Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+52
mauwmauw
ProudMom
MissD
Theezakje13
Schism
Laced
PiP
Chelle
Dora
CCC
Steep
Floor
Nana
banjer49
studiebol
juffie001
Qiara
Lady4
Tiara
koNijntje
Sjonno
Fiebje
Clapperdie
Mamsie
Susan
sheila123
Bruintje Beer
Summerlovin
Annie24
Phileine
Liadan
Printje
Zininzon
blondje1313
Smaragdje
Lejow
LindaK
Bimbam
Tiana
Koffieleut
L!ND@
Sjaantje
Amber-
Paper Crown
Pien
joyce0606
Fearie
Burn
Happydobby
Novalee
kletskousje
Limburg85
56 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Succes Kruumel!
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Infuus sloeg na 4 uur lang iedere 20 a 30 min keer verdubbelen pas goed aan, het kan gewoon even duren voor je de goede dosis hebt.
Maar toen ik op de goede dosis zat heb ik het geweten, kreeg geen seconde meer om op adem te komen, zo kort kwam het op elkaar met als gevolg dat het geen effect had ook omdat ik tussendoor niet kon ontspannen.
Tussen de kinderen door hebben ze rechtstreeks op de naald het gespoten, dan werkt het veel sneller.
De pomp die ik na de bevalling heb gehad met hetzelfde middel heb ik amper last van gehad door de adrenaline en doordat mijn baarmoeder leeg was natuurlijk.
Maar toen ik op de goede dosis zat heb ik het geweten, kreeg geen seconde meer om op adem te komen, zo kort kwam het op elkaar met als gevolg dat het geen effect had ook omdat ik tussendoor niet kon ontspannen.
Tussen de kinderen door hebben ze rechtstreeks op de naald het gespoten, dan werkt het veel sneller.
De pomp die ik na de bevalling heb gehad met hetzelfde middel heb ik amper last van gehad door de adrenaline en doordat mijn baarmoeder leeg was natuurlijk.
Gast- Gast
ik ben benieuwd hoe het meet kruumel gaat! misschien is de kleine er al!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe is het eigenlijk met de rest van de dames hier? Houden we het allemaal een beetje vol met dit weer (hier is het erg benauwd!).
Bizar idee trouwens dat als Kruumel straks bevallen is, ik de volgende ben Ik moet nog 2 weken haha, mijn kraamverzorgster zei ook al dat ik meneertje nog wel 14 dagen binnen moest houden. Dan kon ze daarna zeker weten bij me kramen
PM, Pien en HD, hoe gaat het met jullie en de kindjes?
Bizar idee trouwens dat als Kruumel straks bevallen is, ik de volgende ben Ik moet nog 2 weken haha, mijn kraamverzorgster zei ook al dat ik meneertje nog wel 14 dagen binnen moest houden. Dan kon ze daarna zeker weten bij me kramen
PM, Pien en HD, hoe gaat het met jullie en de kindjes?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Fearie: Raar idee ook, we schelen 1 dag en mijn kinderen zijn al bijna 2,5 week!!
Het gaat hier wel z'n gangetje, heb wel echt mijn handen vol aan die 2. Ben zo blij dat mijn man er deze week nog is overdag!!
Heb vandaag lekker een bezoekloze dag, dat is echt even heerlijk hoor.
Vrijdag weer naar de kinderarts, ben heel benieuwd.
Ik ben gister voor het eerst de deur uit geweest, voor de hoortest met de kids en daarna paar boodschapjes gedaan en dat voel ik vandaag goed hoor.
Het zal gewoon moeten slijten vrees is, de moeheid.
Het gaat hier wel z'n gangetje, heb wel echt mijn handen vol aan die 2. Ben zo blij dat mijn man er deze week nog is overdag!!
Heb vandaag lekker een bezoekloze dag, dat is echt even heerlijk hoor.
Vrijdag weer naar de kinderarts, ben heel benieuwd.
Ik ben gister voor het eerst de deur uit geweest, voor de hoortest met de kids en daarna paar boodschapjes gedaan en dat voel ik vandaag goed hoor.
Het zal gewoon moeten slijten vrees is, de moeheid.
Gast- Gast
Hier een druk dagje gehad.
Vanochtend druk bezig geweest met het uitzoeken van foto's en die uploaden om te bestellen.
Daarna heb ik S. haar kamertje helemaal gepoetst en verschoond.
Toen nog de badkamer en nu zit ik op de bank...
Moet vanavond nog sporten en naar de vk, dus ik vind het wel genoeg zo
S. is vandaag op het kdv, dus heb flink door kunnen werken.
Vrijdag komt mijn moeder nog beneden mee poetsen. Dan is het hele huis weer helemaal klaar
Ik vond het vandaag ook erg benauwd, maar heb de ramen even lekker open gezet.
@ Fearie, ja jij bent al de volgende he. Heb je alles al klaar?
@ Kruumel, hopelijk ben je al bevallen. Ik heb haar gsm nummer gekregen, maar nog niks van haar gehoord..
Vanochtend druk bezig geweest met het uitzoeken van foto's en die uploaden om te bestellen.
Daarna heb ik S. haar kamertje helemaal gepoetst en verschoond.
Toen nog de badkamer en nu zit ik op de bank...
Moet vanavond nog sporten en naar de vk, dus ik vind het wel genoeg zo
S. is vandaag op het kdv, dus heb flink door kunnen werken.
Vrijdag komt mijn moeder nog beneden mee poetsen. Dan is het hele huis weer helemaal klaar
Ik vond het vandaag ook erg benauwd, maar heb de ramen even lekker open gezet.
@ Fearie, ja jij bent al de volgende he. Heb je alles al klaar?
@ Kruumel, hopelijk ben je al bevallen. Ik heb haar gsm nummer gekregen, maar nog niks van haar gehoord..
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
@ Kletskousje, ja ik ben de volgende. Raar idee hoor, want het duurt nog 2 weken tot mijn uitgerekende datum. Wij hebben hier alles klaar, kamertje klaar, kleertjes gewassen, bed omhoog en ziekenhuistas half ingepakt.
Je bent zelf ook goed druk geweest, beetje rustig aan doen mag ook wel. Wat doe je qua sport en is het nog vol te houden?
@ PM, zeker raar idee dat jouw mannetjes al 2.5 week oud zijn en wij maar 2 dagen schelen. Kan me voorstellen dat je er best druk mee bent, 2 kereltjes. Is je man alleen deze week nog overdag thuis? Doe maar rustig aan, als je te snel weer dingen wilt heb je er (volgens mij) alleen later maar mee last van.
@ All, morgen heb ik een BBQ met mijn vriendinnen en aanhang, dus vandaag even de boodschappen in huis gehaald. Wat een gesleep en gedoe nog, zeker met dat benauwde weer. Er was hier nog braderie in het dorp, maar ik kon me er niet te zetten om daar nog naartoe te gaan.
Ben nu aan het koken en straks komt onze thuiskapper, nog ff mijn haar fatsoeneren voor de bevalling haha . Dan vanavond nog stofzuigen en dweilen, wordt al moe als ik er aan denk haha. Misschien stellen we het dweilen wel uit tot morgen
Je bent zelf ook goed druk geweest, beetje rustig aan doen mag ook wel. Wat doe je qua sport en is het nog vol te houden?
@ PM, zeker raar idee dat jouw mannetjes al 2.5 week oud zijn en wij maar 2 dagen schelen. Kan me voorstellen dat je er best druk mee bent, 2 kereltjes. Is je man alleen deze week nog overdag thuis? Doe maar rustig aan, als je te snel weer dingen wilt heb je er (volgens mij) alleen later maar mee last van.
@ All, morgen heb ik een BBQ met mijn vriendinnen en aanhang, dus vandaag even de boodschappen in huis gehaald. Wat een gesleep en gedoe nog, zeker met dat benauwde weer. Er was hier nog braderie in het dorp, maar ik kon me er niet te zetten om daar nog naartoe te gaan.
Ben nu aan het koken en straks komt onze thuiskapper, nog ff mijn haar fatsoeneren voor de bevalling haha . Dan vanavond nog stofzuigen en dweilen, wordt al moe als ik er aan denk haha. Misschien stellen we het dweilen wel uit tot morgen
Fearie- Ratel
Faerie: wat leuk een BBQ! Gezellig! Laat dat dweilen maar wachten, morgen weer een dag ;-) heb je zelf het gevoel dat de baby nog wel even blijft zitten? Hoe voel je je verder? Nergens last van?
Kletskousje: jij bent ook lekker druk geweest vandaag! Veel succes met het sporten en bij de vk!
All: hier alles goed! Wel veel last van mijn blaasontsteking, krampen blijven aanhouden na het plassen. Nog 2,5 dag een kuurtje en dan ben ik er hopelijk vanaf. Hopelijk krijg ik dan niet gelijk een schimmelinfectie, dat gaat bij mij meestal samen met een blaasontsteking. Vandaag op controle geweest in het ziekenhuis en de kleine man doet het goed! Hij kwam zelfs iets boven de p5 lijn uit in de curve. Super goed nieuws! Verder voel ik me goed en heb ik genoeg energie. Gisteren de laatste keer zwangerschapsgym gehad, helaas. Vond het nl echt super leuk!
Kletskousje: jij bent ook lekker druk geweest vandaag! Veel succes met het sporten en bij de vk!
All: hier alles goed! Wel veel last van mijn blaasontsteking, krampen blijven aanhouden na het plassen. Nog 2,5 dag een kuurtje en dan ben ik er hopelijk vanaf. Hopelijk krijg ik dan niet gelijk een schimmelinfectie, dat gaat bij mij meestal samen met een blaasontsteking. Vandaag op controle geweest in het ziekenhuis en de kleine man doet het goed! Hij kwam zelfs iets boven de p5 lijn uit in de curve. Super goed nieuws! Verder voel ik me goed en heb ik genoeg energie. Gisteren de laatste keer zwangerschapsgym gehad, helaas. Vond het nl echt super leuk!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
@ Laced, ik voel me goed. Kan me bijna niet indenken dat ik morgen alweer 38 weken ben, enige waar ik last van heb is een zere rug. Ik kan niet lang staan (koken, was ophangen, etc) zonder dat ik daarna meteen krom loop van de rugpijn. Maar dat is dan ook echt alles en ik slaap wat slechter, maar ook dat is logisch vind ik.
Fijn dat alles goed gaat bij je en dat jullie kleine man zelfs boven de p5 lijn uit komt (wat is trouwens de p5 lijn?). En ook fijn dat je je goed voelt. Hoop niet dat je een schimmelinfectie aan je blaasontsteking overhoudt, ik heb een paar weken geleden last gehad van een ontstoken teen, kreeg antibioticakuur en vervolgens alsnog een schimmelinfectie (ben je ook klaar mee dan).
Ik heb gisteren ook mijn laatste zwangerschapsyoga gehad, hebben jullie ook nog een babyreunie? Wij wel, ben wel benieuwd naar alle kleintjes
Fijn dat alles goed gaat bij je en dat jullie kleine man zelfs boven de p5 lijn uit komt (wat is trouwens de p5 lijn?). En ook fijn dat je je goed voelt. Hoop niet dat je een schimmelinfectie aan je blaasontsteking overhoudt, ik heb een paar weken geleden last gehad van een ontstoken teen, kreeg antibioticakuur en vervolgens alsnog een schimmelinfectie (ben je ook klaar mee dan).
Ik heb gisteren ook mijn laatste zwangerschapsyoga gehad, hebben jullie ook nog een babyreunie? Wij wel, ben wel benieuwd naar alle kleintjes
Fearie- Ratel
kruumel, ik ben benieuwd hoe het bij je is en of je al bevallen bent?
Kletskousje, je bent maar druk geweest, lijkt me wel fijn dat je moeder je ff komt helpen met schoonmaken of niet.
Hazeltje hoe is het nu met H?
Fearie leuk hoor dat je morgen gaat BBQ, gezellig! Hoop maar dat het morgenavond wel droog is want zoals het nu hier is is het niet leuk! Of hebben jullie geen regen gehad?
Hier gaat alles wel oke, merk wel dat ik na een dag werken wat meer last van mijn buik heb, dus ik denk dat ik na mijn vakantie als het dan nog steeds zo is wel iets minder ga werken.
Verder ben ik druk met spullen kopen Hartstikke leuk natuurlijk maar ook weer veel uitzoeken. Net twee wippertjes opgehaald met 20% korting bij de prenatal. En nu met al die stickers bij de prenatal ben ik weer aan het uitzoeken wat ik allemaal nog moet hebben enzo.
Ik heb nog geen last van het weer, gelukkig maar want straks gaan we ook een weekje naar rhodos.
Kletskousje, je bent maar druk geweest, lijkt me wel fijn dat je moeder je ff komt helpen met schoonmaken of niet.
Hazeltje hoe is het nu met H?
Fearie leuk hoor dat je morgen gaat BBQ, gezellig! Hoop maar dat het morgenavond wel droog is want zoals het nu hier is is het niet leuk! Of hebben jullie geen regen gehad?
Hier gaat alles wel oke, merk wel dat ik na een dag werken wat meer last van mijn buik heb, dus ik denk dat ik na mijn vakantie als het dan nog steeds zo is wel iets minder ga werken.
Verder ben ik druk met spullen kopen Hartstikke leuk natuurlijk maar ook weer veel uitzoeken. Net twee wippertjes opgehaald met 20% korting bij de prenatal. En nu met al die stickers bij de prenatal ben ik weer aan het uitzoeken wat ik allemaal nog moet hebben enzo.
Ik heb nog geen last van het weer, gelukkig maar want straks gaan we ook een weekje naar rhodos.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
@Fearie, alles gaat goed hoor, pijn in je rug had ik ook aan het einde. ben blij dat hij eruit is haha. Voel me een stuk lichter!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Oh, ik loop weer gruwelijk achter Sorry!
M'n vriend heeft ook vakantie, dus we doen leuke dingen met D.aan!
Afgelopen vrijdag hebben we weer een controle gehad in het ziekenhuis. Alles was goed, het kindje lag helemaal ondersteboven te bewegen met de armpjes. Ook zagen we de kaken bewegen
Verder voel ik me goed, af en toe wat last van m'n rug en buik, maar niet zorgwekkend!
Nog 1,5 week plassen voor MvM en dan is dat ook weer klaar...
Ik beloof dat ik beter me best ga doen om mee te schrijven!
Ben benieuwd hoe het met Kruumel is!
Joyce, zag je buikfoto...leuk hoor!! Zal er binnenkort ook eens een plaatsen.
M'n vriend heeft ook vakantie, dus we doen leuke dingen met D.aan!
Afgelopen vrijdag hebben we weer een controle gehad in het ziekenhuis. Alles was goed, het kindje lag helemaal ondersteboven te bewegen met de armpjes. Ook zagen we de kaken bewegen
Verder voel ik me goed, af en toe wat last van m'n rug en buik, maar niet zorgwekkend!
Nog 1,5 week plassen voor MvM en dan is dat ook weer klaar...
Ik beloof dat ik beter me best ga doen om mee te schrijven!
Ben benieuwd hoe het met Kruumel is!
Joyce, zag je buikfoto...leuk hoor!! Zal er binnenkort ook eens een plaatsen.
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
@ Fearie: Heb jij een bekende kraamverzorgster??
@ Fearie en Kletskousje; wel rustig aan doen hoor met dit benauwde weer!!
@ Laced drink je ook cranberrysap? dit zorgt voor het gladstrijken van je urinebuis. Ik drink ter onderhoud iedere dag een glas.
Studiebol, heerlijk op vakantie, gaan jullie binnenkort weg?
LindaK, zodra de mannen thuis zijn halen ze je helemaal uit je ritme, heb er ook 'last' van.
PM: Fijn dat je mannen het zo goed doen! Gaat het voeden ook naar wens?
Kruumel: Ben benieuwd hoe het met jou is. En of jullie je zoon/dochter al in de armen hebben.
Wij hebben heerlijk genoten van onze ultra korte mini vakantie. 2 dagen heerlijk gezwommen, ff het gewicht van de buik kwijt! Vandaag bij de verlos geweest, mijn eigen is met vakantie dus had een andere. Kwam binnen en ze zei: zooo das een beste buik. Nou euh bedankt . Baby heeft niet zoveel ruimte meer, ligt volledig ingedaald en ligt boven tegen m'n ribben aan met de billen. Afgelopen 2 dagen was het rustig in mijn buik maar heeft vandaag alles weer ingehaald. Morgen maar weer poetsen, man gaat morgen aan het werk. Kan ik weer m'n eigen gang gaan!
@ Fearie en Kletskousje; wel rustig aan doen hoor met dit benauwde weer!!
@ Laced drink je ook cranberrysap? dit zorgt voor het gladstrijken van je urinebuis. Ik drink ter onderhoud iedere dag een glas.
Studiebol, heerlijk op vakantie, gaan jullie binnenkort weg?
LindaK, zodra de mannen thuis zijn halen ze je helemaal uit je ritme, heb er ook 'last' van.
PM: Fijn dat je mannen het zo goed doen! Gaat het voeden ook naar wens?
Kruumel: Ben benieuwd hoe het met jou is. En of jullie je zoon/dochter al in de armen hebben.
Wij hebben heerlijk genoten van onze ultra korte mini vakantie. 2 dagen heerlijk gezwommen, ff het gewicht van de buik kwijt! Vandaag bij de verlos geweest, mijn eigen is met vakantie dus had een andere. Kwam binnen en ze zei: zooo das een beste buik. Nou euh bedankt . Baby heeft niet zoveel ruimte meer, ligt volledig ingedaald en ligt boven tegen m'n ribben aan met de billen. Afgelopen 2 dagen was het rustig in mijn buik maar heeft vandaag alles weer ingehaald. Morgen maar weer poetsen, man gaat morgen aan het werk. Kan ik weer m'n eigen gang gaan!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
@ Fiebje, de moeder van 2 vriendinnen van me komt als het goed is bij ons kramen, we hebben om haar gevraagd . Ze heeft nu nog 2x 7 dagen een gezin en gaat dan in de wacht, vanaf dan mag ik dus bevallen wil ik er zeker van zijn dat ze bij ons komt haha
Fijn dat jullie lekker genoten hebben van jullie minivakantie, beetje vakantiegevoel is toch altijd wel fijn
@ LindaK, je kunt het hier soms niet bijhouden hoor. Heb er ook moeite mee (naja, sinds mijn verlof niet meer - maar daarvoor wel), er wordt zo snel en zoveel gepost Goed om te horen dat jullie controle in het ziekenhuis weer goed ging. Leuk he, die echo's.
@ Studiebol, het heeft hier flink geregend. Alles stond blank, hoop ook dat het morgen droog blijft. We hebben wel een overkapping waar we kunnen bbq-en, maar het is toch lekkerder als het droog is
Handig he die stickers van de Prenatal, heb ze ook gekregen. Volgende week maar eens ff langs de Prenatal gaan Heb eigenlijk niets meer nodig, maar misschien zie ik nog wat leuks
@ HD, ik geloof je direct als je zegt dat je je een stuk lichter voelt haha. Ik begin nu echt moeite te krijgen met omdraaien in bed enzo en dat is toch wel lastig. Wel fijn te horen dat alles goed met jullie gaat
Fijn dat jullie lekker genoten hebben van jullie minivakantie, beetje vakantiegevoel is toch altijd wel fijn
@ LindaK, je kunt het hier soms niet bijhouden hoor. Heb er ook moeite mee (naja, sinds mijn verlof niet meer - maar daarvoor wel), er wordt zo snel en zoveel gepost Goed om te horen dat jullie controle in het ziekenhuis weer goed ging. Leuk he, die echo's.
@ Studiebol, het heeft hier flink geregend. Alles stond blank, hoop ook dat het morgen droog blijft. We hebben wel een overkapping waar we kunnen bbq-en, maar het is toch lekkerder als het droog is
Handig he die stickers van de Prenatal, heb ze ook gekregen. Volgende week maar eens ff langs de Prenatal gaan Heb eigenlijk niets meer nodig, maar misschien zie ik nog wat leuks
@ HD, ik geloof je direct als je zegt dat je je een stuk lichter voelt haha. Ik begin nu echt moeite te krijgen met omdraaien in bed enzo en dat is toch wel lastig. Wel fijn te horen dat alles goed met jullie gaat
Fearie- Ratel
Naam | Leeftijd | Uitgerekend | Geslacht | bijzonderheden |
Fearie | 23/31 | 18 augustus | Jongen | Thuisbevalling |
Fiebje | 28/29 | 27 augustus | .... | - |
Schism | 27/27 | 28 augustus | Jongen | - |
Laced | 24/25 | 3 september | Jongen | - |
Kletskousje | 25/26 | 4 september | .... | - |
Lieveheersbeestje | 28/27 | 10 september | .... | - |
Bazyle | 23/27 | 1 oktober | Meisje | - |
Blondje1313 | 31/28 | 11 oktober | Meisje | - |
Floor | 28/29 | 14 november | .... | - |
Parels | 25/28 | 22 november | Meisje | Ziekenhuis bevalling |
Joyce0606 | 25/27 | 28 november | Jongen | Ziekenhuis bevalling |
Hazeltje | 27/35 | 4 december | Jongen | Ziekenhuis bevalling |
Studiebol | 28/32 | 12 december | 2 meisjes | ziekenhuis bevalling / tweeling |
LindaK | 26/37 | 30 januari | .... | ziekenhuis bevalling |
bevallen: |
2 april Limburg85 (R.oan) |
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin) |
7 april Smaragdje (J.ayden) |
30 april Woezel (E.lise) |
6 mei Chelle (A.nne) |
6 mei Mel (E.va) |
23 mei Liadan (K.ian) |
4 juni Bruintje Beer (D.avid) |
14 juni Chipa (F.riso) |
21 juni NowIamNothing (S.terre) |
4 juli Teigertje (M.aaike) |
4 juli Schuddebuikje (N.ick) |
7 juli Mizzie (R.obin) |
14 juli Theezakje (K.as) |
18 juli ProudMama (S.em & J.esse) |
20 juli Novalee (N.inthe) |
21 juli Happydobby (M.yles) |
21 juli Rupsie (R.oan) |
25 juli Pien (E.lin) |
3 augustus Kruumel (M.ike) |
Fearie- Ratel
Hier ben ik effe kort via mn foon.
Ik ben vanmiddag om 16.20 uur bevallen van onze zoon M.ike. Hij ligt op de couveuse en ik op de kraam. Ze komen zo kolven, dus effe een snel bericht.
De gel van gisteren heeft toch gewerkt vannacht. had vanmorgen 3 cm en toen hebben ze de vliezen dus verder gebroken. Daarna aan t infuus. Toen ging t heel snel. Ik zal t verhaal typen als ik op de laptop ben.
Ik ben vanmiddag om 16.20 uur bevallen van onze zoon M.ike. Hij ligt op de couveuse en ik op de kraam. Ze komen zo kolven, dus effe een snel bericht.
De gel van gisteren heeft toch gewerkt vannacht. had vanmorgen 3 cm en toen hebben ze de vliezen dus verder gebroken. Daarna aan t infuus. Toen ging t heel snel. Ik zal t verhaal typen als ik op de laptop ben.
Gast- Gast
Jammer dat hij niet lekker bij je ligt, om zijn gewicht? Of je langer gebroken vliezen?
Wel een klein mannetje joh.
Al waren mijn kinderen natuurlijk ook wel zwaar voor de leeftijd en ook nog eens voor een tweeling
Al waren mijn kinderen natuurlijk ook wel zwaar voor de leeftijd en ook nog eens voor een tweeling
Gast- Gast
Denk om zijn gewicht.ProudMama schreef:Jammer dat hij niet lekker bij je ligt, om zijn gewicht? Of je langer gebroken vliezen?
D. was 5 gram te zwaar maar anders had hij ook in de couvese gemoeten vanwege zijn gewicht.
Maar kan ook door de langdurige vliezen maar dat had ik ook en hier hoefde hij niet in de couvese.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
S hoefde niet met 35+6 weken en gewicht van 2495 gram...
Gast- Gast
Zo kan je zien elk zkh heeft een ander beleidt. Hier moeten kids onder de 2600 gram volgens mij. Kan het fout hebben hoor was net bevallen..ProudMama schreef:S hoefde niet met 35+6 weken en gewicht van 2495 gram...
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
@Kruumel, wat weegt M. weinig. Blijft hij wel lekker lang klein!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ja, zo zie je maar dat het overal anders is. Ben blij toe dat S bij mij mocht blijven, J lag aan de beademing natuurlijk...Bruintje Beer schreef:Zo kan je zien elk zkh heeft een ander beleidt. Hier moeten kids onder de 2600 gram volgens mij. Kan het fout hebben hoor was net bevallen..ProudMama schreef:S hoefde niet met 35+6 weken en gewicht van 2495 gram...
Gast- Gast
Happydobby schreef:@Kruumel, wat weegt M. weinig. Blijft hij wel lekker lang klein!
Dat vond ik ook al, dacht dat het aan mij lag.
@ Kruumel, hoop dat je snel met je mannetje na huis mag en ben benieuwd na je bevallingsverhaal. Doe rustig aan en geniet ervan!
Fearie- Ratel
ProudMama schreef:Hazeltje is gast geworden??
Dat zeg ik inderdaad ook net ?!
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken