Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zeer pijnlijke schouders *kleine slijmbeursontstekingen*

+7
Caramba
nina
CCC
Aziraphale
Minx
Angela_1986
Silver
11 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Zeer pijnlijke schouders *kleine slijmbeursontstekingen* - Pagina 5 Empty Re: Zeer pijnlijke schouders *kleine slijmbeursontstekingen*

Bericht  Minx do 29 maa 2012 - 20:32

Wat balen zeg, denk je je eindelijk beter te kunnen melden struikel je daar Sad. Hopelijk valt het dit keer mee.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeer pijnlijke schouders *kleine slijmbeursontstekingen* - Pagina 5 Empty Re: Zeer pijnlijke schouders *kleine slijmbeursontstekingen*

Bericht  Silver do 29 maa 2012 - 20:35

Nou idd, zo zit ik ook... Fysio ging zo goed... Mijn kracht was zoveel beter. En dan gebeurt dit.... Sad
Ik moet wel zeggen, die pijn van nu is anders en heviger dan de pijn van vorige keer. Hopelijk is het maar een tijdelijk iets.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeer pijnlijke schouders *kleine slijmbeursontstekingen* - Pagina 5 Empty Re: Zeer pijnlijke schouders *kleine slijmbeursontstekingen*

Bericht  Le Chat Noir do 29 maa 2012 - 20:51

Ja kan ook een gewone kneuzing zijn zeg maar... Kan me wel voorstellen dat je bang bent dat het gelijk slechter gaat.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeer pijnlijke schouders *kleine slijmbeursontstekingen* - Pagina 5 Empty Re: Zeer pijnlijke schouders *kleine slijmbeursontstekingen*

Bericht  Silver za 31 maa 2012 - 2:13

Het was denk ik gelukkig meer pijn van de val, dan dat er iets geknoeid is. Ik houd me nog wel even rustig en zodra ik minder pijn heb begin ik weer met wielrennen. smile Was net zo goed bezig qua conditie.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zeer pijnlijke schouders *kleine slijmbeursontstekingen* - Pagina 5 Empty Re: Zeer pijnlijke schouders *kleine slijmbeursontstekingen*

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 9:57

Oh balen zeg, denk je net dat het weer wat beter gaat krijg je dat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zeer pijnlijke schouders *kleine slijmbeursontstekingen* - Pagina 5 Empty Re: Zeer pijnlijke schouders *kleine slijmbeursontstekingen*

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum