Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

+18
Minx
Tania
RYW
Pien
Antibes
Saxy
Julia
Sugarfall
May
Susan
Jezzie
Parisienne
Pussycat
Sweety
Lavendel
Tiana
girli
Paper Crown
22 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 1:21

Gloria schreef:Day.

:joker:

Haha lekker ding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Tania vr 15 jul 2011 - 1:26

Bijzondere schoonfamilie heb jij :S Ik zou echt niet goed weten hoe ik me zou moeten gedragen als m'n schoonmoeder zo zou doen.

Die schoonoma is helemaal gek, dat arme kindje. Maar echt verbaasd ben ik ook weer niet. Er zijn zoveel mensen die geen idee hebben hoe ze om moeten gaan met gehandicapten en ze daarom maar belachelijk maken, uitlachen of na gaan doen. Echt diep triest.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Paper Crown vr 15 jul 2011 - 1:30

Mijn schoonoma is niet wijs.. die verteld altijd een verhaal dat ze d'r man in elkaar sloeg.. laughcry
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  RYW vr 15 jul 2011 - 1:43

Antibes schreef:@ RYW: daarom reageerde ik ook eigenlijk op deze quote van Susan! Had ik beter even kunnen quoten.

Susan schreef:Dank je. Ik weet wel dat er genoeg mensen waren die het wel raar vonden, maar goed, die konden dan mijn tante fijn een handje geven.

Ik bedoelde ook niet jou hoor, maar meer die tante. Je mag het natuurlijk vinden! Maar ik neem ook aan dat jij niet bij Susan op kraamvisite gaat zitten zeggen dat je het echt niet normaal vindt dat ze haar tweejarige zoon nog steeds de borst geeft Wink there's a time and place for everything, and this ain't it Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  RYW vr 15 jul 2011 - 1:44

2CKC2 schreef:Mijn schoonoma is niet wijs.. die verteld altijd een verhaal dat ze d'r man in elkaar sloeg.. laughcry

Oh, ik heb mijn ex-man ook in elkaar geslagen. Maar die was vreemdgegaan met één van mijn beste vriendinnen, dus dat vond ik geheel geoorloofd Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Antibes vr 15 jul 2011 - 1:48

RYW schreef:
Antibes schreef:@ RYW: daarom reageerde ik ook eigenlijk op deze quote van Susan! Had ik beter even kunnen quoten.

Susan schreef:Dank je. Ik weet wel dat er genoeg mensen waren die het wel raar vonden, maar goed, die konden dan mijn tante fijn een handje geven.

Ik bedoelde ook niet jou hoor, maar meer die tante. Je mag het natuurlijk vinden! Maar ik neem ook aan dat jij niet bij Susan op kraamvisite gaat zitten zeggen dat je het echt niet normaal vindt dat ze haar tweejarige zoon nog steeds de borst geeft Wink there's a time and place for everything, and this ain't it Wink

Ik was niet uitgenodigd.. pale
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  RYW vr 15 jul 2011 - 1:50

Antibes schreef:
RYW schreef:
Antibes schreef:@ RYW: daarom reageerde ik ook eigenlijk op deze quote van Susan! Had ik beter even kunnen quoten.

Susan schreef:Dank je. Ik weet wel dat er genoeg mensen waren die het wel raar vonden, maar goed, die konden dan mijn tante fijn een handje geven.

Ik bedoelde ook niet jou hoor, maar meer die tante. Je mag het natuurlijk vinden! Maar ik neem ook aan dat jij niet bij Susan op kraamvisite gaat zitten zeggen dat je het echt niet normaal vindt dat ze haar tweejarige zoon nog steeds de borst geeft Wink there's a time and place for everything, and this ain't it Wink

Ik was niet uitgenodigd.. pale

Kijk, en dát vind ik nou weer niet normaal Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 4:17

Mja....sure... Ze is bedroeft omdat een goede vriend van haar onder de kanker zit. Maar ze lacht wel heeel erg hard om dat meisje die door haar downsyndroom niet eens goed haar naam kan uitspreken. Over fatsoen gesproken... :-/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 4:41

Wat een weirdo's, die schoonma en -oma van jou!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Susan vr 15 jul 2011 - 4:42

Bitterkoek_ schreef:Mja....sure... Ze is bedroeft omdat een goede vriend van haar onder de kanker zit. Maar ze lacht wel heeel erg hard om dat meisje die door haar downsyndroom niet eens goed haar naam kan uitspreken. Over fatsoen gesproken... :-/

Nee, dat is de goede vriend van haar zus, ze vindt het juist raar dat haar zus erom huilt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 9:26

Dat mens spoort echt niet

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Minx vr 15 jul 2011 - 9:53

Pff ik denk dat je je topic titel wel aan mag passen. Ik vind "mijn schoonfamilie spoort niet en dat dekt de lading nog niet helemaal" een betere titel
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Guus vr 15 jul 2011 - 11:03

OMG, ik heb wel eens haar foto voorbij zien komen op facebook... En met die omschrijving van jou erbij kan ik me helemaal een plaatje vormen! Empty-nest syndroom meets manisch depressief meets verlatingsangst? My god ik zou gek worden!
Kan me ook dat verhaal van kerst en de uggs nog herinneren, de hele wereld draait om haar.

Ik heb mijn schoonmoeder een keer betrapt op zo'n blik en die gaat inderdaad door merg een been... Gelukkig is mijn relatie met m'n schoonmoeder veel beter, ben ik zo blij om!

Die Oma is aan het dementeren, kan niet anders... Wat bizar

Zou ze beide erg moeilijk vinden om mee om te gaan en zoveel mogelijk vermijden!


Wel erg fijn dat je man er zo mee omgaat

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 11:05

Goochempie schreef:OMG, ik heb wel eens haar foto voorbij zien komen op facebook... En met die omschrijving van jou erbij kan ik me helemaal een plaatje vormen! Empty-nest syndroom meets manisch depressief meets verlatingsangst? My god ik zou gek worden!
Kan me ook dat verhaal van kerst en de uggs nog herinneren, de hele wereld draait om haar.

Ik heb mijn schoonmoeder een keer betrapt op zo'n blik en die gaat inderdaad door merg een been... Gelukkig is mijn relatie met m'n schoonmoeder veel beter, ben ik zo blij om!

Die Oma is aan het dementeren, kan niet anders... Wat bizar

Zou ze beide erg moeilijk vinden om mee om te gaan en zoveel mogelijk vermijden!


Wel erg fijn dat je man er zo mee omgaat


Haha, die diagnose komt vast in de buurt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Guus vr 15 jul 2011 - 11:09

Twellie schreef:
Goochempie schreef:OMG, ik heb wel eens haar foto voorbij zien komen op facebook... En met die omschrijving van jou erbij kan ik me helemaal een plaatje vormen! Empty-nest syndroom meets manisch depressief meets verlatingsangst? My god ik zou gek worden!
Kan me ook dat verhaal van kerst en de uggs nog herinneren, de hele wereld draait om haar.

Ik heb mijn schoonmoeder een keer betrapt op zo'n blik en die gaat inderdaad door merg een been... Gelukkig is mijn relatie met m'n schoonmoeder veel beter, ben ik zo blij om!

Die Oma is aan het dementeren, kan niet anders... Wat bizar

Zou ze beide erg moeilijk vinden om mee om te gaan en zoveel mogelijk vermijden!


Wel erg fijn dat je man er zo mee omgaat


Haha, die diagnose komt vast in de buurt.

En dan vergeet ik nog narcisme Neutral
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 20:47

Hoe reageert je man er eigenlijk op?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Paper Crown za 16 jul 2011 - 3:49

James schreef:Hoe reageert je man er eigenlijk op?

Die was er niet bij toen die oma zo raar deed. Het punt is, ze heeft 2 gezichten.. poeslief als mijn man er is,maar als die er niet is.. is ze best gemeen,over alles.. Ook over mijn vader.. daar zegt ze over het begin al van dat hij ouderwets is.. en dat mijn moeder slecht Nederlands praat, en dat mijn moeder moet werken.. Rolling Eyes Want dat heeft zij toch ook altijd gedaan.. Nou,dat mens heeft 10 jaar gewerkt in dr leven.. eerst zorgde haar man voor dr en toen heeft ze 10 jaar als verpleegster gewerkt en daarna aow gekregen omdat ze thuis op mijn man ging passen/opvoeden. Ik zei gisteren tegen mijn man dat zijn oma zo deed over het meisje, toen zei hij alleen maar: Je weet toch hoe ze is, ze moet altijd iets zeggen over andere mensen.. en dat wil niet perse zeggen dat wij dat ook doen.. Met andere woorden: JIJ (ik dus) wordt daar niet slechter van. Rolling Eyes Oke.................

Mijn man en zijn moeder is een heel ingewikkeld verhaal.. die is meer als een zus voor hem. Maar tegelijkertijd kan ie ook niet meer dan 30 minuten met haar in een ruimte alleen zijn omdat ze het bloed onder zijn nagels haalt. Dus meestal als ik iets over haar zeg tegen hem, zegt hij: joh.. trek het je niet aan.. zo is ze gewoon.

Kortom, dat zegt ie om de lieve vrede tussen iedereen te bewaren. Voor hem zelf ook het makkelijkst. En dat snap ik wel. Is toch zijn moeder en oma..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Mamsie za 16 jul 2011 - 5:54

pff wat erg zulke mensen. Ik durfde het al niet te vragen of dat jou schoonmoeder was Embarassed
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Possom za 16 jul 2011 - 7:00

Zoo he, ik dacht dat mijn familie raar was, maar dit slaat echt alles!
Respect dat je niet uit je slof schiet tegen zulke mensen.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Filoria za 16 jul 2011 - 8:17

2CKC2 schreef:zij heeft er zelf voorgekozen om ergens in een steeg te gaan wonen in het Centrum van Amsterdam, soms gaan we er heen met de auto, maar dan zijn we met gemak €30.- kwijt

Het klinkt alsof je een maffe schoonmoeder hebt inderdaad, maar bovenstaande zin vind ik wel een beetje stom. Het centrum van Amsterdam is juist goed bereikbaar: er rijden treinen naartoe vanuit het hele land en er stoppen trams in de binnenstad. Kun je niet met het OV gaan?

Als ik daar een woning zou kunnen krijgen zou ik nooit stilstaan bij de eventuele parkeerkosten voor bezoekers. Dat is toch geen reden om een huis niet te nemen? Sorry hoor..

Ik snap heel goed dat je 30 euro per bezoekje veel geld vindt, maar ik denk niet dat je schoonmoeder daar aan heeft gedacht toen ze het huis nam.

Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Paper Crown za 16 jul 2011 - 21:53

Filoria schreef:
2CKC2 schreef:zij heeft er zelf voorgekozen om ergens in een steeg te gaan wonen in het Centrum van Amsterdam, soms gaan we er heen met de auto, maar dan zijn we met gemak €30.- kwijt

Het klinkt alsof je een maffe schoonmoeder hebt inderdaad, maar bovenstaande zin vind ik wel een beetje stom. Het centrum van Amsterdam is juist goed bereikbaar: er rijden treinen naartoe vanuit het hele land en er stoppen trams in de binnenstad. Kun je niet met het OV gaan?

Als ik daar een woning zou kunnen krijgen zou ik nooit stilstaan bij de eventuele parkeerkosten voor bezoekers. Dat is toch geen reden om een huis niet te nemen? Sorry hoor..
Ik snap heel goed dat je 30 euro per bezoekje veel geld vindt, maar ik denk niet dat je schoonmoeder daar aan heeft gedacht toen ze het huis nam.

Clearly woon jij niet Amsterdam - in zei boven al dat ze in een steeg woont.. zelfs in Amsterdam rijden er geen trams door stegen,Filoria.

Oh ja is dat zo? Nou, dat deed zij ook niet. En dat resulteerd dat niemand naar haar toe wil. Ze woont zowat in de rosse buurt,onder haar huis zijn 'ramen' en nadat we een paar keer bedreigd zijn nadat we 's avonds daar weg liepen naar CS, begint mijn man daar gewoon niet aan. Al die dronken toeristen en vage figuren. Wij werken hele dagen, we gaan meestal 's avonds.. Je wil niet weten hoe vaak ons drugs aangeboden is, of voor je voeten gekotst wordt. En dan na te gaan,dat ze echt in een heel mooi appartement woonde hier bij ons vlakbij..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Filoria zo 17 jul 2011 - 10:00

De tram hoeft toch ook niet DOOR haar straat te rijden, jezus. Stel je voor dat je een paar meter moet lopen.

Waarschijnlijk komt het doordat ik zonder auto's ben opgegroeid (beide ouders geen rijbewijs, ikzelf ook niet), dus ik ben wel gewend om met het OV te reizen en soms een stuk te moeten lopen. En dat doe ik graag: is nog goed voor m'n conditie ook.

Ik heb in Amsterdam gewerkt, gestudeerd, en mijn oom woonde er (in de Bijlmer zelfs), dus ik weet wat je daar tegen kunt komen. Maar het zou niet in me opkomen om iemand te veroordelen om het feit dat diegene daar is gaan wonen. Iedereen z'n meug toch? De een woont liever in een huisje op 't platteland, de ander woont liever naast de Wallen.

Als je zou zeggen: ik vind het vervelend dat ze verder weg is gaan wonen, ok. Maar je lijkt echt te vinden dat ze rekening had moeten houden met jouw mening over (deze wijk in) Amsterdam toen ze dit huis koos. En nee, dat zou ik dus niet doen. Simpelweg omdat het niet in mij op zou komen dat mensen niet bij je langs willen komen omdat ze hun dag laten verpesten door een paar dronken toeristen of junks.

Ik moet altijd wel lachen om de maffe mensen daar, zou het hartstikke grappig vinden als mijn schoonouders daar zouden gaan wonen. Maar dat zijn brave mensen met een twee-onder-een-kap-woning die CDA stemmen dus ik denk niet dat dat gaat gebeuren laughcry

Maar goed. Ik draaf zelf ook een beetje door, sorry.

Heeft je vriend trouwens niet geleden onder zo'n moeder en oma? (of had iemand anders dat al gevraagd?)
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 10:07

Susan schreef:
Bitterkoek_ schreef:Mja....sure... Ze is bedroeft omdat een goede vriend van haar onder de kanker zit. Maar ze lacht wel heeel erg hard om dat meisje die door haar downsyndroom niet eens goed haar naam kan uitspreken. Over fatsoen gesproken... :-/

Nee, dat is de goede vriend van haar zus, ze vindt het juist raar dat haar zus erom huilt.

Ow, dan heb ik het verkeerd gelezen... Sorry!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie! - Pagina 3 Empty Re: Volgens mij sporen ze niet, mijn schoonfamilie!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum