Dagcafé
+16
May
Merai
Qiara
Toet
Snoes
Minx
silly-one
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
Burn
VeryCherry
Tiana
Rovine
Lotus
Bimbam
20 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Is het ook, maar het is ook iets waar je je bij neer moet leggen. Ik blijf wel zoeken, maar er is gewoon heel weinig. En met de plannen van D-H wordt het er niet beter op de komende jaren.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, ze werken inderdaad niet echt mee daar.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ach, zodra dit kabinet valt zal het weer veranderen en dan worden de bezuinigingen teruggedraaid.
silly-one- Ratel
Ik ben wel heel benieuwd hoe lang die bezuinigingen nog doorgaan. Ze zullen er wel verstand van hebben in DH, maar ik vraag me toch wel af of ze nou slim bezig zijn.
Lotus- Ratel
In mijn ogen niet. Ze gaan op twee posten hard bezuinigen. Dat is onderwijs en zorg. Het lijkt mij juist dat je op deze posten niet moet bezuinigen.
silly-one- Ratel
In ieder geval niet op deze manier.
Lotus- Ratel
silly-one- Ratel
Ik vind dat echt vreselijk. Ze pakken juist de 'zwakkeren' hiermee.silly-one schreef:In mijn ogen niet. Ze gaan op twee posten hard bezuinigen. Dat is onderwijs en zorg. Het lijkt mij juist dat je op deze posten niet moet bezuinigen.
Gast- Gast
Het klopt ook niet Storm. In de zorg bezuinigen, sommige zieken hebben al zo weinig aandacht en je moet al steeds meer zelf betalen ook als chronisch zieke. Alsof je er voor kiest.
En vervolgens mopperen ze dat de kwaliteit van onderwijs achteruit gaat, ja wat denk je als daar gaat bezuinigen? Nederland is een land wat bestaat door 'kenniseconomie' en dan ga je daar in snijden.
En vervolgens mopperen ze dat de kwaliteit van onderwijs achteruit gaat, ja wat denk je als daar gaat bezuinigen? Nederland is een land wat bestaat door 'kenniseconomie' en dan ga je daar in snijden.
silly-one- Ratel
Ja ik vind het echt belachelijk. Terwijl de banken de crisis veroorzaakt hebben, moet het onderwijs en de zorg ervoor opdraaien, dat kan echt niet. Ik kan me daar best boos om maken.
Gast- Gast
De eigen bijdrage in de GGZ, ook al zo'n raar plan. En dat vind ik echt niet alleen omdat ik er zelf mee te maken krijg.
Lotus- Ratel
Hey Lotus, nu ben ik wel benieuwd he. N.a.v jouw verhaal van gister, jij woont dus in een studentenhuis? Een huis waarin je begeleiding krijgt?
Gast- Gast
Ook het sociaal werk plan dan? Er zijn een hoop mensen die niet voldoende capaciteiten hebben om volledig zelfstandig te werken. Deze mensen werken onder begeleiding en daarin gaan ze ook het e.a.a. veranderen. Waardoor deze mensen waarschijnlijk thuis komen te zitten met gevolg. Verhoogde criminaliteit, tenminste een aantal van deze mensen zullen daar hun 'geld' gaan 'verdienen'.
silly-one- Ratel
Storm schreef:Hey Lotus, nu ben ik wel benieuwd he. N.a.v jouw verhaal van gister, jij woont dus in een studentenhuis? Een huis waarin je begeleiding krijgt?
Ja, ik woon in een studentenhuis met 4 anderen. En nee, ik krijg daar geen begeleiding.
Lotus- Ratel
Maar je studeert nog dan begrijp ik? Dus dat verhaal van gister, dat je die huisgenoot moest kiezen, heeft eigenlijk niks met jouw begeleider enzo te maken?
Sorry als ik zo veel vraag, als je het niet wilt vertellen moet je het zeggen.
Gast- Gast
Storm schreef:Maar je studeert nog dan begrijp ik? Dus dat verhaal van gister, dat je die huisgenoot moest kiezen, heeft eigenlijk niks met jouw begeleider enzo te maken?
Nee, ik studeer al 2 jaar niet meer, maar ik ben hier wel blijven wonen. Ik wil ook wel weer gaan studeren, maar op dit moment gaat dat nog niet lukken. Bovendien weet ik ook niet goed wat ik zou willen studeren. Een andere huisgenoot studeert ook niet meer. Voor de rest zijn het wel studenten die hier wonen. En er komt gewoon een kamer vrij, dus we moeten een nieuwe huisgenoot uitzoeken. Er is wel door mensen (ook hulpverleners) op aangedrongen dat ik voor mezelf opkom bij het uitzoeken van een huisgenoot, maar verder heeft niemand er direct iets mee te maken.
Lotus- Ratel
Goedemorgen meiden !!!!
Vandaag ga ik werken de ochtend, daarna even boodschapjes doen, dan kom ik wel even forummen en vanavond
Vandaag ga ik werken de ochtend, daarna even boodschapjes doen, dan kom ik wel even forummen en vanavond
Gast- Gast
succes met werken stuiterbal
silly-one- Ratel
Succes Stuiterbal!
Lotus- Ratel
Kijk, da's herkenbaar voor mijAlex schreef:Oh ja, over bezorgservice gesproken. A. zag vorige week voor het eerst een Berenbezorger. Ze keek me met grote ogen aan en zei: Mama, dat nou????
Voor jullie beeldvorming:
Gast- Gast
Ik denk dat je het niet zou vragen als het niet zo was, dus ja, dat geloof ik wel.
Lotus- Ratel
Naar wat?Storm schreef:Geloven jullie dat ik nu naar Slipknot aan het luisteren ben?
Gast- Gast
ik geloof je Storm, maar ik weet niet of ik daar zo vroeg naar zou kunnen luisteren.
silly-one- Ratel
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: