Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn hier mensen die salsa dansen?

+2
Sjaantje
Zwoesj
6 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 0:33

Haha Stuiterbal woont wel heel ver weg van mij in ieder geval Very Happy. Ik kom uit Den Haag. Noem maar wat data/ feestjes op!

En Iloverock&roll dat lijkt me gezellig om eens samen te gaan kijken daar!

Zwoesj, als je mijn verhaal hebt gelezen vond ik het niet met iedereen leuk Very Happy. Helemaal niet met die tweede jongen. Was echt zo'n verlegen jongen waarbij ik dan het idee heb dat ie alleen daar is om vrouwen te ontmoeten maar mss is dat alleen mijn kronkel... Het dansen met hem ging niet zo goed en ik zei ook dat ik al lang niet gedanst had, toen pakte hij me zo smerig close vast brrr. Nee, ik vond het niet prettig. Daarom wilde ik gewoon ook echt niet met die oudere man dansen en ging ik ook niet meer met die donkere jongen dansen. Ik heb al met al dus met 5 mannen gedanst waarvan ik het met 2 echt leuk vond om te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Zwoesj zo 24 jul 2011 - 0:35

Maar dat is dan toch al een winst van 200%, aangezien je het eerst nog niet helemaal zag zitten toch? :P

Denk dat het dan Utrecht wordt? Of misschien Arnhem / Nijmegen? Misschien leuk te combineren met een dagje shoppen ofzo?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 0:40

Mss combineer ik het wel met een hotelovernachting ofzo haha Very Happy. Nijmegen is ook zo'n leuke stad! Utrecht vind ik ook goed. Arnhem ken ik verder niet. Ik hoor het wel. Gaat denk ik meer om de datum. Vervoer en/ of verblijf is altijd wel te regelen.

En je hebt gelijk. Eerst durfde ik het helemaal niet. Ik was gister zo trots haha! En als mensen horen dat je alleen bent heb je gelijk 10 vrienden erbij, zo leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 0:42

Wat een leuk topic is dit geworden trouwens, gezellig! Very Happy

Ik wilde trouwens altijd al bachata leren dansen maar daar is niet echt les in dus ben ik maar op salsa gegaan haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Zwoesj zo 24 jul 2011 - 0:45

Arnhem is, naar mijn mening, leuker dan Nijmegen. Voordeel is dat ze nog geen 30 minuten uit elkaar liggen, en met de trein heel goed te doen zijn. Dus mocht je zin hebben, terwijl je in Nijmegen zit om in Arnhem te winkelen, dan is dat goed te doen smile

Ik heb net gezien dat 19 augustus in Nijmegen een feest is (Fiesta Tipica). Daar hangt meestal wel een goeie sfeer, en lopen mannen van alle niveaus rond.
Misschien een beetje te snel, maar denk ik gooi het toch de groep in smile

Dat bedoel ik Zusje, had niet verwacht dat je dat zou doen, leuk dan toch! En er zitten inderdaad genoeg engerds tussen, ik weiger ook wel eens, vooral bij de oudere mannen inderdaad. Al zitten daar ook hele goeie en prettige dansers tussen smile Ik screen ze meestal eerst, wil ze eerst met een ander zien dansen, zodat ik kan zien of het wat is :P

Bachata is makkelijk te leren smile Ik dans het meer als man dan als vrouw tegenwoordig, dus als je durft.. :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 0:56

Ik wil heel graag op salsa les maar heb nu nog niemand die met me mee gaat. En ik ben te verlegen om alleen te gaan !

Het maakt mij niet veel uit waar het is! En ik denk dat het voor mij ook een hotel overnachting gaat worden dan hahahaha.
Oh en een shop dagje ben ik helemaal voor in !!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 0:59

Ik heb een strenge leider nodig als ik met iemand dans. Anders ga ik compleet van het padje af haha. Ik had ook niet verwacht dat ik het echt zou doen haha! Maar eh, het is dus meer of jij mij kunt handelen :P. Weekend van de 19de is mijn nichtje uit Italie op bezoek dus dan wil ik niet het hele weekend weg zijn. Heb je niet een rijtje feesten? Very Happy


Laatst aangepast door Zusje op zo 24 jul 2011 - 1:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 1:00

Stuiterbal schreef:Ik wil heel graag op salsa les maar heb nu nog niemand die met me mee gaat. En ik ben te verlegen om alleen te gaan !

Het maakt mij niet veel uit waar het is! En ik denk dat het voor mij ook een hotel overnachting gaat worden dan hahahaha.
Oh en een shop dagje ben ik helemaal voor in !!!!

Kunnen we mooi een kamer delen Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 1:01

de 19e gaat mij ook niet lukken dan heb ik mijn zoontje bij mij. Denk dat het voor mij sowieso pas ergens in sept gaat worden..... of vinden jullie dat te laat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 1:01

Zusje schreef:
Stuiterbal schreef:Ik wil heel graag op salsa les maar heb nu nog niemand die met me mee gaat. En ik ben te verlegen om alleen te gaan !

Het maakt mij niet veel uit waar het is! En ik denk dat het voor mij ook een hotel overnachting gaat worden dan hahahaha.
Oh en een shop dagje ben ik helemaal voor in !!!!

Kunnen we mooi een kamer delen Very Happy.

Is goed Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Zwoesj zo 24 jul 2011 - 1:02

Als je niet luistert breek je je arm, dus ja ik kan wel leiden haha Cool

Ik zal me er straks even in verdiepen, kijken of ik de kalender van december kan vinden. In Arnhem is ook 1x per maand een feest in het Musis Sacrum, is ook altijd wel de moeite waard
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 1:08

Whahahaha! Maar serieus, daarom baalde ik ook altijd van met andere mannen dansen tijdens de les. Die deden niet eens aan leiden. Mijn ex deed dat heel erg veel juist omdat hij gewend was met mij te dansen :P.

Ik kan in september niet in het weekend van de 16de. December heb ik nog geen plannen maar dat is ook wel gelijk heel ver weg haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Zwoesj zo 24 jul 2011 - 1:45

Ik zal eens kijken morgen bij de dansschool, daar liggen meestal flyers van leuke feesten in de buurt smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Suus zo 24 jul 2011 - 3:45

Ik ben benieuwd wanneer het wordt, lijkt me erg leuk en gezellig Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:52

Ik ben ook benieuwd !!!! Ik heb er nu al zin in wahahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Zwoesj zo 31 jul 2011 - 0:44

Goed.. Ik kan voor september nog niets vinden helaas, maar dit weet ik al wel:

20 agustus --> 's middags vanaf een uur of 4 open air salsa dansen tot 9. Daarna afterparty bij de betreffende dansschool in Arnhem.
Op diezelfde dag is 's avonds in Nijmegen bij een dansschool een feest met een live band erbij.
Ook 20 augustus, is er 's avonds een feest bij een best bekende dansschool in Utrecht, verspreid over 2 zalen.

Zal september nog eens navragen, heel irri dat dat nog niet bekend is.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 0:58

Ik kan augustus wel Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Zwoesj zo 31 jul 2011 - 0:59

De 20e precies ook? Overal waar ik kijk zijn namelijk op die dag feesten.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 1:01

Oh haha ja dat had ik getypt maar hij had het niet zo gepakt Very Happy. De 20ste kan ik dus ja Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 1:19

Sad Sad Dan kan ik helaas niet dan ben ik bij Castle of love....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Suus zo 31 jul 2011 - 6:53

Oh jammer, dan kan ik niet, ik zit dan op Lowlands.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  iloverocknroll1984 zo 31 jul 2011 - 7:04

Ik kan helaas ook niet dan :-(

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Zwoesj zo 31 jul 2011 - 7:05

Duidelijk, de 20e valt af.

Ik ga weer verder neuzen voor feesten!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Zwoesj ma 29 aug 2011 - 9:55

Zo ik haal deze weer even naar boven. Dit weekend een salsacongress gehad, en heb nu alweer zin in een goed dansfeest (zodra de spierpijn weg is dan :P)

14 oktober is er in het Maasgebouw in Rotterdam een groot feest. Misschien iets om naartoe te gaan?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier mensen die salsa dansen? - Pagina 3 Empty Re: Zijn hier mensen die salsa dansen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum