Dagcafé
+16
Jordana
Rush
VeryCherry
Lotus
Snoes
Error
Lejow
Toet
Qiara
ExpressoB
May
Tiana
Bimbam
Merai
Sjaantje
Burn
20 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ook daar merken ze niets van. Gewoon je auto weer ophalen..ProudMama schreef:Auto gewoon op slot, niemand die ze kan stelen...
Kom je buiten... is je auto weggesleept!!
Gast- Gast
Ik heb een vaag vermoeden dat ik ze dan niet zomaar mee krijg zonder een paar nachten cel en gesprek met Jeugdzorg...Smikkell schreef:Ook daar merken ze niets van. Gewoon je auto weer ophalen..ProudMama schreef:Auto gewoon op slot, niemand die ze kan stelen...
Kom je buiten... is je auto weggesleept!!
Gast- Gast
Achja joh en zodra de agent doorheeft dat er 2 hongerige monstertjes liggen, krijg jij echt je auto wel terug!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Die auto zal me een zorg zijn, die heeft me niet zoveel pijn en moeite gekost maandenlang...Zwoesj schreef:Achja joh en zodra de agent doorheeft dat er 2 hongerige monstertjes liggen, krijg jij echt je auto wel terug!
Gast- Gast
Je man denkt daar vast anders over..ProudMama schreef:Die auto zal me een zorg zijn, die heeft me niet zoveel pijn en moeite gekost maandenlang...Zwoesj schreef:Achja joh en zodra de agent doorheeft dat er 2 hongerige monstertjes liggen, krijg jij echt je auto wel terug!
Gast- Gast
Ach, het idee dat die het straks niet doet als jij met spoed moet bevallen en dus lopend moet... Is die auto je dan nog steeds geen zorg?
Zwoesj- Ratel
Nee, dan bel ik voor een ambulanceZwoesj schreef:Ach, het idee dat die het straks niet doet als jij met spoed moet bevallen en dus lopend moet... Is die auto je dan nog steeds geen zorg?
Gast- Gast
Met een duowagen in de busZwoesj schreef:Ach, het idee dat die het straks niet doet als jij met spoed moet bevallen en dus lopend moet... Is die auto je dan nog steeds geen zorg?
Gast- Gast
Maar die is minder snel daar dan dat jij met je auto weg kan...
Zwoesj- Ratel
Smikkell schreef:Met een duowagen in de busZwoesj schreef:Ach, het idee dat die het straks niet doet als jij met spoed moet bevallen en dus lopend moet... Is die auto je dan nog steeds geen zorg?
Ik wil mee!
Zwoesj- Ratel
Hoi Stuiter! Hoe is het vandaag?
Zwoesj- Ratel
Ja wel kut hahaha.
Ik was gisteren iets te actief en ontzettend attent en ben met mijn zwakke rug 15 kruiwagens zand gaan scheppen. Mm was niet sjlim van mij en nu loop ik rond alsof ik van achter gepakt ben geworden
Met heeeeeel veel pijn hahaha
Ik was gisteren iets te actief en ontzettend attent en ben met mijn zwakke rug 15 kruiwagens zand gaan scheppen. Mm was niet sjlim van mij en nu loop ik rond alsof ik van achter gepakt ben geworden
Met heeeeeel veel pijn hahaha
Gast- Gast
Shit nu zie ik het voor me...
Zwoesj- Ratel
En je hebt er nie eens van genoten Stuiter..
Ik heb gekokkereld vanmiddag, eindelijk weer eens voor mezelf
cakelolly's JAMMIE!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=11318
Ik heb gekokkereld vanmiddag, eindelijk weer eens voor mezelf
cakelolly's JAMMIE!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=11318
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10