Dagcafé
+16
May
Merai
Qiara
Toet
Snoes
Minx
silly-one
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
Burn
VeryCherry
Tiana
Rovine
Lotus
Bimbam
20 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Slipknot is een heavy metal band, ik heb het meestal niet op hun liedjes maar er zijn 2 nummers die ik heel erg mooi vind en die gewoon rustig zijn zonder geschreeuw.
Gast- Gast
The good old days; Slipknot
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Vermillion pt. 2 en 3, ken je die?VeryCherry schreef:The good old days; Slipknot
Gast- Gast
Storm schreef:Vermillion pt. 2 en 3, ken je die?VeryCherry schreef:The good old days; Slipknot
Yup supermooie nummers ^^
Das toch niet zo raar? Als je van Spit It Out zou moeten huilen zou ik wel vreemd opkijken
Ik kan echt om alles huilen. En dat doe ik ook.
Straks moet ik nog aan het infuus wegens uitdrogingsverschijnselen....
Straks moet ik nog aan het infuus wegens uitdrogingsverschijnselen....
Gast- Gast
Ja, ik ook. Gelukkig voor de mensen om me heen ben ik nu zo'n beetje uitgeput, dus al mijn pit kwijt...
Gast- Gast
Maar je houdt het al lang uit PM. Zeker met alle problemen die je tussendoor hebt gehad met deze twee kleintjes. Je kan niks behalve thuis zitten en rustig aan doen. Dus geen wonder dat je op een gegeven moment uitgeput bent. Van niks doen wordt je nog lammer.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
PM ik hoop echt voor je dat ze je daar houden met de mededeling, we gaan je binnen 24 uur moeder maken! Ik duim voor je in elk geval!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Inmiddels mag ik weer vanalles doen, maar dat lukt niet meer. Alles doet zeer, buik zit in de weg. En dan ook nog streng dieet, dus ff lekker troost- food mag ook niet. En slapen is al helemaal een ramp...
Zo, ik ben gewoon zielig vandaag. Punt.
Gast- Gast
silly-one- Ratel
'Voor de 36 weken is ethisch niet verantwoord voor de kinderen' zal het wel weer worden.May schreef:PM ik hoop echt voor je dat ze je daar houden met de mededeling, we gaan je binnen 24 uur moeder maken! Ik duim voor je in elk geval!
Me nog een week laten lopen zodat ik totaal uitgeput ben en zelf niet eens meer in staat ben om voor de baby's te zorgen waarschijnlijk wel?
Gast- Gast
Morgen de grote dag toch?!Lily schreef:goedemorgen allemaal, ik meld me ook weer even
Gast- Gast
Het is wel een tweelingen he PM. Dus die komen vaak vroeger en je hebt deze twee al lang 'vast' weten te houden. Mijn moeder is met 7 mnd bevallen van een tweeling en ik geloof niet dat ze ( broer en zus) daar ooit last van hebben gehad.
silly-one- Ratel
ProudMama schreef:Morgen de grote dag toch?!Lily schreef:goedemorgen allemaal, ik meld me ook weer even
klopt, de zenuwem beginnen nu vandaar dat ik al wakker ben
Gast- Gast
Spannend hoor Lily
Morgen gaat de zon toch schijnen?
ProudMama schreef:Inmiddels mag ik weer vanalles doen, maar dat lukt niet meer. Alles doet zeer, buik zit in de weg. En dan ook nog streng dieet, dus ff lekker troost- food mag ook niet. En slapen is al helemaal een ramp...
Gast- Gast
Hmmm, das kut. Zijn jullie veel buiten?
36 weken is die grens. Normaal doen ze niks voor de 40/ 41 weken...silly-one schreef:Het is wel een tweelingen he PM. Dus die komen vaak vroeger en je hebt deze twee al lang 'vast' weten te houden. Mijn moeder is met 7 mnd bevallen van een tweeling en ik geloof niet dat ze ( broer en zus) daar ooit last van hebben gehad.
Maar wie weet omdat mijn kds de steroiden enz gehad hebben weken terug... Ik blijf hopen, maar zal wel weer eindigen in teleurstelling en huilbuien. Stomme hormonen, kan echt niks hebben
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: