Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pro ana-sites, ze bestaan nog.

+13
Lady Starstruck
loura
SuperGrover
Filoria
Engeltje23
Caroow
Barbabella
Rush
Toet
lief-boefje
Caro
Susan
TGR
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Pro ana-sites, ze bestaan nog. - Pagina 2 Empty Re: Pro ana-sites, ze bestaan nog.

Bericht  SuperGrover zo 17 jul 2011 - 23:38

Pro-ana sites zijn inderdaad erg verdrietig. Een beheerder van zo'n site is een aantal jaar geleden tijdens zo'n wedstrijdje vasten dood gegaan. Sindsdien staan er waarschuwingen op de sites.

Die meiden, ze weten niet wat ze allemaal opgeven om mager te zijn. Ze weten (nog) niet dat het volstrekt zinloos is, je diepongelukkig maakt. Ze weten (nog) niet dat mager zijn niet gelukkig maakt. Ze verspillen jaren van hun leven met het kapot maken van hun eigen lichaam, dat maakt me verdrietig.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pro ana-sites, ze bestaan nog. - Pagina 2 Empty Re: Pro ana-sites, ze bestaan nog.

Bericht  loura zo 17 jul 2011 - 23:44

Filoria schreef:Zouden er ook websites bestaan voor alcoholisten waarop ze tips uitwisselen?

- drink euroshopper bier door een rietje: dat is goedkoop en je wordt er lekker snel dronken van
- ga elke keer naar een andere supermarkt, om de kans te verkleinen dat je bekenden tegenkomt
- doe lege blikjes en flessen regelmatig in een afgesloten vuilniszak, dan vallen ze niet op in huis

Pfff deze mensen zouden elkaar moeten helpen om beter te worden, in plaats van dat ze elkaar dieper de put in helpen Cry

Je geeft wel goede tips :p
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pro ana-sites, ze bestaan nog. - Pagina 2 Empty Re: Pro ana-sites, ze bestaan nog.

Bericht  Lady Starstruck zo 17 jul 2011 - 23:47

Ik heb met verbazing de tips zitten lezen. Zoals slapen op je linkerzij en slapen met 1 been uit je bed verbrand meer calorieën. Ongelooflijk zeg. Kan me niet voorstellen dat zoiets werkt.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pro ana-sites, ze bestaan nog. - Pagina 2 Empty Re: Pro ana-sites, ze bestaan nog.

Bericht  Tazz ma 18 jul 2011 - 0:12

* sla is je maag,
* begin te eten met de dingen die de minste kcal hebben, als je dan achteraf gaat kotsen zijn alleen die opgenomen
* ga voor de spiegel heen en weer lopen als je het vet ziet bewegen zal je zin snel over zijn

Wat een belachelijke tips! Neutral
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pro ana-sites, ze bestaan nog. - Pagina 2 Empty Re: Pro ana-sites, ze bestaan nog.

Bericht  Tazz ma 18 jul 2011 - 0:15

Lady Starstruck schreef:Ik heb met verbazing de tips zitten lezen. Zoals slapen op je linkerzij en slapen met 1 been uit je bed verbrand meer calorieën. Ongelooflijk zeg. Kan me niet voorstellen dat zoiets werkt.

Slapen op je linkerzij zorgt er voor dat je bloed beter kan stromen, ze raden dit ook aan bij zwangere vrouwen. Maar je been uit bed hangen weet ik niet.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pro ana-sites, ze bestaan nog. - Pagina 2 Empty Re: Pro ana-sites, ze bestaan nog.

Bericht  PluDan ma 18 jul 2011 - 0:15

Wat een verschrikkelijke site en wat erg voor die meiden.
Kan me gewoon niet voorstellen dat je er zo erg mee bezig kunt zijn en dat het je leven zo kan beheersen (gelukkig maar).
Ik word er naar van van wat ik daar allemaal lees en wat voor tips ze elkaar geven, echt te erg.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pro ana-sites, ze bestaan nog. - Pagina 2 Empty Re: Pro ana-sites, ze bestaan nog.

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 0:19

Wat ik ook erg schokkend vind zijn de tips voor als je naar de dokter gaat:
-zorg dat je het warm hebt, als de dokter je koude handen voelt, gaat hij iets vermoeden
-neem een glas water met zout. Dit verhoogt je bloeddruk, anders merkt de dokter dat je een te lage bloeddruk hebt
-doe make up op om wallen te verbergen.

Cry No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pro ana-sites, ze bestaan nog. - Pagina 2 Empty Re: Pro ana-sites, ze bestaan nog.

Bericht  TNMN ma 18 jul 2011 - 0:20

Break Of Day schreef:Wat ik ook erg schokkend vind zijn de tips voor als je naar de dokter gaat:
-zorg dat je het warm hebt, als de dokter je koude handen voelt, gaat hij iets vermoeden
-neem een glas water met zout. Dit verhoogt je bloeddruk, anders merkt de dokter dat je een te lage bloeddruk hebt
-doe make up op om wallen te verbergen.

Cry No

Daar schrok ik ook van inderdaad.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pro ana-sites, ze bestaan nog. - Pagina 2 Empty Re: Pro ana-sites, ze bestaan nog.

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 0:22

Om nog maar te zwijgen van de tips vermeld onder het kopje 'geheimhouden'....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pro ana-sites, ze bestaan nog. - Pagina 2 Empty Re: Pro ana-sites, ze bestaan nog.

Bericht  Lady Starstruck ma 18 jul 2011 - 2:27

Tazz schreef:
Lady Starstruck schreef:Ik heb met verbazing de tips zitten lezen. Zoals slapen op je linkerzij en slapen met 1 been uit je bed verbrand meer calorieën. Ongelooflijk zeg. Kan me niet voorstellen dat zoiets werkt.

Slapen op je linkerzij zorgt er voor dat je bloed beter kan stromen, ze raden dit ook aan bij zwangere vrouwen. Maar je been uit bed hangen weet ik niet.

Aw vandaar! Dan klinkt dat inderdaad wel logisch. Maar met 1 been uit je bed heb ik inderdaad ook nog nooit van gehoord.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pro ana-sites, ze bestaan nog. - Pagina 2 Empty Re: Pro ana-sites, ze bestaan nog.

Bericht  SuperGrover ma 18 jul 2011 - 6:24

Ik heb deze site niet gelezen, maar er zitten ook echt zieke tips soms tussen, op pro-ana sites. Tips als: Epileer je benen voor het wegen (die haartjes maken het verschil!).
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pro ana-sites, ze bestaan nog. - Pagina 2 Empty Re: Pro ana-sites, ze bestaan nog.

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 6:50

Ik vind zoiets echt weerzinwekkend..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pro ana-sites, ze bestaan nog. - Pagina 2 Empty Re: Pro ana-sites, ze bestaan nog.

Bericht  Sorella ma 18 jul 2011 - 9:35

Heb naar aanleiding van deze site een beetje doorgesnuffeld op verschillende pro ana sites. Kwam een brief tegen van een meisje die zelf anorexia heeft. Met deze brief gaat ze dus in tegen het verheerlijken van anorexia. Heb het met kippenvel zitten lezen.

http://www.2medusa.com/2008/12/to-girl-who-said-she-wants-to-be.html

Het is het tweede verhaal (voor degene die geintresseerd is).
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Pro ana-sites, ze bestaan nog. - Pagina 2 Empty Re: Pro ana-sites, ze bestaan nog.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum