Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iedereen heeft weleens wat gestolen.

+37
Caramba
SarahKey
Merai
TNMN
Toet
M-G
Inge
Krullebol
Ziva
Paper Crown
_Femme
SuperGrover
Susan
banjer49
Jezzie
Rovine
Rush
blondje1313
BJA
rapa nui
Happydobby
Chelle
Mon Amour
JD
SoGood
patjuhhh
Sorella
Kabouter
_Lacey_
Tyrael
Oasis
Lejow
Caro
Barbabella
Blair
Guus
Tiana
41 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  _Femme vr 15 jul 2011 - 1:29

Ik heb nooit bewust iets meegenomen uit een winkel. Downloaden doe ik dan wel af en toe.

Alleen laatst had ik wel een erge blunder samen met mijn moeder..

We waren bij de Hema voor een paar spulletjes. Er waren ook van die slagroomsoesjes in de aanbieding dus daar hadden we even een doosje vol van gehaald voor visite van de volgende dag. Ons mandje was vol dus ik had het bakje even in een tas van een andere winkel gedaan (hoe stom maarja was even geen andere optie). Daarna zijn we nog wat rond gaan kijken en dus helemaal die soezen vergeten. Er waren van die zelfscankassa`s dus wij netjes alles uit het mandje langs die scanner gehaald en in Hematasjes gedaan. Betaald en op de fiets naar huis gegaan.

Pas toen we thuis de spullen aan het opruimen waren besefte we ons dat we die soezen helemaal niet afgerekend hadden. Maarja omdat dat door iemand van de Hema zelf in een bakje gedaan wordt zit er geen alarm ofzo op.

Ik schaamde me dood maar zijn toch niet terug gegaan om het alsnog te betalen. Heb toch wel met een schuldgevoel een soesje zitten eten haha!

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Lejow vr 15 jul 2011 - 1:32

_Femme schreef:Ik heb nooit bewust iets meegenomen uit een winkel. Downloaden doe ik dan wel af en toe.

Alleen laatst had ik wel een erge blunder samen met mijn moeder..

We waren bij de Hema voor een paar spulletjes. Er waren ook van die slagroomsoesjes in de aanbieding dus daar hadden we even een doosje vol van gehaald voor visite van de volgende dag. Ons mandje was vol dus ik had het bakje even in een tas van een andere winkel gedaan (hoe stom maarja was even geen andere optie). Daarna zijn we nog wat rond gaan kijken en dus helemaal die soezen vergeten. Er waren van die zelfscankassa`s dus wij netjes alles uit het mandje langs die scanner gehaald en in Hematasjes gedaan. Betaald en op de fiets naar huis gegaan.

Pas toen we thuis de spullen aan het opruimen waren besefte we ons dat we die soezen helemaal niet afgerekend hadden. Maarja omdat dat door iemand van de Hema zelf in een bakje gedaan wordt zit er geen alarm ofzo op.

Ik schaamde me dood maar zijn toch niet terug gegaan om het alsnog te betalen. Heb toch wel met een schuldgevoel een soesje zitten eten haha!

Dat heb ik met een zak appels bij de c1000 gehad, alleen was de caissierre daar niet zo oplettend..
Ik had tas over mijn schouder en de zak appels om mijn pols heen hangen en ondertussen legde ik alles uit mijn mandje op de band. Rekende af, met de tas appels nog steeds in mijn handen, deed de andere boodschappen in mijn schoudertas en liep naar buiten.
Tot ik er buiten achter kwam dat ik die zak appels vast had en die dus helemaal niet had afgerekend, en niemand die het gezien had verder.
Omdat ik voor de deur stond ben ik toen wel nog terug gegaan...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Paper Crown vr 15 jul 2011 - 1:38

Ik was heel erg. Dat ga ik hier niet neerzetten hoor.. ik was echt een topcrimineel.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  SuperGrover vr 15 jul 2011 - 1:41

2CKC2 schreef:Ik was heel erg. Dat ga ik hier niet neerzetten hoor.. ik was echt een topcrimineel.
Een shirtmaster, Chanelschoenen... laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Caro vr 15 jul 2011 - 1:41

2CKC2 schreef:Ik was heel erg. Dat ga ik hier niet neerzetten hoor.. ik was echt een topcrimineel.

Kom op: dirty details!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 1:44

Een haarband bij H&M en toen ik kleiner was een 3D bril bij het Dolfinarium.
Verder niet echt grote dingen en ook niet vaak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Paper Crown vr 15 jul 2011 - 1:44

SuperGrover schreef:
2CKC2 schreef:Ik was heel erg. Dat ga ik hier niet neerzetten hoor.. ik was echt een topcrimineel.
Een shirtmaster, Chanelschoenen... laughcry

Haha.. nee!!!

Trouwens, kunnen we stoppen over de Chanel schoenen en de Shirtmaster? Vind het nou wel mooi geweest.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Rush vr 15 jul 2011 - 1:46

Hahaha. Ohjee CKC.

Ik heb trouwens wel eens een krat bier 'gestolen'.

Nouja, ik stond aan de kassa en zei tegen dat meisje; kratje Grolsch en toen zei ze heel enthousiast; Ja hoor!

Ik had nog wat meer boodschappen en toen het eindbedrag uit kwam op €3,15 heb ik m`n mond gehouden. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  SuperGrover vr 15 jul 2011 - 1:47

2CKC2 schreef:
SuperGrover schreef:
2CKC2 schreef:Ik was heel erg. Dat ga ik hier niet neerzetten hoor.. ik was echt een topcrimineel.
Een shirtmaster, Chanelschoenen... laughcry

Haha.. nee!!!

Trouwens, kunnen we stoppen over de Chanel schoenen en de Shirtmaster? Vind het nou wel mooi geweest.
Sorry, het was maar een grapje, geen serieuze insinuatie.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 2:20

Ik heb een fiets gestolen van een vriendinnetje toen ik vijf of zes was. Ik vond het zo'n mooie fiets en ik was zo jaloers dat ik haar op slinkse wijze heb overgehaald mij even op haar fiets te laten. Toen ben ik er mee weg gereden, uiteindelijk heeft haar vader mij terug gevonden terwijl ik ergens buitenaf tussen de weilanden fietste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  SuperGrover vr 15 jul 2011 - 2:22

Hahaha Twellie, dat is wel ernstig, maar met zoiets kom je natuurlijk noooit weg.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Ziva vr 15 jul 2011 - 4:44

Ik heb weleens Spice Girls spulletjes bij de Bart Smit gestolen. En op het moment dat ik door de poortjes liep ging er ook een andere vrouw doorheen die net wat gekocht had. Het alarm ging af en ze dachten dat het van die vrouw was en ik kon doorlopen... Dat was een angstaanjagend moment, daarna heb ik nooit meer wat gestolen, winkels dan. Downloaden wel
Ziva
Ziva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 14-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Krullebol vr 15 jul 2011 - 4:59

Een armbandje, doodnerveus, jong maar toch gedaan. Nooit om gehad, voelde mij te schuldig.. En ik was ZO bang dat als ik langs die winkel liep ze mij zouden herkennen...

Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Inge vr 15 jul 2011 - 5:01

Snoep bij jamin

En toen ik nog klein was wilde ik een pakje bubbagum (die roze) maar mocht niet van mijn moeder (volgens mij was ik ook nog te jong om kauwgom te mogen eten) dus ik stak de kauwgom in mijn zak
Toen we buiten bij de ah waren liet ik dat aan mijn moeder zien of kwam mijn moeder er achter en ik moest naar de bedrijfsleider toe om het pakje terug te geven en sorry te zeggen.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  M-G vr 15 jul 2011 - 12:00

Ok, ik biecht op: snoepjes en een armbandje bij de Milo en een truitje op de markt Neutral
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Toet vr 15 jul 2011 - 12:20

Ik heb best veel gestolen, toen ik 13 en heel rebels was. Heel veel make-up, eten/drinken uit de supermarkt, een keer een shirtje op de markt, sieraden etc. Een fiets heb ik nooit gestolen, wel eens geleend. laughcry
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  TNMN za 16 jul 2011 - 0:11

Mokken van de Starbucks Embarassed
Verder stal ik vroeger thuis vaak snoepjes uit de kast. Toen had mijn moeder een bordje gemaakt en op de kast geplakt waar op stond: 'als je steelt ben je een dief'. Dat bordje schoof ik altijd opzij als ik nog meer snoepjes stal :P
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 0:30

Gister nog een pen en een notitieboekje van mijn werk meegenomen kwam ik vanmorgen achter dat ik mijn broek in de was deed. Ik pak op mijn soms ook een stuk stokbrood, chocolade of wat dan ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 0:41

Ik heb met Leaf een glas gestolen uit een restaurant :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 0:54

Hazeltje schreef:Gedownload: Ja.
Gestolen in de winkel in de zin van iets zomaar meenemen: Nee.

Wel verwisselde ik prijsstisckers van dure tijdschriften waar de Backtsreet Boys in stonden.
Ik rekende dus wel af... Het was alleen iets goedkoper laughcry

Dat prijsstickers verwisselen heb ik ook wel eens gedaan, haha. Verder alleen wat snoepjes bij Drop Inn, maar dat noemde ik altijd proeven zodat ik wist of ze lekker waren laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 1:31

Als kind ooit een keer opgestookt een stuiterbal te pikken bij de Hema. Thuis heb ik hem verstopt omdat ik bang was dat mijn moeder het door zou hebben. Ik heb er nooit mee durven spelen Very Happy.

Verder pikte ik vroeger mooi papier op school, samen met mijn zusje, heb ik weleens een glas uit mijn stamkroeg meegenomen voor vrienden in het buitenland en daar ook eens een petje gepikt met het logo erop. Maar ik breng daar ook genoeg geld naar binnen dus ze zullen het vast overleven Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Merai zo 17 jul 2011 - 0:56

Ik heb als klein meisje 1 keer een dropje uit de bak bij de drogist gestolen en er maanden niet van geslapen. Verder dus ook nooit meer iets gestolen, op downloaden na maar dat doe ik nu al jaren niet meer.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 2:01

Echt te erg toen ik een jaar of 14 was had ik een jat-periode met een vriendin. En in het dorp was een boekwinkeltje met kleine prullaria en daar heb ik toen wat gejat en toen ging het alarm af. Ik woon in een dorp en iedereen kent elkaar dus die mevrouw die me betrapte kende me al van kleins af aan. Ik durfde die winkel NOOIT meer in. Het erge was, een jaar later nam mijn moeder dat winkeltje over en heb ik 10 jaar met die mevrouw samen moeten werken. We hebben er nooit een woord over gewisseld maar men wat voelde ik me opgelaten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 2:03

Voor de mensen die betrapt zijn: werd de politie meteen ingeschakeld?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 2:08

Birgit schreef:Voor de mensen die betrapt zijn: werd de politie meteen ingeschakeld?

Ja, en toen heb ik nog 4 uur in de cel moeten zitten Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iedereen heeft weleens wat gestolen. - Pagina 3 Empty Re: Iedereen heeft weleens wat gestolen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum