Plaats een lelijke trouwjurk
+37
Sterre
TGR
Sjaantje
pitbullgup
Niekske
xxgermaxx
Flippin' Bitch
Kabouter
Caro
Guus
Sweety
Lenthe
_Femme
Shisha
Mariposa
Engeltje23
Tazz
Mamasapje
Zora
SoGood
Lies
Melis_je
Sorella
mzcharlotte
Tullow
Kamperseboekenwurm
Rush
smurfie
SoCali
Tyrael
Inge
Lejow
Zwoesj
Minx
Parisienne
Sarah1985
Rovine
41 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Plaats een lelijke trouwjurk
Twellie schreef:Youandi schreef:Twellie schreef:Youandi schreef:N.a.v. mijn topic over de jurk van Renate Verbaan: kijk uit met wat je zegt en plaatst, want dit kan voor sommige mensen héél kwetsend zijn, omdat hun droomjurk er misschien wel tussen staat.
Maar is het kwetsend dan als iemand je jurk lelijk vindt? Verschillende mensen hebben toch logischerwijs een verschillende smaak. Ik zou het niet erg vinden als iemand mijn kledingstijl / jurk niet zou kunnen waarderen.
Ik vind hier trouwens de jurken met de enorme decolletees het ergste, ik vraag me echt af waarom niet iemand die bruiden heeft gewaarschuwd dat ze er op zo'n dag niet halfnaakt bij willen lopen.
Het is wel kwetsend als jouw jurk tot de grond toe afgebrand wordt, vind je ook niet? Vandaar de opmerking.
Haha, het zou met echt niet uitmaken. Maar ik heb dan ook helemaal niets met bruiloften en jurken en waarschijnlijk betekent dat voor sommige anderen dan meer.
Mensen verschillen ja Ik heb op zich ook niet echt iets met bruiloften, maar wil er op mijn eigen dag toch wel heel mooi uitzien en ik hoop dat de omstanders het ook mooi vinden
Gast- Gast
Birgit schreef:
Deze vind ik erg mooi!
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Fairytale schreef:ik vind hem ook heel gaaf zou er zelf niet in willen trouwen maar vind het wel een mooie jurkRush schreef:Guilty, ik vind m wel mooi. Niet helemaal, maar vind dat zwarte kant wel stoer. Alleen jammer van die witte rok?? eromheen, haha.Birgit schreef:
Ik vind hem op zich wel meevallen, maar ik snap de witte rok ook niet.
Gast- Gast
Sorella schreef:Tullow schreef:
Mijn eerst gedachte was: Wie trouwt er nou in aluminiumfolie ?
Ja, wat een lelijk ding he!
En het is inderdaad Mariah Carey, in mijn eerste post!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik snap niet dat mensen het erg vinden als men een jurk afbrand die jij wel leuk vind. Het is toch heel persoonlijk?
Ieder heeft een eigen smaak. Als je het erg vind dan trek je je teveel aan van anderen denk ik.
Ieder heeft een eigen smaak. Als je het erg vind dan trek je je teveel aan van anderen denk ik.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ik snap niet dat mensen het erg vinden als men een jurk afbrand die jij wel leuk vind. Het is toch heel persoonlijk?
Inderdaad. Of het nou om een paar schoenen gaat of om een trouwjurk, bij wijze van.. Het gaat er toch om dat jij de jurk mooi vindt. Het zou natuurlijk leuk zijn als iedereen jouw jurk het mooist vindt, maar that's never gonna happen.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Tullow schreef:Theedoosje schreef:Ik snap niet dat mensen het erg vinden als men een jurk afbrand die jij wel leuk vind. Het is toch heel persoonlijk?
Inderdaad. Of het nou om een paar schoenen gaat of om een trouwjurk, bij wijze van.. Het gaat er toch om dat jij de jurk mooi vindt. Het zou natuurlijk leuk zijn als iedereen jouw jurk het mooist vindt, maar that's never gonna happen.
precies.
Gast- Gast
Ice T en Coco
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Oke, niet de bruid maar what was she thinking?!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Even over het programma 'My big fat gipsy wedding'... Al die grote bruidsjurken zijn mooi en indrukwekkend. Maar wat heeft het voor zin als je er niet eens mee kan lopen of niet eens fatsoenlijk de trap af kan met zo'n ding?
Ik denk dat als je 16/17 bent dat je andere wensen en eisen hebt voor je trouwjurk dan als je trouwt op je 25e.
Ik ben momenteel deze aflevering op youtube aan het bekijken.
Als ik wil trouwen dan wil ik een mooie laagjes jurk, zoals in belle en het beest en zo. Maar na het zien van deze aflevering heb ik in ieder geval nog tijd genoeg om er goed over na te denken hoe het er werkelijk uit gaat zien.
Ik denk dat als je 16/17 bent dat je andere wensen en eisen hebt voor je trouwjurk dan als je trouwt op je 25e.
Ik ben momenteel deze aflevering op youtube aan het bekijken.
Als ik wil trouwen dan wil ik een mooie laagjes jurk, zoals in belle en het beest en zo. Maar na het zien van deze aflevering heb ik in ieder geval nog tijd genoeg om er goed over na te denken hoe het er werkelijk uit gaat zien.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:En hun beide zien er gewoon niet uit...
zulke slippers wil ik normaal al niet op lopen laat staan op trouwen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Maar ze hebben wel een bijpassende kleur!!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Hazeltje schreef:Oh en deze...
Ze is net een vogelverschrikker
Men, het lijkt alsof ze de jurk zelf wilde opleuken met opgefrommelde papieren zakdoekjes en boterhamzakjes...
Gast- Gast
Fairytale schreef:Hazeltje schreef:En hun beide zien er gewoon niet uit...
En zijn schoenen erbij dan...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
[quote="Zora"]
En zijn schoenen erbij dan...[/quote
De grote vraag blijft: Heeft hij de huwelijksnacht overleefd? Hij is echt wel heeeel ielig naast haar... De jurk opzich trouwens is nog niet eens heeeeeeeeeeeeeel lelijk... Niet mijn ding, maar lastig als je die maat hebt denk ik( al is er genoeg leuks te krijgen in grote maten volgens mij!)... Die schoenen (slippers) samen met dat rode "bolero" maken het erg lelijk.
Fairytale schreef:Hazeltje schreef:En hun beide zien er gewoon niet uit...
De grote vraag blijft: Heeft hij de huwelijksnacht overleefd? Hij is echt wel heeeel ielig naast haar... De jurk opzich trouwens is nog niet eens heeeeeeeeeeeeeel lelijk... Niet mijn ding, maar lastig als je die maat hebt denk ik( al is er genoeg leuks te krijgen in grote maten volgens mij!)... Die schoenen (slippers) samen met dat rode "bolero" maken het erg lelijk.
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Birgit schreef:Fairytale schreef:ik vind hem ook heel gaaf zou er zelf niet in willen trouwen maar vind het wel een mooie jurkRush schreef:Guilty, ik vind m wel mooi. Niet helemaal, maar vind dat zwarte kant wel stoer. Alleen jammer van die witte rok?? eromheen, haha.Birgit schreef:
Haha.. mijn vriend zou meteen ja zeggen;) Helemaal zijn ding.. die zou wel willen dat ik zoiets aan deed. Welke site komt ie vandaan? Kan ik showen.
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Mamasapje schreef:Birgit schreef:Fairytale schreef:ik vind hem ook heel gaaf zou er zelf niet in willen trouwen maar vind het wel een mooie jurkRush schreef:Guilty, ik vind m wel mooi. Niet helemaal, maar vind dat zwarte kant wel stoer. Alleen jammer van die witte rok?? eromheen, haha.Birgit schreef:
Haha.. mijn vriend zou meteen ja zeggen;) Helemaal zijn ding.. die zou wel willen dat ik zoiets aan deed. Welke site komt ie vandaan? Kan ik showen.
Dit vind ik meer een gala jurk ipv een bruidjurk.
Gast- Gast
[quote="Mamasapje"]
Zora schreef:Fairytale schreef:Hazeltje schreef:En hun beide zien er gewoon niet uit...
Gast- Gast
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Lelijke huid..
» Trouwjurk
» Met wie trouwjurk uitzoeken?
» Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?
» Mee met trouwjurk uitzoeken!
» Trouwjurk
» Met wie trouwjurk uitzoeken?
» Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?
» Mee met trouwjurk uitzoeken!
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: