Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips & trics tegen misselijkheid/overgeven

+2
Caroow
Lejow
6 plaatsers

Ga naar beneden

Tips & trics tegen misselijkheid/overgeven Empty Tips & trics tegen misselijkheid/overgeven

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 2:38

Iemand?? Ik ben misselijk wakker geworden vanochtend en ga sindsdien minstens 1keer per uur over m'n nek; zonder dat er daadwerkelijk iets uit vált te spugen....

Tips? Alsjeblieeeeft? :P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips & trics tegen misselijkheid/overgeven Empty Re: Tips & trics tegen misselijkheid/overgeven

Bericht  Lejow za 16 jul 2011 - 2:38

Cola drinken
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Tips & trics tegen misselijkheid/overgeven Empty Re: Tips & trics tegen misselijkheid/overgeven

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 2:40

Oh irritant is dat! Dat doet dan na verloop van tijd gewoon pijn!!
Heb je een voedselvergiftiging o.i.d.?

Volgens mij kun je niet veel anders dan afwachten tot het wat wegzakt en dan over een paar uren een kopje thee en een beschuit met wat jam proberen te eten.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 2:41

Lejow schreef:Cola drinken

+1 smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 2:45

Ik heb geen idee hoe 't komt, ik denk misschien te vet gegeten gister, maar weet 't niet zeker.. Heb ik normaal gesproken ook geen last van :P

Heb net slokje cola geprobeerd... Dat ging niet goed.... Ben 't 'spuug'zat!!

Gast
Gast

Bericht  Caroow za 16 jul 2011 - 2:45

Dropjes eten, dan smaakt het niet zo vies.

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bubbelicious za 16 jul 2011 - 3:10

Oh erg he? Bij mij werkt altijd alleen maar pilletjes tegen reisziekte. Helpt zeer goed tegen misselijkheid
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 3:24

Cola idd, dat werkte bij mij altijd goed tegen (zwangerschaps)misselijkheid.

En op je linkerzij liggen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 3:28

Pilletjes tegen reisziekte werken voor mij ook als wondermiddel!!

Gast
Gast

Bericht  Lavendel za 16 jul 2011 - 3:55

ProudMama schreef:Cola idd, dat werkte bij mij altijd goed tegen (zwangerschaps)misselijkheid.

En op je linkerzij liggen.

Alleen op je linkerzij? Wat doet dat dan?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 6:53

Dat van die linkerzij helpt toch alleen bij zwangerschap (omdat er dan een of andere ader niet wordt afgekneld)?

Inderdaad cola, en dan elk half uur een slokje, geen heel glas achter elkaar naar binnen gieten.

Beterschap hug

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 6:55

Links zit de uitgang van je maag naar je darmen. Dus op je rechterzij blijft het meer in je maag staan zeg maar...

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl za 16 jul 2011 - 8:56

ProudMama schreef:Links zit de uitgang van je maag naar je darmen. Dus op je rechterzij blijft het meer in je maag staan zeg maar...

Precies andersom! De uigang van je maag zit rechts.

Dus kun je beter op je rechterzij gaan liggen zodat het naar je darmen gaat ipv van dat het omhoog komt.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Sjaantje za 16 jul 2011 - 8:59

Ik heb pilletjes... ehm... *gaat even spieken* domperidon bij de apotheek gehaald maar weet niet of die zomaar ingenomen mogen worden...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 9:14

Thanks voor de tips! Inmiddels is 't gelukkig al stuk minder; maag rommelt nog wel wat, maar misselijkheid is wel stuk afgenomen.... Maar heb ook al 24u niet gegeten :P Ga nu lekker slapen, kijk nu al uit naar de knackerbrot die ik morgen ga eten! Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 9:16

Slaap lekker en beterschap Bazinga! hug

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: