb je je kindje al weer bij je gehad?

Als ik jullie verhalen lees over het slapen dan staat me nog heel wat te wachten, ik slaap nu al zo slecht dus ach misschien kan slechter dan wel niet!

Blondje fijn dat je toch wel een beetje geniet van je vakantie! Vervelend hoor dat je lichamelijke klachten hebt, sterkte daar mee!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Schism do 4 aug 2011 - 20:51

@ Kruumel: Ik hoop dat je snel naar huis man met je kleine man, lijkt me helemaal niks op zo'n kamer en je kleintje ergens anders Cry

@ Blondje: Lastig dat jullie er niet uitkomen met namen. Wij hadden gelukkig al lang voordat ik zwanger werd een jongensnaam in gedachten. Deze hebben we nu nog steeds smile Meer dan één naam hadden we ook echt niet, dus gelukkig zijn we nooit gaan twijfelen.

@ Fearie: Is de barbeque doorgegaan? Hier hebben we vanaf gistermiddag echt heel de avond regen gehad.

@ KLetskousje: Altijd fijn als je weer wordt goedgekeurd door de vk!

@ Voor de tabel: Mijn leeftijd kan nar 28 en ook wij gaan in het ziekenhuis bevallen.

@ All: Aaaaahhh sta ik opeens 3e op de lijst! Man wat gaat het opeens hard nu. Ik vind het maar een raar idee dat die kleine nu al bijna kan komen, maar ook pas over 5 weken. Ik ga maar uit van het laatste, dan kan het alleen maar meevallen toch?
Begin nu echt wel heel nieuwsgierig te worden en zie ook helemaal niet op tegen de bevalling.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Fearie do 4 aug 2011 - 21:54

@ Schism, de bbq is doorgegaan. We hebben een overkapping in de tuin en hebben lekker daar onder gezeten. Het is begin van de avond droog gebleven en na 8 uur begon het met stortregenen, maar lekker doorgegaan tot 10 uur. Was erg gezellig, mijn laatste bbq met vriendinnen als nog niet mama.
Gaat snel he op de lijst, ik sta eerste (dat terwijl het bij mij ook nog wel 4 weken kan duren).

@ Blondje, zeker lastig als je er niet uit komt met de namen. Wij hadden al vrij snel de jongensnaam en die is het nu nog steeds smile We hebben ook geen backupnaam ofzo :P

@ Kruumel, hoop dat je je mannetje ondertussen alweer bij je hebt en snel naar huis mag.

@ All, bbq was dus zeer geslaagd. Ga vandaag maar eens opruimen en dweilen, hele benedenverdieping is vies vanwege de regen en de modder die naar binnen is gelopen. Nu ligt overal zand.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie do 4 aug 2011 - 21:55

Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht bijzonderheden
Fearie 23/32 18 augustus Jongen Thuisbevalling
Fiebje 28/29 27 augustus .... -
Schism 28/27 28 augustus Jongen Ziekenhuisbevalling
Laced 24/25 3 septemberJongen -
Kletskousje 25/26 4 september .... -
Lieveheersbeestje 28/27 10 september .... -
Bazyle 23/27 1 oktoberMeisje -
Blondje1313 31/28 11 oktoberMeisje Ziekenhuisbevalling
Floor 28/29 14 november.... -
Parels 25/28 22 november Meisje Ziekenhuis bevalling
Joyce0606 25/27 28 novemberJongen Ziekenhuis bevalling
Hazeltje 27/35 4 decemberJongen Ziekenhuis bevalling
Studiebol28/3212 december2 meisjesziekenhuis bevalling / tweeling
LindaK26/3730 januari....ziekenhuis bevalling

bevallen:
2 april Limburg85 (R.oan)
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin)
7 april Smaragdje (J.ayden)
30 april Woezel (E.lise)
6 mei Chelle (A.nne)
6 mei Mel (E.va)
23 mei Liadan (K.ian)
4 juni Bruintje Beer (D.avid)
14 juni Chipa (F.riso)
21 juni NowIamNothing (S.terre)
4 juli Teigertje (M.aaike)
4 juli Schuddebuikje (N.ick)
7 juli Mizzie (R.obin)
14 juli Theezakje (K.as)
18 juli ProudMama (S.em & J.esse)
20 juli Novalee (N.inthe)
21 juli Happydobby (M.yles)
21 juli Rupsie (R.oan)
25 juli Pien (E.lin)
3 augustus Kruumel (M.ike)

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Fiebje vr 5 aug 2011 - 0:20

@ Blondje, lekker hoor vakantie! Wij hebben ook pas sinds van de week definitieve naam. Zijn alleen nog niet over de extra namen uit.

@ Schism, en niet voor dringen he Wink wij schelen maar één dag! Voel je je verder goed?

@ Kruumel, hoe gaat het met jullie?

@ Fearie, dat is idd wel handig zo'n overkapping. En rommelt het bij jou al?

Hier gister bijna de hele dag weeën gehad, maar in de avond zakte het toch (helaas) af. Weet nu ook wat rugweeën zijn Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil . Vannacht wel goed geslapen, en vandaag alleen maar last van hele harde buiken die af en toe pijnlijk zijn. Ben vanmorgen naar de ha geweest voor de diarree die toch niet weg is. Maar komt waarschijnlijk door de baby die 's nachts m'n darmen afknelt. De dokter zei: hoop dat het snel komt! Tja dat hoop ik ook!!!
Wel nog lekker gepoetst vandaag en nu weer met de benen omhoog en rusten voor zover het lukt. Onze hond is vanmorgen aangereden heeft z'n poot op meerdere plekken gebroken. PPFffffffff dat kon er nog wel bij..........

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 1:10

Studiebol, ik heb tot de laatste nacht met 39 en halve week goed geslapen. Misschien heb jij dat ook wel.

Schism, ik heb m.ike natuurlijk liever bij me, maar t valt me niet superzwaar dat hij niet bij me ligt. Hij is in goede handen, wordt goed op m gelet, en ik ga elke 3 uur voeden. Alleen 's nachts kolf ik.

All, wij mogen denk ik voor zondag nog niet naar huis. Als m.ike goed drinkt mag z'n infuus eruit. Dan mag hij bij mij op de kamer. Daarna mag hij naar huis.

Gast
Gast

Bericht  studiebol vr 5 aug 2011 - 6:18

Kruumel waarom moet hij ergens anders liggen dan? Heeft hij wat complicaties? Nou ik slaap nu eigenlijk al zo slecht dus ik denk niet dat het nog beter wordt Very Happy

Fearie fijn dat jullie toch nog gewoon gebbq-ed hebben, dan is zo'n overkapping wel handig!! Nu het huis weer schoon?

Fiebje, spannend hoor dat je al weeen hebt gehad ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor je echt gaat bevallen!

Ik heb vanmiddag ff geluncht met een vriendin en we hadden geluk want we zaten in de zon! Heerlijk! Daarna nog geshopt bij de prenatal met de stickers, heb de adapters voor de maxicosi gekocht, 2 dekentjes, en een boxkleed en twee wat dikkere vestjes, zo leuk allemaal!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie vr 5 aug 2011 - 7:23

@ Studiebol, leuk he shoppen voor de kleintjes Very Happy Prenatal heeft zulke leuke dingen, daar kun je bij niet weg gaan zonder wat gekocht te hebben haha. Ik heb hier thuis wel stofgezogen, maar nog steeds niet gedweilt. Als ik klaar ben met stofzuigen, heb ik zo'n last van mijn rug dat ik me er niet meer toe kan zetten nog te dweilen. Dat stellen we dus weer uit tot morgen.

@ Fiebje, wauw dat je al weeën hebt gehad. Spannend zeg, straks beval je nog eerder als mij :P Hier is het namelijk nog steeds erg rustig smile

@ Kruumel, ik hoop dat je jullie dit weekend nog naar huis mogen. Dat zou wel erg mooi zijn, kun je rustig met z'n 3-en van elkaar genieten.

@ All, vandaag weinig gedaan, stof gezogen, boodschappen gedaan en de laatste spullen van de bbq opgeruimd. We hadden nog wat vlees over, dus dat is zo straks nog op de bbq gegooid. Nu is alles op.
Morgen toch maar eens verder schoonmaken, badkamer moet nog gedaan worden smile En morgenavond op kraamvisite bij een vriendin van me, gezellig !

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Laced vr 5 aug 2011 - 20:24

Goedemorgen meiden!

Woehoe vandaag alweer 36 weken zwanger! Het gaat nu echt snel.. Ben benieuwd wanneer onze man ter wereld gaat komen. M'n antibioticakuur voor de blaasontsteking zit er weer op gelukkig, alleen nu heb ik wel een schimmelinfectie t pakken. Pffff.. Dus nu moet ik nog 5 dagen in de weer met spul dat inwendig moet worden ingebracht. Vandaag gaan mijn vader en man in de slag in de voortuin. We gaan grind erin leggen ipv plantjes. Ben benieuwd!

Faerie; heb jij veel last van nesteldrang? Ik totaal niet. Haha! Of komt dat nog? Vanaf wanneer had jij een matrasbeschermer op je bed gelegd? Veel plezier vanavond op kraamvisite!

Studiebol; wat heb je goed geshopt! Ik heb me in het begin van de zwangerschap aangemeld voor de blije boos, maar ik heb nooit iets ontvangen, ook geen wij! Raar hoor..

Fiebje; hoe gaat het met jou? Nog last gehad van weeën? Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Wat erg van jullie hond! Hoe is het gebeurd?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  blondje1313 za 6 aug 2011 - 2:05

Hallo!
Een stuk rustiger hier nu de grote babyboom achter de rug is! (Ik merk dat er ook wel druk gepraat wordt in de topics augustus/september en nov/dec/jan, helaas val ik daar net tussenin…
Gisteren de babykamer afgemaakt zover het ging, helaas moeten we nog vervangende kastdeurtjes krijgen van de babydump, maar de rest is nu wel goed.
De drukkerij was gisterenmiddag en vandaag dicht, dus maandag of dinsdag dan maar langsgaan voor boeken met geboortekaartjes, wel jammer.
Gisteren wel nog naar Prenatal geweest, het kost al zo snel een helehoop zeg. Wat hydrofiele luiers en washandjes gekocht, en een luieremmer, 2 badcapes, paar rompertjes, vestje, het eerste pakje en voor mezelf 3 voedingsbeha’s. Was wel jammer dat beha’s niet onder de kleding vallen die met de 20% korting sticker mochten.
Gisteren ook een tweedehandskinderwagen gehaald inclusief maxicosi en adapter, nu zijn we een aardig eindje rond denk ik voor de grootste spullen.
Vandaag belde de kraamzorg voor de intake, die is pas over een maand, maar heb wel de kraamhulp aangevraagd die ook bij mij geweest is toen ik baby was, daar hebben mijn ouders af en toe nog contact mee.
Wat de namen betreft, een jongensnaam hadden we eigenlijk meteen al wel, daar zaten we op één lijn, meisje is toch moeilijker…

@Fearie, fijn dat de bbq toch geslaagd was, wel jammer van het weer, maar goed dat je een overkapping hebt!
Ik vind dat je trouwens nog heel wat doet hoor, zoveel poetsen trek ik nu al niet meer (maar ja, ben nooit zo’n poetser geweest), gelukkig is mijn man bij ons diegene die altijd stofzuigt!
Veel plezier op de kraamvisite vandaag.

@Kruumel, lijkt me inderdaad raar (en heel vervelend) als ze je kindje ‘zomaar’ weer bij je wegpakken.

@Fiebje, jammer dat de weeën weer afzakten, hopelijk gaat het toch snel gebeuren. Wat vervelend van de hond, hopelijk komt hij er wel weer helemaal bovenop.

@Studiebol, leuk he dat shoppen, wel prijzig voor jullie natuurlijk als alles dubbel moet!

@Laced, ook alweer 36 weken, wat gaat het snel bij iedereen zeg! Vreemd dat jij geen blije doos hebt gehad, ik heb 2 weken terug de bon er voor gehad en afgelopen week de eerste Wij (vind het wel raar dat die nu pas kwam hoor, dacht dat je die normaal gesproken eerder in de zwangerschap al kreeg). Maar ik heb me er ook zeker 2 keer voor aangemeld…

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 2:09

Blondje: 2 badcapes? Ik zou er nog wel een paar halen als ik jou was, ze zijn ideaal.

Ik gebruik ze veel, om om te slaan na bad, tijdens de voeding, en ze slapen erin omdat ze anders moeite hebben met hun temperatuur op pijl houden.
Ze spugen een keer, en het kan weer de was in.

Heb er 8, maar moet er nodig een paar bij hebben!! 4 a 6 op een dag gaan er wel doorheen, dus 2 a 3 per kind.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: