Haring in tomatensaus
Pagina 1 van 1
Haring in tomatensaus
Misschien een stomme vraag , maar mag je haring in tomatensaus eten tijdens je zwangerschap?
Volgens mij wel toch? Weet het alleen niet helemaal zeker. Ik kan er weinig over vinden op internet.
Het zou me toch beter smaken als ik zeker weet dat het mag...
Volgens mij wel toch? Weet het alleen niet helemaal zeker. Ik kan er weinig over vinden op internet.
Het zou me toch beter smaken als ik zeker weet dat het mag...
Gast- Gast
Re: Haring in tomatensaus
Haring mag sowieso, dat is juist goed. Dus ik denk dat het geen kwaad kan, maar komt het dan uit zo'n blikje of vers?
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10
Famke schreef:Haring mag sowieso, dat is juist goed. Dus ik denk dat het geen kwaad kan, maar komt het dan uit zo'n blikje of vers?
Ik bedoel in dit geval de haring in tomatensaus die je kant en klaar in zo'n blikje kunt kopen. Maar vis uit blik mag toch?
Gast- Gast
http://www.fish-nederland.nl/files/Image/downloads/Vis%20&%20Zwangerschap.pdf
Hierin staat dat haring uit blik ook gewoon mag. Vacuum verpakte vis (zalm) mag dan weer niet.
Hierin staat dat haring uit blik ook gewoon mag. Vacuum verpakte vis (zalm) mag dan weer niet.
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10
Famke schreef:http://www.fish-nederland.nl/files/Image/downloads/Vis%20&%20Zwangerschap.pdf
Dat heb je gauw gevonden bedankt
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Verse tomatensaus
» Wat met witte bonen in tomatensaus?
» Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus
» recept met witte bonen in tomatensaus voor kindje 17 maanden
» Wat met witte bonen in tomatensaus?
» Wat maak je van witte bonenn in tomatensaus
» recept met witte bonen in tomatensaus voor kindje 17 maanden
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: