Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat zouden jullie hiermee doen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

wat zouden jullie hiermee doen? Empty wat zouden jullie hiermee doen?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 7:02

Poosje terug heb ik bij de h&m online wat kleren besteld, ook wat retour gedaan. Een paar weken later kreeg ik een briefje thuis dat spullen in de winkel gekocht niet retour konden worden gedaan bij H&M online, ik had alleen nooit wat in de winkel gekocht en retour gedaan. Een paar dagen later kwam er inderdaad wat met de pakketpost van de H&M. Dit bleek een jongenswinterjas in maat 128 te zijn. Nooit gekocht, nooit thuis gehad en dus ook nooit retour gestuurd.

Netjes een mailtje gestuurd, verhaal uitgelegd en gevraagd wat ik hiermee moest. Twee weken later ofzo kreeg ik een mailtje terug dat ik het naar een H&M winkel kon brengen. Verder niks, geen bedankje voor het melden, geen vriendelijke groet, helemaal niks. Nu is het ook zo dat de H&M hier nou niet bepaald om de hoek is en ik voorlopig niet in de stad kom waar een H&M zit.

Daarbij ziet het jasje er niet meer uit, is gedragen en gewassen (te ruiken aan de wasmiddelgeur). De reflectorstrepen op de mouwen zijn er deels vanaf, er zat zand in de jaszakken en aan de boord kun je zien dat hij al begint te slijten.

Nouja, al met al heb ik weinig zin om die jas terug te brengen, mede door het onvriendelijke mailtje terug, de afstand naar een H&M winkel en het afgeleefde jasje die ze toch niet meer kunnen verkopen. Wat zouden jullie hiermee doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat zouden jullie hiermee doen? Empty Re: wat zouden jullie hiermee doen?

Bericht  Antibes vr 15 jul 2011 - 7:07

Ik zou het terugbrengen, maar alleen omdat het weer net mij zou overkomen dat ze dan een maand later een rekening sturen voor het jasje dat ik gezegd had te hebben en ze nooit ontvangen hebben.. =P
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat zouden jullie hiermee doen? Empty Re: wat zouden jullie hiermee doen?

Bericht  Susan vr 15 jul 2011 - 7:08

Ik zou ook niet speciaal naar de H&M gaan om dat ding terug te brengen, het is ook jouw probleem niet verder. Ik zou dat jasje in zo'n kledingcontainer gooien voor het goede doel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat zouden jullie hiermee doen? Empty Re: wat zouden jullie hiermee doen?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 7:08

zou je dat ook doen als je speciaal daarvoor 30 km heen en 30 km terug voor moest rijden antibes?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat zouden jullie hiermee doen? Empty Re: wat zouden jullie hiermee doen?

Bericht  Susan vr 15 jul 2011 - 7:09

Antibes schreef:Ik zou het terugbrengen, maar alleen omdat het weer net mij zou overkomen dat ze dan een maand later een rekening sturen voor het jasje dat ik gezegd had te hebben en ze nooit ontvangen hebben.. =P

Daar zit ook wel weer wat in. Maar eigenlijk is het te gek voor woorden dat je naar de H&M moet komen om een jasje terug te brengen dat je nooit hebt besteld.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat zouden jullie hiermee doen? Empty Re: wat zouden jullie hiermee doen?

Bericht  Antibes vr 15 jul 2011 - 7:12

Dromertje schreef:zou je dat ook doen als je speciaal daarvoor 30 km heen en 30 km terug voor moest rijden antibes?

Nee, ik zou hem denk ik ergens in de kast gooien voor een keer als ik toch die kant op moet..

Goed kans dat ik hem dan vergeet, maar ik zou hem niet weggooien denk ik.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat zouden jullie hiermee doen? Empty Re: wat zouden jullie hiermee doen?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 7:12

dat kan ik inderdaad wel doen antibes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat zouden jullie hiermee doen? Empty Re: wat zouden jullie hiermee doen?

Bericht  Susan vr 15 jul 2011 - 7:13

Wel bezopen dat iemand zo'n afgedragen jas gaat terugsturen zeg, sommige mensen zijn écht brutaal.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat zouden jullie hiermee doen? Empty Re: wat zouden jullie hiermee doen?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 7:14

susan, inderdaad, vond het ook behoorlijk aso om een jas in die staat terug te sturen. Ik maak me al zorgen als ik het kledingstuk niet weer zo netjes in de verpakking kan krijgen zoals ie erin zat :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat zouden jullie hiermee doen? Empty Re: wat zouden jullie hiermee doen?

Bericht  kwak vr 15 jul 2011 - 7:31

dromertje: ik kom binnenkort nog wel in de stad met een H&M, kan er volgende week wel even heen.
zou ik hem proberen voor je terug te brengen?
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat zouden jullie hiermee doen? Empty Re: wat zouden jullie hiermee doen?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 7:37

kwak, dat mag, het is ook alleen de bedoeling dat ie ingeleverd wordt met het verhaal erbij, verder geen geld terug ofzo. Ik heb er sowieso geen bon o.i.d. van. We spreken elkaar binnenkort wel weer, heb je een vaste datum dat je daar naartoe gaat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat zouden jullie hiermee doen? Empty Re: wat zouden jullie hiermee doen?

Bericht  kwak vr 15 jul 2011 - 8:32

dromertje: ik zou dan als je toch geen geld krijgt of een bon hebt dan zou ik die jas gewoon weggooien.
jij hebt je best er al voor gedaan toch?
ik wil hem wel weg brengen hoor, daar niet van maar ik geen vaste dag dat ik naar de H&M ga, zit hier 15 min verderop.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat zouden jullie hiermee doen? Empty Re: wat zouden jullie hiermee doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum