Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand tips voor vocht in de auto

+7
Jeanette
Rovine
kuikje83
Japie
Sjaantje
Zwoesj
Sarah1985
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Iemand tips voor vocht in de auto - Pagina 2 Empty Re: Iemand tips voor vocht in de auto

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 12:04

Nou, 2002 is niet bepaald nieuw meer, toch? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand tips voor vocht in de auto - Pagina 2 Empty Re: Iemand tips voor vocht in de auto

Bericht  mickey za 18 dec 2010 - 11:34

Als je weet hoe oud mijn vorige auto's (1985, 1987, 1991) waren, dan is dit een nieuwe Wink Maar ik neem dus aan dat je nee bedoelt? smile
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand tips voor vocht in de auto - Pagina 2 Empty Re: Iemand tips voor vocht in de auto

Bericht  Cow za 18 dec 2010 - 21:15

mickey schreef:
_Donnaa schreef:
kuikje83 schreef:

Rubbers invetten heeft ook geen zin. Sta nog steeds te trekken aan m'n deur.
Sommige deuren van nieuwe auto`s (Renault Twingo bijv.) hebben de neiging om vacuum te zuigen.. Dat heeft rubbers invetten idd geen zin.. :face:
Twingo's van welk bouwjaar? Embarassed Mijne is van 2002, heb dat met die rubbers nog niet gehad. Wel krabben aan de binnenkant en kofferbak die niet meer afsloot, omdat de knop om hem open te maken was vastgevroren (nadat ik de kofferbak open had gemaakt... Knop sprong niet meer terug, dus kofferbak sloot niet... )

Dat heb ik nou altijd met mijn deuren.....heel rot als je ze dicht wilt doen omdat het zo hard sneeuwt!
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand tips voor vocht in de auto - Pagina 2 Empty Re: Iemand tips voor vocht in de auto

Bericht  Beachgirl zo 19 dec 2010 - 4:51

Ik stond afgelopen week bij de bezinepomp om te tanken... kreeg ik mn sleutel niet in m'n tankdop... bevroren of course. Rolling Eyes

Stond er zo'n man naast me te kijken toen ik weer instapte: "zucht... vrouwen" Ik hoorde het hem gewoon denken haha!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand tips voor vocht in de auto - Pagina 2 Empty Re: Iemand tips voor vocht in de auto

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum