Dagcafé
+16
May
Merai
Qiara
Toet
Snoes
Minx
silly-one
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
Burn
VeryCherry
Tiana
Rovine
Lotus
Bimbam
20 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Geeft hij al kopjes?Reva schreef:Ik ga even de bruine beer uitlaten. Of hoe je dat ook zegt. Of is ExpressoB niet in de huis?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Geeft hij al kopjes?Reva schreef:Ik ga even de bruine beer uitlaten. Of hoe je dat ook zegt. Of is ExpressoB niet in de huis?
Momenteel doet een deel aan watertrappelen.
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Geeft hij al kopjes?Reva schreef:Ik ga even de bruine beer uitlaten. Of hoe je dat ook zegt. Of is ExpressoB niet in de huis?
Gast- Gast
Het niveau ligt weer hoog vanavond!Reva schreef:Smikkell schreef:Geeft hij al kopjes?Reva schreef:Ik ga even de bruine beer uitlaten. Of hoe je dat ook zegt. Of is ExpressoB niet in de huis?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Leest die niet mee op het forum..??Reva schreef:Smikkell schreef:Wie heeft Reva's nummer niet..
Beatrix! Denk ik
Gast- Gast
Jammer dat jij het wat naar beneden haalt, maar gelukkig zijn Reev en lex er nog.Sjaantje schreef:Het niveau ligt weer hoog vanavond!Reva schreef:Smikkell schreef:Geeft hij al kopjes?Reva schreef:Ik ga even de bruine beer uitlaten. Of hoe je dat ook zegt. Of is ExpressoB niet in de huis?
Gast- Gast
Wel joh, die zit tijdens al die saaie vergaderingen en bijeenkomsten enzo stiekem met haar iPhone onder de tafel te forummenSmikkell schreef:Leest die niet mee op het forum..??Reva schreef:Smikkell schreef:Wie heeft Reva's nummer niet..
Beatrix! Denk ik
Hoi Bea!
Precies... waar zouden we zijn zonder Reev en Lex?Smikkell schreef:Jammer dat jij het wat naar beneden haalt, maar gelukkig zijn Reev en lex er nog.Sjaantje schreef:Het niveau ligt weer hoog vanavond!Reva schreef:Smikkell schreef:Geeft hij al kopjes?Reva schreef:Ik ga even de bruine beer uitlaten. Of hoe je dat ook zegt. Of is ExpressoB niet in de huis?
Niet op het forum iig.Sjaantje schreef:Precies... waar zouden we zijn zonder Reev en Lex?Smikkell schreef:Jammer dat jij het wat naar beneden haalt, maar gelukkig zijn Reev en lex er nog.Sjaantje schreef:Het niveau ligt weer hoog vanavond!Reva schreef:Smikkell schreef:Geeft hij al kopjes?Reva schreef:Ik ga even de bruine beer uitlaten. Of hoe je dat ook zegt. Of is ExpressoB niet in de huis?
Gast- Gast
Hmm... weet ik gelijk wat jij met brandweerman doet... 'hup naar buiten jij!'Reva schreef:Sjaantje schreef:Wat ga je doen? Bambi's knuffelen??Reva schreef:Help. Ik moet over 1.5 klaar zijn met tas inpakken, huis opruimen, aankleden/fatsoeneren. En vooral dat middelste is een puntje
Nou heb ik net in mijn inimini-keukentje een tuinstoel in elkaar gezet en nou vind ik het zielig voor hem dat ik hem buiten in de regen moet gaan zetten
Worden ze hard van.
Als je te lang wacht met uitlaten van bruine beren worden ze ook hard.Reva schreef:Worden ze hard van.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jammer dat jij het wat naar beneden haalt, maar gelukkig zijn Reev en lex er nog.
Gast- Gast
Wauw! Dat haar!!!
Ik vind dat erg stoer. Dat zou Purk ook wel staan. Al is Purk op het forum niet meer.
Gast- Gast
Inderdaad! Ik moest ook gelijk aan Purk denken. En ook aan TGR, maar dat komt meer door het gezicht en de ogen van die chick op de foto.
Gast- Gast
heb ik dat... kom ik bij mijn auto staat er een taxi auto tegen mijn geparkeerd! heb taxi bedrijf gebeld en toen kwam de medewerker... vet bijdehand doen dat joch!! hij begreep er niks van.. ik kwam met het idee of zn handrem er wel op stond! en ja hoor zijn handrem was eraf en zijn auto was dus tegen mijn achter bumper gerold!
heb met die gozer afgesproken dat ik mijn auto nog eens goed ga bekijken en heb het taxi bedrijf weer opgebeld en verhaal uitgelegd.
pfffffff
heb met die gozer afgesproken dat ik mijn auto nog eens goed ga bekijken en heb het taxi bedrijf weer opgebeld en verhaal uitgelegd.
pfffffff
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Da's slecht voor bruine beren, worden ze vloeibaar van!Reva schreef:Okee, heb toch wel stress.
Gast- Gast
Gast- Gast
Goedenavond!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: