Goede shampoo voor vet haar?
+7
Tiara
Zwerver
TNMN
Error
Possom
Lies
Jerry
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede shampoo voor vet haar?
Ik heb een hele poos de shampoo van Herbal Essences gebruikt waar ik erg tevreden over was (de groene, voor vet haar), maar nu is ie op en kan ik 'm in geen enkele winkel meer vinden..!
Heb ze eerder gehaald bij Action, die hebben af en toe van die partijen voor lagere prijs... Maar nu dus niet meer... Heb nu andrelon, maar nu is m'n haar al na een dag alweer vet en moet ik het één keer per dag wassen (normaal liever 1x per 2 dagen...)
Welke shampoo gebruiken jullie of welke raden jullie me aan?
Heb ze eerder gehaald bij Action, die hebben af en toe van die partijen voor lagere prijs... Maar nu dus niet meer... Heb nu andrelon, maar nu is m'n haar al na een dag alweer vet en moet ik het één keer per dag wassen (normaal liever 1x per 2 dagen...)
Welke shampoo gebruiken jullie of welke raden jullie me aan?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goede shampoo voor vet haar?
Niemand tips? Ik ben er ook wel benieuwd naar
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Ik zou denken een soort volumeshampoo omdat die het minst voedend is en een luchtige structuur heeft.
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
De shampoo van Guhl voor vet haar vind ik ook wel fijn opzich, maar ik wissel heel vaak van shampoo, misschien helpt dat ook
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Je haar af en toe wassen met afwasmiddel! Werkt echt super!!!
Gast- Gast
Toen ik net stopte met de pil heb ik het heel erg gehad, en heb ik Zwitsal babyshampoo gebruikt. Die is heel mild, van de agressieve shampoo droogt je hoofdhuid alleen maar uit met als gevolg dat je meer talg aan gaat maken, dus vetter haar.
En voor tussendoor gebruikte ik droogshampoo, ideaal!
En voor tussendoor gebruikte ik droogshampoo, ideaal!
Gast- Gast
Bij mij werkt deze shampoo echt ontzettend goed tegen een vette hoofdhuid en bovenop dus vet haar. (onderin heb ik het sowieso altijd droger)
Volume Restructure van Fructise
Volume Restructure van Fructise
Gast- Gast
Bij mij werkte de kruidenshampoo van Schwartzkopf altijd super goed! (heb nu geen vet haar meer) En gewoon altijd een droogshampoo in je tas (of baby poeder)
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Met mijn lange haar gebruikte ik altijd elvive!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Yasmin schreef:Je haar af en toe wassen met afwasmiddel! Werkt echt super!!!
Dit vind ik ook inderdaad het beste werken, dan gaat die vette laag er af.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
June schreef:
Deze werkt bij mij heel goed!
Ja, deze gebruik ik ook! Heb tussendoor even een andere gebruikt, omdat deze op was, maar toch snel weer deze gehaald!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
De goedkoopste van de goedkoopste Palmolive shampoo... erg fijn!
Na jaren Herbal/Syoss/Elvive en andere "dure" shampoos te hebben gebruikt, gebruik in nu weer Palmolive, en vraag me af waarom ik die al die jaren niet gebruikt heb.
Na jaren Herbal/Syoss/Elvive en andere "dure" shampoos te hebben gebruikt, gebruik in nu weer Palmolive, en vraag me af waarom ik die al die jaren niet gebruikt heb.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
TNMN schreef:Bij mij werkte de kruidenshampoo van Schwarzkopf altijd super goed!
Deze werkte bij mij ook supergoed! Helaas heb ik sinds een tijdje een erg droge huid en ineens kan mijn hoofdhuid geen krachtig reinigende shampoo's meer verdragen, dus nu gebruik ik milde shampoo's. Dit betekent jammer genoeg wel dat ik nu iedere ochtend mijn haar moet wassen, als ik mijn haar 's avonds was is het de volgende middag namelijk alweer vet, maar ik vind schoon haar erg belangrijk, dus ik sta er met liefde (nou ja, dat is overdreven ) een half uurtje eerder voor op.
Geluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11
aanitaa schreef:Yasmin schreef:Je haar af en toe wassen met afwasmiddel! Werkt echt super!!!
Dat is toch superslecht voor je haar?!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik zweer bij Jumping Juniper van Lush. Wordt je haar superschoon van! 't is wel iets duurder, maar omdat het in vast vorm is, doe je er veel langer mee.
Ze hebben ook vloeibare shampoo voor vet haar http://www.lush.nl/shop/product/product/id/36/i-love-juicy
Ze hebben ook vloeibare shampoo voor vet haar http://www.lush.nl/shop/product/product/id/36/i-love-juicy
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Jerry schreef:aanitaa schreef:Yasmin schreef:Je haar af en toe wassen met afwasmiddel! Werkt echt super!!!
Dat is toch superslecht voor je haar?!
Lijkt mij ook. Daarbij komt ook dat je de hele vette laag weg haalt, waardoor je hoofdhuid des te harder gaat werken om weer een nieuwe vetlaag aan te maken. Conclusie: nog vetter haar!
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Soortgelijke onderwerpen
» Goede shampoo tegen slap en vettig haar?
» shampoo voor vet haar
» Welke shampoo/conditioner voor droog pluizig haar?
» Goede volume shampoo gezocht
» Wat voor shampoo gebruik je op dit moment?
» shampoo voor vet haar
» Welke shampoo/conditioner voor droog pluizig haar?
» Goede volume shampoo gezocht
» Wat voor shampoo gebruik je op dit moment?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: