Dagcafé
+16
May
Merai
Qiara
Toet
Snoes
Minx
silly-one
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
Burn
VeryCherry
Tiana
Rovine
Lotus
Bimbam
20 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Crematie van een vieze hond? Toby dood?Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Maken jullie de crematie belachelijk
We zouden niet durven. Zie je er tegenop?
Vieze hond.
Gast- Gast
Toch niet de crematie van morgen? Afscheid nemen is echt belangrijk!!Reva schreef:Smikkell schreef:Eigenlijk ontken ik elke vorm van afscheid...
+1
Gast- Gast
Ik ben echt drama met crematies etc. Mn zus zegt altijd dat ze me gaat verhuren voor mensen die geen familie, zodat er tenminste nog iemand brult.
Gast- Gast
Nu al zwanger?!Reva schreef:Ik ben echt drama met crematies etc. Mn zus zegt altijd dat ze me gaat verhuren voor mensen die geen familie, zodat er tenminste nog iemand brult.
Gast- Gast
Na 24 uur rust lijkt het erop dat mijn eigen laptoppie het weer doet
Mijn keuken lijkt nu wel een kantoor, er staan twee laptops op het aanrecht en verder is het ook een zooitje hahah
Mijn keuken lijkt nu wel een kantoor, er staan twee laptops op het aanrecht en verder is het ook een zooitje hahah
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Ik ben echt drama met crematies etc. Mn zus zegt altijd dat ze me gaat verhuren voor mensen die geen familie, zodat er tenminste nog iemand brult.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Nu al zwanger?!Reva schreef:Ik ben echt drama met crematies etc. Mn zus zegt altijd dat ze me gaat verhuren voor mensen die geen familie, zodat er tenminste nog iemand brult.
Huh
Gast- Gast
Reva schreef:ProudMama schreef:Nu al zwanger?!Reva schreef:Ik ben echt drama met crematies etc. Mn zus zegt altijd dat ze me gaat verhuren voor mensen die geen familie, zodat er tenminste nog iemand brult.
Huh
Omdat je zo'n jankerd bent.
Gast- Gast
Reva schreef:ProudMama schreef:Nu al zwanger?!Reva schreef:Ik ben echt drama met crematies etc. Mn zus zegt altijd dat ze me gaat verhuren voor mensen die geen familie, zodat er tenminste nog iemand brult.
Huh
Er is slechts één woord voor; Hormonen.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Ik ben echt drama met crematies etc. Mn zus zegt altijd dat ze me gaat verhuren voor mensen die geen familie, zodat er tenminste nog iemand brult.
Vooral als ik de persoon niet goed ken ook. Als het dichtbij is huil ik niet en ondersteun ik alles en iedereen en ga ik op de terugweg naar huis of bij thuiskomst kapot. Echt belachelijk. Was heel oud vrouwtje, iedereen was voor haar eigenlijk blij dat ze was gaan hemelen na lang ziektebed. En komt een liedje en ik begin toch hard te huilen...! Mensen keken gewoon achterom en gaven zakdoekjes aan.. En mn zus maar 'reev, stop ajb ' totdat die ook begon te janken omdat ze er niet tegen kan als ik huil. Whahahahhaha.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:ProudMama schreef:Nu al zwanger?!Reva schreef:Ik ben echt drama met crematies etc. Mn zus zegt altijd dat ze me gaat verhuren voor mensen die geen familie, zodat er tenminste nog iemand brult.
Huh
Omdat je zo'n jankerd bent.
Ja ik jank om alles, behalve mezelf
Gast- Gast
Ik ook. Daarom huil ik niet en drink ik voldoende alcoholProudMama schreef:Jep. Ik krijg last van uitdrogingsverschijnselen door het huilen...
Edit: tot ik moet lachen, dan stromen de tranen over mijn wangen en is het niet meer te stoppen!
Laatst aangepast door Smikkell op do 14 jul 2011 - 9:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ook. Daarom huil ik niet en drink ik voldoende alcoholProudMama schreef:Jep. Ik krijg last van uitdrogingsverschijnselen door het huilen...
Gast- Gast
Ik heb maandag een kwartier in de ziekenhuis wc staan huilen tot mijn man dreigde de deur in te trappen of de bewaking te bellen
Gast- Gast
Maar mn tas is wel al half ingepakt! Ik kan nooit beslissen wat ik mee wil en aan wil voor kleding, dus drie minuten voordat ik de deur uit ga gooi ik dan iets erin van die tientallen dingen die kleurlingen.
En ik ben voldoende gefatsoeneerd! Heb toch geen lampen aan
En ik ben voldoende gefatsoeneerd! Heb toch geen lampen aan
Gast- Gast
Dan wordt het wel menens PM!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ProudMama schreef:Ik heb maandag een kwartier in de ziekenhuis wc staan huilen tot mijn man dreigde de deur in te trappen of de bewaking te bellen
Whaha
Ik had hem een poging laten doen.
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: