Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iedereen heeft weleens wat gestolen.

+37
Caramba
SarahKey
Merai
TNMN
Toet
M-G
Inge
Krullebol
Ziva
Paper Crown
_Femme
SuperGrover
Susan
banjer49
Jezzie
Rovine
Rush
blondje1313
BJA
rapa nui
Happydobby
Chelle
Mon Amour
JD
SoGood
patjuhhh
Sorella
Kabouter
_Lacey_
Tyrael
Oasis
Lejow
Caro
Barbabella
Blair
Guus
Tiana
41 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 6:30

Snoep, geld, stempeltjes...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  SoGood do 14 jul 2011 - 6:46

Ik zou op mijn werk nog geen postzegel jatten.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 6:46

snoepjes en chocola bij de supermarkt en één keer geld bij een klasgenootje Embarassed Wat uit is gekomen, en heel genant is geweest, mij huisarrest heeft gekost, een groot bos bloemen, het geld uiteraard, maar wat uiteindelijk weer goedgekomen is. Ik schaam me er nog voor als ik er aan terug denk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Guus do 14 jul 2011 - 6:58

Smikkell schreef:
Goochempie schreef:Nee volgens mij echt niet...
Nog liegen ook dus, naast stelen Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 166342

Owww shit... Was die auto van jou? Maar dat is joyrider, lenen, ik heb hem toch teruggezet?

nerd


ik kan echt niks verzinnen... Ja ik heb wel eens iets gedownload maar nu al jaren niet meer (weet niet hoe het moet)
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  JD do 14 jul 2011 - 6:58

een pen bij de hema (vond hem niet eens mooi, was voor de kick van het stelen)
snoepjes bij de jamin

en toen ik een paar jaar geleden heel krap zat heb ik wel eens wat boodschappen van mn werk meegenome....flessen allesreiniger enzo.... Embarassed

maar downloaden doe ik dan weer niet Very Happy
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Mon Amour do 14 jul 2011 - 7:45

nee ik heb ook nog nooit wat gestolen, wel gedownload maar dat is al lang geleden

Mon Amour
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 7:47

Snoepjes bij Kruidvat, make up bij de Hema, pennen en een boek op mijn toenmalige werk, postzegels van mijn (andere) werk, thee van m'n werk ...

Ooh, ik was echt erg eigenlijk. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 7:49

snoepjes uit een snoepautomaat in een supermarkt, toen was ik een jaar of 8-10.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Chelle do 14 jul 2011 - 7:50

Toen ik heeeeel jong was heb ik eens wat gestolen.
Je kreeg toen bij een pak Brinta een stress-balletje. Ik wilde zó graag zo'n balletje, dus heb hem gestolen. Embarassed
Ik voelde me trouwens daarna een verschrikkelijk crimineel! laughcry
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Happydobby do 14 jul 2011 - 7:59

Ik neem altijd van alles mee van mijn werk, vuilniszakken, bodylotion, paracetamol, jodium.

Ik stopte vroeger alles in mijn mond, ik heb bij de blokker ooit lampolie gedronken, dacht blijkbaar dat er limonade in zat volgens mijn ma.

En snoepscheppen deed ik altijd afwegen en dan wat extra erbij scheppen, nu kan dat niet meer omdat ze het afwegen bij de kassa.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  rapa nui do 14 jul 2011 - 8:11

Sogood schreef:Ik zou op mijn werk nog geen postzegel jatten.

Print je ook niets voor jezelf uit? of een paar kopietjes maken?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  BJA do 14 jul 2011 - 18:50

Sigaretten bij toen nog de Edah.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  blondje1313 do 14 jul 2011 - 18:54

Ik kopieer of print regelmatig op het werk, maar weet niet of je dat als stelen moet zien, ligt er ook aan hoe ze er op het werk over denken. (Andersom moet ik ook regelmatig thuis printen voor het werk, dus dat compenseert dan weer).

Op mijn bijbaantje heb ik een keer een spuitbus geleend om deuren te smeren, en die ben ik vergeten terug te brengen.

Verder heel veel snoep en chips vroeger bij mijn ouders uit de kast gepakt.

Downloaden regelmatig, sommige tv-series wil ik graag sneller zien dan ze op dvd uit zijn, onze dvdverzameling bevat alleen originelen en is heel erg uitgebreid, dus schuldig voel ik me er niet over, ze krijgen geld genoeg van ons.

Op zich dus nog best wel braaf....

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Rush do 14 jul 2011 - 19:47

Ik mag gewoon printen op m`n werk, behalve wanneer het een half pak papier kost.

Anyway, ik heb 1x een euro van m`n moeder gepakt. In de winkel heb ik nog nooit iets gestolen, ik durf dat niet.

Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 20:05

Toen ik heel jong was heb ik een boekje gestolen. Dit omdat mijn vriendinnetjes zeiden dat we gratis een boekje mee mochten nemen. Dit bleek niet het geval. Die man zei overigens niets toen ik weg liep met dat boekje in m'n hand Question

Ik download wel, heb ook wel snoepjes gestolen uit de snoeptrommel bij m'n ouders, maar verder niet echt eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 20:29

Snoepjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  SoGood do 14 jul 2011 - 20:54

rapa nui schreef:
Sogood schreef:Ik zou op mijn werk nog geen postzegel jatten.

Print je ook niets voor jezelf uit? of een paar kopietjes maken?

Jawel, maar dat is geen probleem op mijn werk.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Rovine do 14 jul 2011 - 21:11

Snoepjes bij de Etos. En toen kwam de verkoopster naar me toe om te zeggen dat ik dat niet moest doen, maar ik kon niks terugzeggen omdat ik een dropje in mijn mond had. Was ook meteen de laatste keer, voelde me echt betrapt.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 21:12

Nobucta schreef:Snoepjes bij de Etos. En toen kwam de verkoopster naar me toe om te zeggen dat ik dat niet moest doen, maar ik kon niks terugzeggen omdat ik een dropje in mijn mond had. Was ook meteen de laatste keer, voelde me echt betrapt.
lol! lol! lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Jezzie do 14 jul 2011 - 22:27

Snoepjes uit de schepsnoepbakken.
En bij mijn bijbaantje gebruikte we altijd mesjes om de dozen open te maken, die liet ik dan in mijn zak zitten.
En vergat ik vaak mee terug te nemen.
Maar volgensmij deed iedereen dat daar, want iedere maand moesten er weer nieuwe mesjes besteld worden, omdat er dan nog maar 2 waren ofzo! Haha
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 22:35

Ik heb een nietmachine meegenomen van het werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 23:23

Ik zal vast onbewust wel eens een pen hebben meegenomen die niet van mij was.

Maar ik heb nooit 'bewust' wat gestolen (als in echt iets uit een winkel meepikken zonder te betalen :P ) - Zelfs geen snoepje van de kruidvat want ik vond het altijd vies dat alle kindjes daar met hun handen in zaten haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  banjer49 do 14 jul 2011 - 23:28

armbandjes bij de hema haha
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Susan do 14 jul 2011 - 23:33

Toen ik anderhalf was heb ik een keer een bal gepakt in een winkel, mijn moeder kwam er pas thuis achter. Telt natuurlijk niet echt mee, maar ik heb die bal nog heel lang gehad. Toen ik vijftien was zat ik op BBB en die lessen werden 's avonds in een basisschool gegeven, toen heb ik met een vriendinnetje samen een keer twee pakjes schoolmelk uit de koeling gepikt.

Downloaden doe ik ook wel, maar niet zo vaak. Sowieso download ik vrijwel geen muziek meer, wat ik wil horen beluister ik meestal op Youtube.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  SuperGrover vr 15 jul 2011 - 1:15

Downloaden wel ja, en ik steel weleens een koekje op het werk, als ik bijna verhonger (heb pas pauze om 12:45 terwijl ik om 8 uur begin)
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 2 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum