Dagcafé
+16
May
Merai
Qiara
Toet
Snoes
Minx
silly-one
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
Burn
VeryCherry
Tiana
Rovine
Lotus
Bimbam
20 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Vergeet-me-nietje schreef:What the piep is een berenbezorger??
Dat is een bezorger van de Berenrestaurants!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:oei oei oei ABE zoals je het verteld sla ik automatisch ook mijn hand voor mijn mond !!!
Het klonk erger dan het was. Ik schoot gewoon een stukje door, terwijl hij gewoon zijn voorrang wilde en de weg expres opdraaide. En dan ook nog boos kijken. Kon ik het helpen dat ik even in gedachten was?
Nee, spannend was het niet. Ik gleed gewoon even door met slippende banden als extra effect.
Gast- Gast
OMG !!!!!! Burn is me whatsapp berichten aan het sturen en omdat ze aan het rijden is maakt ze er maar audio berichten van !!! Ik rol echt van de bank af hier van het lachen !!!
oeff mijn belgje komt online
oeff mijn belgje komt online
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:OMG !!!!!! Burn is me whatsapp berichten aan het sturen en omdat ze aan het rijden is maakt ze er maar audio berichten van !!! Ik rol echt van de bank af hier van het lachen !!!
Kan dat ook? Nooit geweten Humor
Gast- Gast
Whahahaha ik heb de hele tijd zweerdebeer in mijn hoofd nu, is een stopwoord van mijn zusje, zal haar de berenbezorger is laten zien
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Kom jij de 23e maar lekker met de trein. Engerd.Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:oei oei oei ABE zoals je het verteld sla ik automatisch ook mijn hand voor mijn mond !!!
Het klonk erger dan het was. Ik schoot gewoon een stukje door, terwijl hij gewoon zijn voorrang wilde en de weg expres opdraaide. En dan ook nog boos kijken. Kon ik het helpen dat ik even in gedachten was?
Nee, spannend was het niet. Ik gleed gewoon even door met slippende banden als extra effect.
Gast- Gast
Alex schreef:Vergeet-me-nietje schreef:What the piep is een berenbezorger??
Aha, dus tóch een beer op een stokje "Berespies
Varkenshaas, kipfilet, paprika, ui en spek."
Maple schreef:
Kom jij de 23e maar lekker met de trein. Engerd.
Nou daar zat ik aan te denken. Maar ik moet zeker ook met de OV chipkaart reizen? Geen idee hoe het OV inmiddels werkt. Dus ik denk dat ik eng ga doen met mijn auto.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Alex schreef:Vergeet-me-nietje schreef:What the piep is een berenbezorger??
Jij bent gooooeeed!
Gast- Gast
Maple schreef:Stuiterbal schreef:OMG !!!!!! Burn is me whatsapp berichten aan het sturen en omdat ze aan het rijden is maakt ze er maar audio berichten van !!! Ik rol echt van de bank af hier van het lachen !!!
Wahahahaha ja daar kom ik nu ook voor het eerst achter. Hahaha ze blijft me audio berichten sturen en ik moet steeds harder lachen hier hahahahaahahaa
Gast- Gast
Storm, ik ben online nu
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:VeryCherry schreef:Alex schreef:Vergeet-me-nietje schreef:What the piep is een berenbezorger??
Jij bent gooooeeed!
Whahahaha ik moest toch even kijken bij het menu hoor
Ik word sgiernieuwsig Laat horenStuiterbal schreef:Maple schreef:Stuiterbal schreef:OMG !!!!!! Burn is me whatsapp berichten aan het sturen en omdat ze aan het rijden is maakt ze er maar audio berichten van !!! Ik rol echt van de bank af hier van het lachen !!!
Wahahahaha ja daar kom ik nu ook voor het eerst achter. Hahaha ze blijft me audio berichten sturen en ik moet steeds harder lachen hier hahahahaahahaa
Gast- Gast
Maple schreef:Ik word sgiernieuwsig Laat horenStuiterbal schreef:Maple schreef:Stuiterbal schreef:OMG !!!!!! Burn is me whatsapp berichten aan het sturen en omdat ze aan het rijden is maakt ze er maar audio berichten van !!! Ik rol echt van de bank af hier van het lachen !!!
wahahahaha dat gaat toch niet muts !!! ze zegt dat ik normaal moet praten Limburger !!!
Gast- Gast
Hmmm, ik twijfel of ik make up mee moet nemen op vakantie. Heb altijd smokey eyes, maar ik wil niet als panda eindigen
Stuiterbal schreef:Maple schreef:Ik word sgiernieuwsig Laat horenStuiterbal schreef:Maple schreef:Stuiterbal schreef:OMG !!!!!! Burn is me whatsapp berichten aan het sturen en omdat ze aan het rijden is maakt ze er maar audio berichten van !!! Ik rol echt van de bank af hier van het lachen !!!
wahahahaha dat gaat toch niet muts !!! ze zegt dat ik normaal moet praten Limburger !!!
Uploaden? Door-whatsappen?
Gast- Gast
Ik zie jou anders niet staan in mijn facebook chat!Stuiterbal schreef:Ik ook !!!!Snoes schreef:Storm, ik ben online nu
Gast- Gast
Nja, zolang het in een toilettas past moet het kunnen denk ik, en zoveel zal ik niet met mijn kop onder water gaan trouwens. Dan lopen mijn wenkbrauwen uit
Storm schreef:Ik zie jou anders niet staan in mijn facebook chat!Stuiterbal schreef:Ik ook !!!!Snoes schreef:Storm, ik ben online nu
wahahah ik bedoelde ook hier hahahahahah
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: