Koekjes Topique
+17
Arwyn
Sugarfall
Minx
Lejow
Tiana
Lise_E
sonly
Angela_1986
Prosecco
Shisha
SarahKey
Highway
Caresses
*Lookie*
Monte
Zora
kuikje83
21 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Koekjes Topique
Ik heb de rocky roads in een cupcakevormpje gemaakt, lekker zeg!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb net de rocky roads proberen te maken maar het is denk ik mislukt. Toen ik de stroop erdoor deed werd de chocolade meteen klonterig en amper te roeren meer.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:Ik heb net de rocky roads proberen te maken maar het is denk ik mislukt. Toen ik de stroop erdoor deed werd de chocolade meteen klonterig en amper te roeren meer.
Dat is bij mij ook vaak zo hoor. Ik gooi trouwens niet altijd stroop erdoor, maar meestal is het inderdaad zo dat de chocola al lijkt te stollen zodra ik er iets doorheen gooi. Maar mijn rocky roads zijn in elk geval nog nooit mislukt
Gast- Gast
Maple schreef:Mamsie schreef:Ik heb net de rocky roads proberen te maken maar het is denk ik mislukt. Toen ik de stroop erdoor deed werd de chocolade meteen klonterig en amper te roeren meer.
Dat is bij mij ook vaak zo hoor. Ik gooi trouwens niet altijd stroop erdoor, maar meestal is het inderdaad zo dat de chocola al lijkt te stollen zodra ik er iets doorheen gooi. Maar mijn rocky roads zijn in elk geval nog nooit mislukt
haha het was amper meer te roeren joh! ik heb er alles toch nog doorgedaan en plat gemaakt in de schaal. Het staat in de koelkast maar ik denk dat het losse brokken worden.
Mamsie- Ratel
De structuur van de chocola bij mijn Rocky Roads werd meteen wel superanders toen ik er stroop doorheen deed inderdaad, maar gelukkig nog wel te roeren, en uiteindelijk ook gewoon gelukt.
Had deze week de helft mee naar mijn werk genomen (denk dat ik dood was gegaan als ik alles zelf op had gegeten ) en iedereen was echt lyrisch! Haha, het ging echt de gangen rond dat ze snel moesten pakken want anders was het misschien wel op
Had deze week de helft mee naar mijn werk genomen (denk dat ik dood was gegaan als ik alles zelf op had gegeten ) en iedereen was echt lyrisch! Haha, het ging echt de gangen rond dat ze snel moesten pakken want anders was het misschien wel op
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Ja hier is het wel gelukt uiteindelijk. Maar hij is niet overal even gevuld genoeg omdat ik hem zo moeilijk kon roeren. Denk dat ik er ook teveel stroop in gedaan heb.
Ik zal straks wel foto's plaatsen.
Ik zal straks wel foto's plaatsen.
Mamsie- Ratel
Fijn dat het gelukt is en eet smakelijk, ben benieuwd naar je foto's en of je mannen het ook lekker vinden
Gast- Gast
Hier de foto's.
De kinderen hebben het nog niet op, beetje vroeg voor een chocobrok.
De kinderen hebben het nog niet op, beetje vroeg voor een chocobrok.
Mamsie- Ratel
Ahhh dat ziet er lekker uit! Nu wil ik het ook maken
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb ook weer eens koekjes gebakken! Eigen recept bedacht
Zonder boter, met olie. En met cranberries en chocolade-amandelen. En als geheim ingredient yoghurt, zodat ze lekker beetje fris zijn van smaak. Ze zijn knapperig van buiten, maar heel luchtig van binnen.
Ze zijn echt super lekker!
Op mijn weblog staat het recept!
Zonder boter, met olie. En met cranberries en chocolade-amandelen. En als geheim ingredient yoghurt, zodat ze lekker beetje fris zijn van smaak. Ze zijn knapperig van buiten, maar heel luchtig van binnen.
Ze zijn echt super lekker!
Op mijn weblog staat het recept!
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: