Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

+52
SarahKey
girli
Shisha
mzcharlotte
Toet
love
Mon Amour
Flippin' Bitch
Lotus
TGR
Roxi3
Caro
Kabouter
Merai
Sjonno
TwistedAngel
ekiaam87
Niekske
Mida4you
SoGood
Snack a Jack
Kaboutertje
Susan
lyke
JD
Raindrop
Buddha88
Burn
Chocolate Cookie
Middleme
Oasis
Tullow
Barbabella
SoCali
Rush
Arwyn
Effie_O
Zonnetje
SnowWhite
TNMN
May
Pien
Guus
Sarah1985
Lavendel
Rebecca
Tiana
Dolphinne
Flinder
Gizmo
M_as
Lejow
56 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  Rebecca za 16 jul 2011 - 1:49

Ik wil heel graag een nieuw terras! We zijn ook al aan het kijken, mooie tegels hebben we al gezien, nu nog iemand vinden die het kan leggen voor een beetje een leuke prijs.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 1:55

Alex schreef:Ah, dat duurt inderdaad nog wel even. Balen! Maar het is het wachten meer dan waard, toch?

Ja absoluut!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  Lavendel za 16 jul 2011 - 2:00

Ik wil heel graag mijn scriptie afhebben. Dit MOET voor 12 augustus, maar of het gaat lukken Rolling Eyes

Verder wil ik graag een mooie leren tas, mooie pumps, (een leuk bijpassend bikinilijf, wordt aan gewerkt smile), en alle seizoenen van Gossip Girl, Greys Anatomy en Glee.

Voor iets verder in de toekomst zou ik wel een leuke baan en een leuk appartement/huisje willen om in te gaan samenwonen.

Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 2:03

Vakantie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  Lejow za 16 jul 2011 - 2:08

Auxo schreef:
Lejow schreef:
Auxo schreef:
Lejow schreef:De auto (nog maar 12 nachtjes)
Een foodprinter (eind deze maand)
Een circut cake (eind volgende maand)
Nog even volhouden dus hahaha

En verder, een nieuwe keuken Very Happy Dat is het volgende grote ding waarvoor we gaan sparen!

Wat is een foodprinter en een circut cake?

Met een foodprinter kun je foto's/afbeeldingen/plaatjes/patronen met eetbare inkt op eetbaar papier printen
En met een cricut cake kun je allerlei mooie patronen en figuren uit fondant snijden !!
Super cool Very Happy

Oja jij maakt taarten he, dan is dat wel erg leuk inderdaad! Wel prijzig natuurlijk, omdat je het niet meteen koopt?

Ja pfff printer is alles bij elkaar 150 euro, en de cricut cake 400 :shock:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 2:16

Een diploma nerd En daarnaast ook genoeg geld smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  Sarah1985 za 16 jul 2011 - 2:19

Een nieuwe vloer die komt in oktober als het goed is
2 nieuwe auto's
nieuwe fiets want mijn valt bijna uit elkaar :shock:
en veel geld
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  Guus za 16 jul 2011 - 2:24

Een auto, geen schulden meer, goed gevulde spaarrekening en vakantie

En dan nog een eigen huis met bad om het af te maken, maar daar zou ik best geduld voor willen/kunnen opbrengen
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 2:26

Lejow schreef:
Auxo schreef:
Lejow schreef:
Auxo schreef:
Lejow schreef:De auto (nog maar 12 nachtjes)
Een foodprinter (eind deze maand)
Een circut cake (eind volgende maand)
Nog even volhouden dus hahaha

En verder, een nieuwe keuken Very Happy Dat is het volgende grote ding waarvoor we gaan sparen!

Wat is een foodprinter en een circut cake?

Met een foodprinter kun je foto's/afbeeldingen/plaatjes/patronen met eetbare inkt op eetbaar papier printen
En met een cricut cake kun je allerlei mooie patronen en figuren uit fondant snijden !!
Super cool Very Happy

Oja jij maakt taarten he, dan is dat wel erg leuk inderdaad! Wel prijzig natuurlijk, omdat je het niet meteen koopt?

Ja pfff printer is alles bij elkaar 150 euro, en de cricut cake 400 :shock:

Oh jeetje wat een bedragen! :o

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  Pien za 16 jul 2011 - 2:30

Heftige pijnlijke en regelmatige weéen Wink
(laptop pakt de puntjes niet)

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 3:29

Pien schreef:Heftige pijnlijke en regelmatige weéen Wink
(laptop pakt de puntjes niet)
Ik wil op het moment gewoon de bevalling achter de rug hebben als ik toch mag kiezen Laughing
Mag jij mijn weeen wel erbij hebben joh, ik ben niet zo moeilijk angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 3:31

ProudMama schreef:
Pien schreef:Heftige pijnlijke en regelmatige weéen Wink
(laptop pakt de puntjes niet)
Ik wil op het moment gewoon de bevalling achter de rug hebben als ik toch mag kiezen Laughing
Mag jij mijn weeen wel erbij hebben joh, ik ben niet zo moeilijk angel
lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  May za 16 jul 2011 - 3:34

Mijn diploma en een baan met meer regelmatige werktijden passend bij mijn opleiding!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 3:55

Een hele handige klusjesman die voor weinig onze achtertuin wil afmaken, en de badkamer wil verbouwen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  TNMN za 16 jul 2011 - 4:01

Goochempie schreef:Een auto, geen schulden meer, goed gevulde spaarrekening en vakantie

En dan nog een eigen huis met bad om het af te maken, maar daar zou ik best geduld voor willen/kunnen opbrengen

dikke +1
Oh en een telefoon, want ik word helemaal gek van de mijne..
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 4:04

Een werkende telefoon. Met mijn eigen telefoon kan ik niet bellen en mijn vooroorlogse gsm geeft aan dat er smsjes zijn maar laat ze niet zien! Ik moet echt een nieuwe!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  SnowWhite za 16 jul 2011 - 4:16

- Geen keelpijn meer (laatste loodjes van het verwijderen van mijn keelamandelen)
- In ons nieuwe huis wonen met bad Very Happy
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  Zonnetje za 16 jul 2011 - 4:19

Een nieuw huis en dat ons appartement dan verkocht is, voor hetzelfde bedrag als waar mijn vriend het voor gekocht heeft, dus zonder er zelf heel veel geld bij te hoeven leggen.
En ik wil graag een ipad.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 4:25

Een rijbewijs+auto graag

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  Effie_O za 16 jul 2011 - 4:50

Nu, op dit moment, wil ik écht graag een plakje van de vers gebakken cake die op mijn aanrecht staat hebben.
Helaas nog te heet om te eten en het avondeten is ook al bijna klaar Wink
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  Arwyn za 16 jul 2011 - 4:54

Oei, als ik alles mag vragen..
Vakantie (maar dat heb ik over 6 dagen, yay!), een nieuwe telefoon, een nieuwe auto (tweedehands mag ook hoor, als alles het maar goed doet), allebei een baan die wel gewoon goed betaald, voor genoeg uren en wat we echt leuk vinden en samen een koophuisje.
Verder ben ik best tevreden hoor Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  Rush za 16 jul 2011 - 4:57

Ticket naar Canada en een AudiA3.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  SoCali za 16 jul 2011 - 5:03

Auxo schreef:Ik was net bij Bruna en zag daar een box met alle Shopaholic boeken van Sophie Kinsella erin, super mooi en ik wil 'm hebben hebben hebben! Heb alleen al haar boeken al, dus is zonde van mijn geld.. Sad

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 1001004011234285

Ik heb welgeteld 1 boek van shopaholic, maar die staat daar niet eens bij.
Shopaholic & sister, maar die komt uit amerika dus kan goed dat die er hier misschien niet eens is, maar wel een leuk boek!
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 5:04

Een droger. Ik word er gek van dat ik m'n was niet kan drogen omdat het steeds regent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 5:05

Luana schreef:Een droger. Ik word er gek van dat ik m'n was niet kan drogen omdat het steeds regent.

Heb je geen ruimte binnen dan? Mjn was hangt ook binnen op een droogrekje en/of kledinghangers aan de kast Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij écht graag willen hebben op dit moment?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum