Wat te doen bij een ontsteking (voet)
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat te doen bij een ontsteking (voet)
Ik vermoed dat ik een ontsteking in mijn voet heb. Hij is op een bepaalde plek een beetje rood, dik, klopt en doet erg zeer.
Ik heb al een foto ervan gehad om uit te sluiten dat er een breuk zou zitten (heb mijn voet onlangs hard gestoten maar dat waren meer de tenen en dit zit in het midden van mijn voet). Ook is er geen ontsteking in mijn bloed te zien, gelukkig.
Toch voelt het als een ontsteking.. Kan je daar zelf nog wat aan doen? Ik kan alleen pijnstillers en af en toe kort koelen bedenken. En morgen de HA weer bellen, maar ik vrees dat ik dan weer naar huis mag met de booschap: kijk het nog eventjes aan.. En dat doe ik nu al een tijdje en beter wordt het er niet op
Ik heb al een foto ervan gehad om uit te sluiten dat er een breuk zou zitten (heb mijn voet onlangs hard gestoten maar dat waren meer de tenen en dit zit in het midden van mijn voet). Ook is er geen ontsteking in mijn bloed te zien, gelukkig.
Toch voelt het als een ontsteking.. Kan je daar zelf nog wat aan doen? Ik kan alleen pijnstillers en af en toe kort koelen bedenken. En morgen de HA weer bellen, maar ik vrees dat ik dan weer naar huis mag met de booschap: kijk het nog eventjes aan.. En dat doe ik nu al een tijdje en beter wordt het er niet op
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Wat te doen bij een ontsteking (voet)
Ibuprofen nemen; dat werkt ontstekingsremmend en inderdaad terug naar de huisarts.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Is het open?? dan zou je ook nog in een soda badje kunnen. Inderdaad ibu werkt ook ontstekingsremmend. Dat koelen kan idd ook.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, het is niet open. Wat me dan weer doet twijfelen hoe ik dan aan een ontsteking gekomen zou moeten zijn (maar zoveel verstand heb ik daar niet van). Bedankt voor de ibuprofen-tip, zat zelf aan de paracetamol namelijk.. Maar heb nog wel ibuprofen liggen, dus die ga ik vanaf nu nemen.
PapillonRose- Ratel
Kan heel goed komen doordat je je voet gestoten hebt. Dat je lichaam daar niet goed op gereageerd heeft en het toen is gaan ontsteken. Voor een ontsteking hoeft er niet altijd een infectie van buitenaf te zijn.
edit: soja in mijn vorige bericht moet natuurlijk soda zijn haha. Soja gaat niet goed. edit 2 dat stond er helemaal niet
Minx- Lady Post-a-lot
Been hoog! Boven heupniveau.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Been hoog! Boven heupniveau.
haha ben echt niet scherp dat ik daar niet aan gedacht heb.
Minx- Lady Post-a-lot
Zo, ik werd net echt weer even gek van mijn voet! Dus een ibuprofen op, nu in een badje ijskoud water en zometeen de voet maar gelijk omhoog en dan hopelijk in elk geval lekker slapen straks. Misschien probeer ik met slapen wel een kussen onder mijn voet, dan blijft hij dan ook wat hoger. En morgenochtend gelijk de HA bellen als het nog steeds zo is. Toch handig zo'n forum
PapillonRose- Ratel
En jawel, het is idd een ontsteking Advies: koelen, omhoog houden en ibuprofen nemen Dus ik had het ook afgekund met de forumdokters
PapillonRose- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» scheurtje in het bot (voet)
» Ontsteking: ervaring?
» Voorhoofdsholte/kaakholte ontsteking
» Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?
» voet zweefparasol
» Ontsteking: ervaring?
» Voorhoofdsholte/kaakholte ontsteking
» Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?
» voet zweefparasol
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: