Dagcafé
+16
Jordana
Rush
VeryCherry
Lotus
Snoes
Error
Lejow
Toet
Qiara
ExpressoB
May
Tiana
Bimbam
Merai
Sjaantje
Burn
20 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Whahahahaha Reva Dat weet PM heus wel, ze plaagt je alleen.
*steekt middelvinger op naar welkomstbord zuid-holland'
Gast- Gast
Haha, serieus?Storm schreef:Whaha nee dat wist ik niet! Vertel!ProudMama schreef:Haha, het is hier inmiddels toch wel algemeen bekent dat ik Christelijk ben of niet?Storm schreef:Refo?? :o
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Whahahahaha Reva Dat weet PM heus wel, ze plaagt je alleen.
Zeg! Beetje respect!
Gast- Gast
Reva, dat is geen normaal gedrag onderweg naar crematie als Christelijk meisje. FoeiReva schreef:Alex schreef:Whahahahaha Reva Dat weet PM heus wel, ze plaagt je alleen.
Gast- Gast
Waarom zou ik niet serieus zijn?ProudMama schreef:Haha, serieus?Storm schreef:Whaha nee dat wist ik niet! Vertel!
Gast- Gast
AAAAAAAFFFRRROOOOOJAAAAAAACK
Heb hem voor een busje bouwvakkers meegezongen en gedanst vanuit de auto
Heb hem voor een busje bouwvakkers meegezongen en gedanst vanuit de auto
Gast- Gast
Ik ging net met mijn voet door een brandnetel. Overal blaasjes. JEUKT! PRIKT! STEEKT!
Gast- Gast
Mmmm... ik heb wel een crematie. Van een boterham met kaas en tomaat, de grill te hoog gezet denk ik. Hij is nu zwart...
Gast- Gast
Omdat het er pas met Jehova`s getuigen over ging, dus dacht dat je het wistStorm schreef:Waarom zou ik niet serieus zijn?ProudMama schreef:Haha, serieus?Storm schreef:Whaha nee dat wist ik niet! Vertel!
Ben geen Jehova`s getuige hoor, gewoon Protestants.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mmmm... ik heb wel een crematie. Van een boterham met kaas en tomaat, de grill te hoog gezet denk ik. Hij is nu zwart...
Ik had een keer een crematie, van een urn. In de zin dat er geen kist was maar alleen een urn. Rare bedoeling.
Gast- Gast
Reva schreef:*zwaait naar dordrecht*
En je post dit al rijdend?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Mmmm... ik heb wel een crematie. Van een boterham met kaas en tomaat, de grill te hoog gezet denk ik. Hij is nu zwart...
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Reva schreef:*zwaait naar dordrecht*
En je post dit al rijdend?
De vraag is of zij achter het stuur zit ...
Gast- Gast
En je komt niet eens ff op de koffie? Je voelt je gegarandeerd de rest van het weekend slank en knap als je mij gezien hebt...
Gast- Gast
Cruise control staat wel aan.
Maar ik zit niet achter t stuur. Al.stuurde ik net wel even toen mn zus dr laarzen ging uittrekken, whHHhahha.
Maar ik zit niet achter t stuur. Al.stuurde ik net wel even toen mn zus dr laarzen ging uittrekken, whHHhahha.
Gast- Gast
Waar heb jij het nou over? Haha!ProudMama schreef:En je komt niet eens ff op de koffie? Je voelt je gegarandeerd de rest van het weekend slank en knap als je mij gezien hebt...
Gast- Gast
Reva rijdt langs mijn woonplaats...Storm schreef:Waar heb jij het nou over? Haha!ProudMama schreef:En je komt niet eens ff op de koffie? Je voelt je gegarandeerd de rest van het weekend slank en knap als je mij gezien hebt...
Gast- Gast
Hahaha. Zo kwam ik gisteren m`n vriend tegen in de auto. Ik hem bellen, neemtie op en wat zeg ik; Je mag niet bellen tijdens het rijden.
Oh flauw!
Oh flauw!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh, had het gesprek niet gevolgdProudMama schreef:Reva rijdt langs mijn woonplaats...Storm schreef:Waar heb jij het nou over? Haha!ProudMama schreef:En je komt niet eens ff op de koffie? Je voelt je gegarandeerd de rest van het weekend slank en knap als je mij gezien hebt...
Gast- Gast
Tip voor Reva: Afslag naar ziekenhuis nemen, daar zit de nieuwe brandweerkazerne
Gast- Gast
Rush schreef:Hahaha. Zo kwam ik gisteren m`n vriend tegen in de auto. Ik hem bellen, neemtie op en wat zeg ik; Je mag niet bellen tijdens het rijden.
Oh flauw!
Heel flauw inderdaad!
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: