Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zeer been

3 plaatsers

Ga naar beneden

zeer been Empty zeer been

Bericht  nina za 4 dec 2010 - 5:59

Ik heb zo'n pijn in mijn been, achter mijn knie het ergst.

Het doet me zo'n pijn, kan bijna niet lopen...

Het is net of ik mijn been niet meer kan strekken...

Weet iemand wat dit is en wat ik er tegen kan doen?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

zeer been Empty Re: zeer been

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 6:19

Nee ik weet niet wat het is haha, het kan echt heel veel zijn. Heb je lang in dezelfde houding gezeten? Gevallen? Hoe lang heb je het al? Ik zou even langs de huisarts gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zeer been Empty Re: zeer been

Bericht  Ploen za 4 dec 2010 - 6:42

Ik sluit me aan bij Darcy en ik zou het gewoon even aankijken. Ik weet nog dat ik ook een keer erge last had van mijn knie toen ik uit bed kwam, maar in de loop van de dag kon ik weer normaal lopen
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zeer been Empty Re: zeer been

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 6:47

Ik heb soms als ik heel gespannen ben dat mijn knie ontzettend pijn gaat doen, heel maf is dat. Alsof ik daar dan dus ook onbewust spieren vastzet, naast de logische plekken als in je nek bijv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zeer been Empty Re: zeer been

Bericht  nina za 4 dec 2010 - 6:50

Darcy schreef:Ik heb soms als ik heel gespannen ben dat mijn knie ontzettend pijn gaat doen, heel maf is dat. Alsof ik daar dan dus ook onbewust spieren vastzet, naast de logische plekken als in je nek bijv.

Hè had een reactie getypt maar die is blijkbaar niet aangekomen.

Ik vertelde dat ik gister op de grond gestampt had.. misschien dat het daardoor komt. Ik had het gister een beetje maar het wordt steeds erger..
Het is net of ik mijn been niet kan strekken. Hij wordt ook dik, maar verder niet rood ofzo.

Als het inderdaad zo blijft, ga ik maandag even naar de huisarts..
Maar ik vraag me af of ik niet naar de HA-post moet gaan? Het is eigenlijk geen weer om de weg op en het is nogal een eindje rijden dus liever niet natuurlijk!

Maar hoop niet dat het trombose of iets anders ernstigs is..

Zucht!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

zeer been Empty Re: zeer been

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 7:12

Waarom ga je niet gewoon naar de HA post. Ik merk zelf al dat je twijfelen ben aan je post te lezen. Ik zou sowieso even gaan een arts heeft er altijd wel een beetje kijk op dan wij allen bij elkaar. Dat is nog altijd beter dan je zorgen te maken over eventuele reacties zoals trombose, wat ik wel erg overdreven vind.

Succes!! En hopelijk valt het mee smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zeer been Empty Re: zeer been

Bericht  Ploen za 4 dec 2010 - 7:14

Cimic schreef:Waarom ga je niet gewoon naar de HA post. Ik merk zelf al dat je twijfelen ben aan je post te lezen. Ik zou sowieso even gaan een arts heeft er altijd wel een beetje kijk op dan wij allen bij elkaar. Dat is nog altijd beter dan je zorgen te maken over eventuele reacties zoals trombose, wat ik wel erg overdreven vind.

Succes!! En hopelijk valt het mee smile

Je kunt inderdaad ook bellen naar de HA post, meestal kunnen ze je dan ook goed verder helpen met of je direct kunt komen of dat het kan wachten
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zeer been Empty Re: zeer been

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 7:19

Anders bel je eerst even en leg je het aan de HApost voor. Dan hoor je vanzelf of het de moeite loont om nu de weg op te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zeer been Empty Re: zeer been

Bericht  Minx za 4 dec 2010 - 7:22

Ik heb het op het andere forum ook al gezet. Wat je kan doen is even koelen dat kan sowieso geen kwaad. Als ik het zo lees kun je het wel even aankijken. Op zich denk ik dat ze als het echt dik is toch niet veel kunnen zien.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zeer been Empty Re: zeer been

Bericht  nina wo 8 dec 2010 - 1:32

De huisarts zei eerst dat het waarschijnlijk een scheurtje in mijn spier was.
Maar hij zei dat ik misschien toch maar even bloed moest laten prikken voor trombose. Maar dat was maar heel onwaarschijnlijk..

Toch heb ik nu de uitslag gekregen van de bloedtest en het was inderdaad niet helemaal goed.
Ik moet nu vanmiddag direct naar het ziekenhuis voor een echo voor mn benen om te kijken of het echt trombose is.

Bah ik heb zo'n hekel aan ziekenhuizen, gelukkig gaat mijn vriend met me mee..
Maar ben zo bang dat het iets ernstigs... lees op internet weer allemaal spookverhalen Sad
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

zeer been Empty Re: zeer been

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum