Plaats een lelijke trouwjurk
+37
Sterre
TGR
Sjaantje
pitbullgup
Niekske
xxgermaxx
Flippin' Bitch
Kabouter
Caro
Guus
Sweety
Lenthe
_Femme
Shisha
Mariposa
Engeltje23
Tazz
Mamasapje
Zora
SoGood
Lies
Melis_je
Sorella
mzcharlotte
Tullow
Kamperseboekenwurm
Rush
smurfie
SoCali
Tyrael
Inge
Lejow
Zwoesj
Minx
Parisienne
Sarah1985
Rovine
41 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Plaats een lelijke trouwjurk
Niet uhhh mijn smaak:
Hallo, schoonfamilie!! :face:
Country roooooooads..
Die heeft het vast niet koud..
Excuse me???
Mooie vrouw, maar de jurkkeuze is onbegrijpelijk!
Hallo, schoonfamilie!! :face:
Country roooooooads..
Die heeft het vast niet koud..
Excuse me???
Mooie vrouw, maar de jurkkeuze is onbegrijpelijk!
Gast- Gast
James schreef:Alex schreef:Ik vind dit echt geen porum.
Ah sh#t, nou ik ga 'm wel weer ruilen!
Ik vind em wel wat hebben, eigenlijk.. Ja, dat fladderstukje zou ik dan laten verbouwen, maar voor de rest: ja, mooi!
Gast- Gast
Purple schreef:
Ik zou deze jurk wel eens aan willen zien en zonder de lampjes aan. Ik denk dat het best een leuk effect kan hebben. Overdag de lampjes uit en dan 's avonds tijdens de openingsdans alle lampen uit en dan de lampjes in de jurk aan. Kan me voorstellen dat het wel een leuk effect is al zijn de lampjes niet heel warm.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Doe mij die Hello Kitty jurken maar hahahaha
Ik ben verliefd op een Disney prinsessen jurk.. Nu klinkt dit heel fout
Tot je dit plaatje erbij ziet (vind ik dan he, dus voor de duidelijkheid, deze vind ik wel mooi haha)
Deze vind ik wel echt mooi, houd wel van zoiets!
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Youandi schreef:
VC: iets voor jou, die laatste?
Ze kijkt alsof ze er zelf heel blij mee is.....
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Guilty, ik vind m wel mooi. Niet helemaal, maar vind dat zwarte kant wel stoer. Alleen jammer van die witte rok?? eromheen, haha.Birgit schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Fairytale schreef:voor wie het gisteravond niet gezien heeft.
Die jurken waren inderdaad te erg ! Dat kleine meisje dat communie deed had een jurk van 30 kg aan, zwaarder dan ze zelf is!
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Met Dwab eens!Rush schreef:Guilty, ik vind m wel mooi. Niet helemaal, maar vind dat zwarte kant wel stoer. Alleen jammer van die witte rok?? eromheen, haha.Birgit schreef:
Gast- Gast
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Is dat nou Mariah Carey joh? Hier nog wat jurken die ik lelijk vind :
Oh ja, deze heeft een taart van zichzelf haha!
Oh ja, deze heeft een taart van zichzelf haha!
Gast- Gast
Van die jaren 80 jurken met pofmouwen...
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Hahaha Zusje, jij hebt 'ugly wedding dress' gegoogled!
Urgh...
Urgh...
Laatst aangepast door zegmaar_ op za 16 jul 2011 - 6:37; in totaal 1 keer bewerkt
mzcharlotte- Ratel
Lejow schreef:Doe mij die Hello Kitty jurken maar hahahaha
Ik ben verliefd op een Disney prinsessen jurk.. Nu klinkt dit heel fout
Tot je dit plaatje erbij ziet (vind ik dan he, dus voor de duidelijkheid, deze vind ik wel mooi haha)
Haha, dit is ook mijn droomjurk! Schrok me rot dat ik hem ertussen zag staan
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Zegmaar> die jongen op de laatste foto bij jou staat er echt zo bij van tja whaha. Wat een huge dress zeg jeetje. Past ze wel in die koets die daar staat?
Gast- Gast
Tullow schreef:
Mijn eerst gedachte was: Wie trouwt er nou in aluminiumfolie ?
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Youandi schreef:N.a.v. mijn topic over de jurk van Renate Verbaan: kijk uit met wat je zegt en plaatst, want dit kan voor sommige mensen héél kwetsend zijn, omdat hun droomjurk er misschien wel tussen staat.
Maar is het kwetsend dan als iemand je jurk lelijk vindt? Verschillende mensen hebben toch logischerwijs een verschillende smaak. Ik zou het niet erg vinden als iemand mijn kledingstijl / jurk niet zou kunnen waarderen.
Ik vind hier trouwens de jurken met de enorme decolletees het ergste, ik vraag me echt af waarom niet iemand die bruiden heeft gewaarschuwd dat ze er op zo'n dag niet halfnaakt bij willen lopen.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Zegmaar> die jongen op de laatste foto bij jou staat er echt zo bij van tja whaha. Wat een huge dress zeg jeetje. Past ze wel in die koets die daar staat?
Inderdaad. We zullen het wel zien, tenminste als je de Big Fat Gypsy Wedding kijkt, daar komt deze uit
mzcharlotte- Ratel
ik vind hem ook heel gaaf zou er zelf niet in willen trouwen maar vind het wel een mooie jurkRush schreef:Guilty, ik vind m wel mooi. Niet helemaal, maar vind dat zwarte kant wel stoer. Alleen jammer van die witte rok?? eromheen, haha.Birgit schreef:
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Moet bij deze jurk meteen denken aan een suikerspinzegmaar_ schreef:
Gast- Gast
Twellie schreef:Youandi schreef:N.a.v. mijn topic over de jurk van Renate Verbaan: kijk uit met wat je zegt en plaatst, want dit kan voor sommige mensen héél kwetsend zijn, omdat hun droomjurk er misschien wel tussen staat.
Maar is het kwetsend dan als iemand je jurk lelijk vindt? Verschillende mensen hebben toch logischerwijs een verschillende smaak. Ik zou het niet erg vinden als iemand mijn kledingstijl / jurk niet zou kunnen waarderen.
Ik vind hier trouwens de jurken met de enorme decolletees het ergste, ik vraag me echt af waarom niet iemand die bruiden heeft gewaarschuwd dat ze er op zo'n dag niet halfnaakt bij willen lopen.
Het is wel kwetsend als jouw jurk tot de grond toe afgebrand wordt, vind je ook niet? Vandaar de opmerking.
Gast- Gast
Youandi schreef:Twellie schreef:Youandi schreef:N.a.v. mijn topic over de jurk van Renate Verbaan: kijk uit met wat je zegt en plaatst, want dit kan voor sommige mensen héél kwetsend zijn, omdat hun droomjurk er misschien wel tussen staat.
Het is wel kwetsend als jouw jurk tot de grond toe afgebrand wordt, vind je ook niet? Vandaar de opmerking.
Haha, het zou met echt niet uitmaken. Maar ik heb dan ook helemaal niets met bruiloften en jurken en waarschijnlijk betekent dat voor sommige anderen dan meer.
Gast- Gast
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Lelijke huid..
» Trouwjurk
» Met wie trouwjurk uitzoeken?
» Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?
» Mee met trouwjurk uitzoeken!
» Trouwjurk
» Met wie trouwjurk uitzoeken?
» Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?
» Mee met trouwjurk uitzoeken!
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: