Dagcafé
+16
May
Merai
Qiara
Toet
Snoes
Minx
silly-one
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
Burn
VeryCherry
Tiana
Rovine
Lotus
Bimbam
20 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Wie wordt er gecremeerd? En waarom heeft Reva stress? Moet er weer een brandje geblust worden vanavond?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Inderdaad! Ik moest ook gelijk aan Purk denken. En ook aan TGR, maar dat komt meer door het gezicht en de ogen van die chick op de foto.
Nou serieus, ik moest twee keer kijken om te weten dat het Purk niet was.
Gast- Gast
Reva moest in 1.5 minuut tijd tas inpakken, huis opruimen, aankleden/fatsoeneren.
Laatst aangepast door Alex op do 14 jul 2011 - 8:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sjaan, crematie en brandje blussen in 1 post is respectloosSjaantje schreef:Wie wordt er gecremeerd? En waarom heeft Reva stress? Moet er weer een brandje geblust worden vanavond?
Gast- Gast
Hoe is het hier?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ProudMama schreef:Sjaan, crematie en brandje blussen in 1 post is respectloosSjaantje schreef:Wie wordt er gecremeerd? En waarom heeft Reva stress? Moet er weer een brandje geblust worden vanavond?
Whahahahahhaha mijn gedachte
Gast- Gast
kan iemand het verhaal over de auto van mijn oma nog herinneren... En twijfel over het kopen hiervan!
Ik was gister ff thuis... En toen zei mams.. Burn, we hebben besloten dat jij de auto gekocht hebt. Alleen... jij moet hem wel betalen!
Ik was gister ff thuis... En toen zei mams.. Burn, we hebben besloten dat jij de auto gekocht hebt. Alleen... jij moet hem wel betalen!
Burn- Lady Post-a-lot
Ow? Dat is een rare gang van zaken, Burn.
Ik ken het verhaal niet, maar wat is er "mis" met de auto waardoor je twijfelt?
Ik ken het verhaal niet, maar wat is er "mis" met de auto waardoor je twijfelt?
Gast- Gast
Burn schreef:kan iemand het verhaal over de auto van mijn oma nog herinneren... En twijfel over het kopen hiervan!
Je mocht het aan je oom betalen toch?
Gast- Gast
Nouja.
Ik rijd al een dik jaar in de auto van m'n oma, omdat ze te dement is om te rijden. Maar wij hadden hem thuis staan, omdat m'n moeder daarmee overal m'n oma wegbracht.
Nu is ze vorige week naar het bejaardentehuis gegaan, en is de auto dus eigenlijk over. Nu kon ik hem kopen, (m'n oom heeft hem betaald)
Ik twijfelde, omdat ik het toch wel veel geld vind. En ook met het oog op Oostenrijk. Daarom twijfelde ik.. Verder niet over de auto.
Maar m'n ouders betalen een klein deel, en zeggen deze auto, met deze kmstand en zo onderhouden vindt je nooit weer voor deze prijs!
Ik rijd al een dik jaar in de auto van m'n oma, omdat ze te dement is om te rijden. Maar wij hadden hem thuis staan, omdat m'n moeder daarmee overal m'n oma wegbracht.
Nu is ze vorige week naar het bejaardentehuis gegaan, en is de auto dus eigenlijk over. Nu kon ik hem kopen, (m'n oom heeft hem betaald)
Ik twijfelde, omdat ik het toch wel veel geld vind. En ook met het oog op Oostenrijk. Daarom twijfelde ik.. Verder niet over de auto.
Maar m'n ouders betalen een klein deel, en zeggen deze auto, met deze kmstand en zo onderhouden vindt je nooit weer voor deze prijs!
Burn- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Burn schreef:kan iemand het verhaal over de auto van mijn oma nog herinneren... En twijfel over het kopen hiervan!
Je mocht het aan je oom betalen toch?
Klopt!
Burn- Lady Post-a-lot
Reva schreef:WHAHAHA, Lex jonguh, wat stond er in je post
Uhhhh niks bijzonders? Hoezo?
Gast- Gast
Burn, dat heeft mijn broertje ook gedaan. Mijn opa en oma hadden een auto, maar opa mocht niet meer rijden en oma heeft geen rijbewijs. Hij werd ons allen aangeboden. Maar nichtje woont in DH, nicht heeft zelf een auto, ik ook, en mijn broertje was dus de enige die overbleef en dus ook hapte. Een jaar later; Hij ruilt hem in voor een andere auto met 2000 euro winst. :o M.a.w. het kan een goede investering zijn. En dan geef ik jouw ouders ergens wel gelijk.
Gast- Gast
Ik ben mn handtas aan het opruimen (formaat weekendtas). Serieus, 4 tandenborstel, 3 flesjes desinfect, 2 pakjes natte doekjes (1 gewone, 1 lactacyd), 2 tubes tandpasta, 18 tampons, 7 proefmonsters van geurtjes, 2 mini deo's, 4 stripjes paracetamol, 1 grote en 1 kleine haarborstel, 1 lege en 1 volle mini bus haarlak, haarserum, lading make up, 2 doosjes tic tac, 2 tubes, 3 spiegeltjes, zonnebrandcreme en tientallen bonnetjes, treinkaartjes en andere frutsels. Oeps
Gast- Gast
Nouja, zou ik hem doorverkopen, dan kan ik er denk ik inderdaad ook wel zoveel winst op maken, ik mag hem overkopen voor een 'vriendenprijsje'
Burn- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Whahahahah en ik dacht dat mijn handtas vol zooi zat!
Ook heel veel losse kromme nootjes, mn zakje ging laatst kapot
Gast- Gast
Burn schreef:Nouja, zou ik hem doorverkopen, dan kan ik er denk ik inderdaad ook wel zoveel winst op maken, ik mag hem overkopen voor een 'vriendenprijsje'
Precies, had mijn broertje ook. Enig verschil is misschien met mijn broertje dat hij nogal eigengereid is en wij allemaal denken dat we er tot de dood van de auto aanvast zitten.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Whahahahah en ik dacht dat mijn handtas vol zooi zat!
Ook heel veel losse kromme nootjes, mn zakje ging laatst kapot
Whahaha, er ligt nog een verkruimeld koekje van A. in mijn tas. Ik word gek van die kruimels.
Gast- Gast
Ja sorry, ik realiseer het me nu ookAlex schreef:ProudMama schreef:Sjaan, crematie en brandje blussen in 1 post is respectloosSjaantje schreef:Wie wordt er gecremeerd? En waarom heeft Reva stress? Moet er weer een brandje geblust worden vanavond?
Whahahahahhaha mijn gedachte
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
haah erg he tassen opruimen.
Ik ga mrogen wss ff gezellig met mijn broertje eten. Al te lang niet echt gesproken.
Ik ga mrogen wss ff gezellig met mijn broertje eten. Al te lang niet echt gesproken.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: