Dagcafé
+16
Jordana
Rush
VeryCherry
Lotus
Snoes
Error
Lejow
Toet
Qiara
ExpressoB
May
Tiana
Bimbam
Merai
Sjaantje
Burn
20 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:Spannend!! Wij zijn ook op zoek naar een huisje. Woon je nog niet op jezelf?Stylegirl schreef:Ooooh, spannend! Ik reageer iedere week op appartementen en studio's in mijn omgeving via de woningbouw. En dat gaat d.m.v. een lotingsmodel. En ik ben nu als derde ingeloot voor een woning! :o Ik hoop dat degene voor mij weigeren
Nee, ik word over een maand pas 19 . En woon nu tijdelijk bij mijn vader, omdat het bij mijn moeder niet meer uit te houden was. Maar bij mijn vader vind ik het helemaal niks, heb hem jaren niet gezien, dus geen band en hij probeert ook niet om die band alsnog te creëren. Dus nu leen ik liever maximaal bij van de ib-groep zodat ik dan iets voor mezelf heb.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:18 jaar...
*Koesiekoesiekoesie, aait Stylegirl over d'r bolletje*
Nou ja zeg . Ik ben al heel volwassen voor mijn leeftijd hoor. Ga na de vakantie ook al naar het 3e jaar van mijn hbo opleiding. De pabo. Maar ben in de klas ook een van de jongste.
Tiana- Ratel
Haha, ik was verloofd op mijn 18e, kocht op mijn 19e een huis, dus ik zal de laatste zijn die zal beweren dat je op die leeftijd niet volwassen bent!
*knijpt stylegirl in d'r wangetje, koesiekoesie*
Gast- Gast
ProudMama schreef:18 jaar...
*Koesiekoesiekoesie, aait Stylegirl over d'r bolletje*
Gast- Gast
ProudMama schreef:Haha, ik was verloofd op mijn 18e, kocht op mijn 19e een huis, dus ik zal de laatste zijn die zal beweren dat je op die leeftijd niet volwassen bent!
PM, dan was jij er ook vroeg bij!
Gast- Gast
Wauw idd PM, early bird!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ProudMama schreef:Klopt, jong volwassen en slim.Alex schreef:Dat heb je met die refo's.
Precies!
Gast- Gast
Jongens, ik vind het zo spannend
Tiana- Ratel
Haha, het is hier inmiddels toch wel algemeen bekent dat ik Christelijk ben of niet?Storm schreef:Refo?? :o
Gast- Gast
Whaha nee dat wist ik niet! Vertel!ProudMama schreef:Haha, het is hier inmiddels toch wel algemeen bekent dat ik Christelijk ben of niet?Storm schreef:Refo?? :o
Gast- Gast
Storm schreef:Whaha nee dat wist ik niet! Vertel!ProudMama schreef:Haha, het is hier inmiddels toch wel algemeen bekent dat ik Christelijk ben of niet?Storm schreef:Refo?? :o
Net als ik!
Gast- Gast
Alex schreef:Storm schreef:Whaha nee dat wist ik niet! Vertel!ProudMama schreef:Haha, het is hier inmiddels toch wel algemeen bekent dat ik Christelijk ben of niet?Storm schreef:Refo?? :o
Net als ik!
En ik!
Gast- Gast
Weet iemand toevallig of je op dit moment ergens treinkaarten kunt kopen met korting? die ook in het weekend geldig zijn?
Goedemorgen trouwens!
Goedemorgen trouwens!
Gast- Gast
Denk het wel dat ze dat bedoeldeAlex schreef:Ik doelde erop dat ik ook christelijk ben ... Bedoel jij dat ook, Reev?
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: