Instant tips tegen een kater/misselijkheid
+7
Rovine
Jeanette
TNMN
Pussycat
Cow
Caroow
Lejow
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Instant tips tegen een kater/misselijkheid
Help, ik moet over een kleine 1.5 uur weg maar heb vannacht maar 5/6 uur geslapen en een hoop wijntjes gedronken.. Nu ben ik brak en misselijk! Moet nog 40 min in de bus zitten ook.. Hebben jullie tips? Ik wou dat ik kon kotsen maar helaas, dat lukt niet
Gast- Gast
Re: Instant tips tegen een kater/misselijkheid
Niet drinken
Nee sorry.. flauw
Ehm, maar nuttige tips heb ik verder ook niet voor je. Ik heb nog nooit een kater gehad...
Sterkte in ieder geval
Nee sorry.. flauw
Ehm, maar nuttige tips heb ik verder ook niet voor je. Ik heb nog nooit een kater gehad...
Sterkte in ieder geval
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Water en een zakje mee in de bus? Dat zou ik doen. Niet omdat ik er van uit ga dat mijn ontbijt er weer uitkomt, maar stél dat.. Ik zit niet fijn in een bus waar je niet uit kan terwijl ik enorm misselijk ben..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Veel drinken (water) en toch kleine hapjes eten. Dan bekom je wel wat. Mijn andere ultieme kater-tip is Cola en chips!!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ik heb helaas wel ervaring met katers...haha.
Héél veel vitamientjes eten, koop een versie fruit-smoothie op het station ofzo. Verder zoveel mogelijk water drinken als je kan. En Ibuprofen helpt ook wel.
Héél veel vitamientjes eten, koop een versie fruit-smoothie op het station ofzo. Verder zoveel mogelijk water drinken als je kan. En Ibuprofen helpt ook wel.
Gast- Gast
Ik zou juist geen ibu slikken want dat is slecht voor je maag, dat kan je nu niet gebruiken gok ik Ik zou ook zeggen veel water drinken en wat droge crackertjes eten. En in de bus naar buiten kijken, naar de horizon.
Gast- Gast
Bij mij helpt het perfect! Ik word er wel heel 'doezelig' van, heel moe.Fauve schreef:Ik zou juist geen ibu slikken want dat is slecht voor je maag, dat kan je nu niet gebruiken gok ik Ik zou ook zeggen veel water drinken en wat droge crackertjes eten. En in de bus naar buiten kijken, naar de horizon.
Gast- Gast
Gewoon een stevig ontbijt. Een boterham met boter en lekker veel kaas en een glas melk.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Oh dat kan natuurlijk, ik wilde je ervaring ook niet in twijfel trekken hoor haha Maar over het algemeen kan het sneller maagklachten veroorzaken dan paracetamol
Gast- Gast
Meer drank! Engels ontbijtje, veel water en een Mars.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Pfoe als ik een Engels ontbijt zie ga ik juist over mijn nek, kater of geen kater Hm al zou dat wel het kater probleem dan misschien weer oplossen
Gast- Gast
Fauve schreef:Pfoe als ik een Engels ontbijt zie ga ik juist over mijn nek, kater of geen kater Hm al zou dat wel het kater probleem dan misschien weer oplossen
Precies Dat is wat een Mars dus ook doet.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Goet eten en drinken, een goede bodem leggen. Melk schijnt ook vaak goed te helpen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Haha een borrel nemen!
Al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik dat nog nooit heb geprobeerd..
Veel chocomel drinken helpt bij mij, of appelsap!
Al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik dat nog nooit heb geprobeerd..
Veel chocomel drinken helpt bij mij, of appelsap!
Gast- Gast
Hahaha princess, twee weken geleden had ik zo'n pijn in mn hoofd na 2 glazen baileys dat ik de volgende dag om 15:00 nog een baileys heb genomen! Hielp wel hoor... tijdelijk
Ik heb inmiddels 2 glazen water gedronken en wat yoghurt gegeten. Pijnstillers neem ik niet want ik heb nergens pijn gelukkig Denk dat het wel goed gaat, moet gelukkig een stukje lopen naar de bus en dat doet me vaak ook wel goed. Let's hope & pray
Ik heb inmiddels 2 glazen water gedronken en wat yoghurt gegeten. Pijnstillers neem ik niet want ik heb nergens pijn gelukkig Denk dat het wel goed gaat, moet gelukkig een stukje lopen naar de bus en dat doet me vaak ook wel goed. Let's hope & pray
Gast- Gast
Als ik een kater heb dan eet en drink ik echt alles waar ik zin in heb.. Vaak komt het uit op patat, chips en cola ofzo..
Gast- Gast
Ik heb de morning after altijd enorme vreetbuien. Maar wat bij mij heel erg helpt is eigengemaakte groentensoep. Hoeft niet eens zo ingewikkeld te zijn, potje met bouillon, stukken groente (wij bewaren altijd restjes groente kleingesneden in de vriezer) en vermicelli en even kwartiertje koken. Meteen water- en zouttekort aangevuld, plus een vitamineboost. Na zo'n soepje is die vreetbui ook altijd direct over, vermoedelijk heeft mijn lichaam gewoon behoefte aan eerdergenoemde dingen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Een soepje is een goede inderdaad!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
_Donnaa schreef:Als ik een kater heb dan eet en drink ik echt alles waar ik zin in heb.. Vaak komt het uit op patat, chips en cola ofzo..
+1
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Eenmaal bij een kater bestelde ik een broodje kroket speciaal (om 10.30u in de ochtend). Iedereen heeft me raar aangekeken en het is nog steeds onderwerp van gesprek, maar ik was direct van mijn kater genezen.
Gast- Gast
Frituur zooi helpt bij mij altijd goed, haha, lust ik sowieso wel na het stappen
Als ik echt misselijk ben (van wat dan ook), drink ik vaak een glas 7up, dat helpt bij mij wel!
Als ik echt misselijk ben (van wat dan ook), drink ik vaak een glas 7up, dat helpt bij mij wel!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
7-up schijnt de zoutste frisdrank te zijn, dus van geen wonder.
Die brakkigheid wordt vooral veroorzaakt door vochttekort, maar er moet ook weer zout bij om dat vocht vast te houden.
Die brakkigheid wordt vooral veroorzaakt door vochttekort, maar er moet ook weer zout bij om dat vocht vast te houden.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Als je 's avonds terug komt na een avond flink drinken, paracetamol en 2 flinke glazen water. Dit voorkomt vaak al een hoop. Een vitamine c bruistablet helpt bij mij ook altijd goed, en je vochttekort aanvullen. Dus de dag erna flink veel water. En stevig eten.
Gast- Gast
Inderdaad goed eten en vooral veel water drinken.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Als ik een echte kater heb dan helpen 2 paracetamolletjes het beste. Veeel water drinken (alle afvalstoffen eruit) en toch eten, ondanks de misselijkheid.
Twee weken geleden had ik er ook echt enorm last van.. Gelukkig kan ik veel drinken voordat ik er de volgende dag 'last' van krijg. Heb gister net zoveel als jij gedronken, en minder geslapen, maar nergens last van
Twee weken geleden had ik er ook echt enorm last van.. Gelukkig kan ik veel drinken voordat ik er de volgende dag 'last' van krijg. Heb gister net zoveel als jij gedronken, en minder geslapen, maar nergens last van
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Tips tegen misselijkheid?
» Tips & trics tegen misselijkheid/overgeven
» Polsbandje tegen misselijkheid!
» Medicatie tegen misselijkheid..
» Wat te doen tegen misselijkheid?
» Tips & trics tegen misselijkheid/overgeven