Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iemand tips voor lucht-/logeerbedden?

+2
Monte
cin-87
6 plaatsers

Ga naar beneden

iemand tips voor lucht-/logeerbedden? Empty iemand tips voor lucht-/logeerbedden?

Bericht  cin-87 di 15 feb 2011 - 9:19

heey meiden.. ik heb een vraag over luchtbedden.. na de zoveelste luchtbed die lek is ben ik het eigenlijk zat om er weer 1 te kopen.. maar moet wel iets hebben om op te kunnen slapen.. wat is er een goed alternatief hiervoor? wat je makkelijk mee kunt nemen in een auto.. en het liefst ook nog goed slaapt! iemand tips??

Alvast thx!!

cin-87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 76
Punten : 104
Registratiedatum : 31-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand tips voor lucht-/logeerbedden? Empty Re: iemand tips voor lucht-/logeerbedden?

Bericht  Monte di 15 feb 2011 - 9:31

Bij de kameerzaken heb je van die schuimrubber matjes, die liggen prima. Probeer maar eens uit in de kampeerwinkel:P
Dit is de eenvoudige(gaat prima, al ligt 2 op elkaar lekkerder)
iemand tips voor lucht-/logeerbedden? Slaapmat_schuimrubber
En je hebt ook van die duurdere, die ik erg lekker vind liggen
iemand tips voor lucht-/logeerbedden? Nomad-sl-allround+-10-0-zelfopblazende-slaapmat
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

iemand tips voor lucht-/logeerbedden? Empty Re: iemand tips voor lucht-/logeerbedden?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 9:32

Tja, dan wordt het een stretcher.

Persoonlijk vind ik de luchtbedden van Action ontzettend goed. Ik heb er drie dagen op geslapen en hij heeft me goed gehouden, plus dat ik niet zo bijzonder last had van mijn spieren.

Gast
Gast

Bericht  Cow di 15 feb 2011 - 21:02

Ik heb bij de Kwantum of Karwei eens zo'n veld bedje gehaald. Niet ideaal maar wel stevig, van de vloer af en niet heel vervelend.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Jezzie wo 16 feb 2011 - 6:57

Zo'n matje dat zichzelf opblaast vind ik altijd wel goed, voor mijn gevoel gaan die minder snel lek dan een echt luchtbed!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Jerry do 17 feb 2011 - 6:59

Monte schreef:Bij de kameerzaken heb je van die schuimrubber matjes, die liggen prima. Probeer maar eens uit in de kampeerwinkel:P
Dit is de eenvoudige(gaat prima, al ligt 2 op elkaar lekkerder)
iemand tips voor lucht-/logeerbedden? Slaapmat_schuimrubber
En je hebt ook van die duurdere, die ik erg lekker vind liggen
iemand tips voor lucht-/logeerbedden? Nomad-sl-allround+-10-0-zelfopblazende-slaapmat

Die dingen vind ik vre-se-lijk. Daar wil ik dood nog niet op liggen:P

Ik heb een luchtbed van de action (1persoons en 2persoons) en nooit problemen mee gehad. Je moet natuurlijk wel uitkijken waar je 't bedje neerlegt (geen scherpe dingen op de vloer). Als er wel een gaatje in zit, niet meteen weggooien, maar gewoon plakken!
Bij Action zullen ze ze nu wel hebben; in de zomer waren ze nergens meer te krijgen...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  minoessepoes vr 18 feb 2011 - 1:01

Helemaal met Jerry eens. vreselijk zijn die dingen!

Ik heb een zelf opblazend matje en echt een goede hoor, maar dat was handig toen ik ging backpacken en zo min mogelijk gewicht mee wilde, maar er op slapen is echt een drama, ik word dan standaard wakker met pijn in mijn schouders en heupen terwijl ik dat normaal nooit heb. Ik kreeg trouwens de tip van een expert om die bedjes, als ze vol zijn wel nog even met de mond bij te blazen, dan liggen ze wel wat beter.

Laatst lagen we bij vrienden op zo'n heel dik 2 persoons luchtbed, toen we erop gingen liggen, dachten we dat het wel lekker zou slapen. Maar we hadden hem denk ik niet hard genoeg opgeblazen, mijn vriend is een stukje zwaarder dan ik en ik rolde dus elke keer in de kuil, naar hem toe. Echt niet goed geslapen.

Ik heb zelf zo'n dik 1 persoonsluchtbed en dat vind ik toch echt het handigst, alleen leg ik er wel altijd een handdoek onder want op het laminaat hoor je dat ding elke keer als je je omdraait schuiven. Was geloof ik 10 euro en ik heb hem een keer bij de Aldi gehaald.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: