Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iedereen heeft weleens wat gestolen.

+37
Caramba
SarahKey
Merai
TNMN
Toet
M-G
Inge
Krullebol
Ziva
Paper Crown
_Femme
SuperGrover
Susan
banjer49
Jezzie
Rovine
Rush
blondje1313
BJA
rapa nui
Happydobby
Chelle
Mon Amour
JD
SoGood
patjuhhh
Sorella
Kabouter
_Lacey_
Tyrael
Oasis
Lejow
Caro
Barbabella
Blair
Guus
Tiana
41 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 4 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 2:09

Mama_van2 schreef:
Birgit schreef:Voor de mensen die betrapt zijn: werd de politie meteen ingeschakeld?

Ja, en toen heb ik nog 4 uur in de cel moeten zitten Embarassed

Dude! What ya do?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 4 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 2:15

Niets angel mijn vriendinnetje van toen 12, ik was ook rond die leeftijd, had wat (lees veeeel ) gestolen bij de Xenos. Ik was dus medeplichtig omdat ik niets had gezegd. We moesten ieder 4 uur appart in een cel zitten, daarna werden we verhoord, kregen we een werkstraf en een boete.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 4 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Ziva zo 17 jul 2011 - 3:42

Mijn moeder stal ook nog al vaak, kleptomanische neigingen... En een keer werd ze betrapt met mij erbij, de politie werd ingeschakeld en toen ik heb bijna 7 uur vast gezeten en ben ik 2 keer verhoord. En toen was ik een jaar of 11.
Ziva
Ziva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 14-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 4 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  SarahKey zo 17 jul 2011 - 3:56

Enigste wat ik ooit gestolen heb is een schaartje van de basisschool. Knutsel er nog steeds mee, heel fijn schaartje angel

Maar verder nooit wat, geen snoepjes uit bakken want die vind ik vies (zit iedereen met hun vieze jatten aan) en ik download nooit wat. Steel niets op mijn werk (geen idee wat ik daar moet stelen? Een kind of wat speelgoed?)
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 4 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Caramba zo 17 jul 2011 - 3:59

Heb wel eens wat gestolen.
Maar in de winkel ben ik nog nooit betrapt.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 4 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Mint zo 17 jul 2011 - 4:08

Ik heb, toen ik 13 was, een armbandje bij de Hema gestolen.. Durfde hem nooit om te doen en heb hem zelfs kapot gemaakt omdat ik bang was dat er iemand achter zou komen. Ook smaakten de snoepjes bij Kruidvat mij goed. Oja, en ik heb een keer een kersthanger van een engel gestolen bij mijn vroegere beste vriendin. Die vond ik toen zó mooi!
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 4 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  SarahKey zo 17 jul 2011 - 5:07

Ziva schreef:Mijn moeder stal ook nog al vaak, kleptomanische neigingen... En een keer werd ze betrapt met mij erbij, de politie werd ingeschakeld en toen ik heb bijna 7 uur vast gezeten en ben ik 2 keer verhoord. En toen was ik een jaar of 11.

goed voorbeeld ook :shock: , zou me echt dood schamen als je zo betrapt word met je moeder.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 4 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Possom zo 17 jul 2011 - 6:45

Ik heb een keer een wc-rol meegenomen van m'n werk omdat de winkels al dicht waren en die van ons op waren. En een keer zeep van ander werk omdat ik het heel stom werk vond en net een stom gesprek had gehad. En daarna ben ik ontslagen (en ze wisten niks van de zeep haha) dus toen voelde ik me een stuk minder schuldig.
En ik heb een keer een mok meegenomen uit het cafetaria van de uni. Trouwens best dom want je kon alle bordjes, mokken etc gewoon uit het cafetaria meenemen en dan later terugbrengen. Of niet..
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 4 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  TukTuk zo 17 jul 2011 - 6:57

Ik heb als jong meisje wel eens badparels bij de Etos gejat, en spice girls plaatjes van de break out oid af, bij de AH.. ben toen bijna betrapt, maar gelukkig wilde die vrouw mn zakken niet controleren, werd wel ff door haar ondervraagd, maar mocht uiteindelijk doorlopen.. Ben me toen zo kapot geschrokken dat ik thuis de plaatjes versnipperd heb en door de wc gespoeld hebt laughcry
Ben ook maanden niet in die AH geweest, durfde gewoon niet Laughing

Verder ook wel eens perongeluk pennen mee genomen van mijn werk, maar nooit opzettelijk oid, maar download wel bijna alles, maarja wie niet angel
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 4 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 6:56

_Leaf_ schreef:Kantoorbenodigdheden op mijn werk :P

Ik ook, en verder snoepjes bij de Trekpleister toen ik 12/13 was, uit van die bakken. Wel onder dwang van 2 vriendinnetjes, die zelf nog veel meer pakten.

Verder dingen voor in de minibar die tegen de houdbaarheidsdatum aanzaten op mijn baan bij een hotel, maar dat was gedoogbeleid en deed iedereen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 4 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Jules ma 18 jul 2011 - 22:23

Als klein meisje heb ik eens een klein potje oogschaduw meegenomen van de Etos. Op de terugweg in de auto hadden m´n ouders al snel door dat ik iets had gedaan wat niet mocht. Toen de oogschaduw dan eindelijk tevoorschijn kwam, waren ze erg boos. Een paar jaar later heb ik in de V&D twee gummetjes meegenomen. Ik kreeg ze niet van m'n ouders en was zo dom om ze toch mee te nemen. Ik heb ze heel lang onder m'n matras verstopt, totdat ze ontdekt werden.
Jules
Jules
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 4 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum