Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

oke even snel advies nodig (clown huren kinderfeestje)

+3
SarahKey
Susan
superwoman
7 plaatsers

Ga naar beneden

oke even snel advies nodig (clown huren kinderfeestje) Empty oke even snel advies nodig (clown huren kinderfeestje)

Bericht  superwoman di 12 jul 2011 - 23:16

Hoi,
Ik wilde voor mijn zoontje die in augustus 4 jaar wordt een clown huren. Ik dacht leuk eens wat anders...
Nu begreep ik natuurlijk al dat dit best prijzig is, maarik heb toch her en der wat info opgevraagd.
Nu had ik een leuk gevonden in de buurt, maar de prijs houdt mij echt tegen..ik wil en ga niet 235 euro voor een uurtje clown betalen.
Nu heb ik dit ook eerlijk gezegd tegen de organisatie en nou krijg ik een mail terug met wat mijn budget dan evt is? dan kunnen ze gaan onderhandelen met de clowns.
Ik begrijp echt wel dat dit duurder is dan een dagje zwembad zeg maar en ik wil ook echt niet gratis een clown, maar wat vinden jullie een redelijke prijs voor zoiets?
Het gaat om een uurtje en dan krijgen de kinderen ballonnen en muziek,wat goocheltrucjes dat soort dingen, dus het is wel een 'actief uurtje' zeg maar...
Maar nu moet ik zelf een prijs gaan bedenken haha...hm lastig

Of weten jullie misschien nog iets leuks in de buurt van Rotterdam?
Bedankt alvast

superwoman
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

oke even snel advies nodig (clown huren kinderfeestje) Empty Re: oke even snel advies nodig (clown huren kinderfeestje)

Bericht  Susan di 12 jul 2011 - 23:18

Heb je niet gewoon een leuke broer of zwager die wel even voor clown wil spelen? Een uur lijkt mij sowieso veel te lang.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

oke even snel advies nodig (clown huren kinderfeestje) Empty Re: oke even snel advies nodig (clown huren kinderfeestje)

Bericht  SarahKey di 12 jul 2011 - 23:20

Het klinkt allemaal wel leuk, behalve de prijs dan haha. Maar onthoud ook even dat er echt heel veel kinderen bang zijn voor clowns, vooral rond die leeftijd.

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  superwoman di 12 jul 2011 - 23:28

Hihi mijn broers....ja die zouden dat goed kunnen hehe...nee maar ik heb geen familie die dit kan.
Ik heb ondertussen ook een site van iemand gekregen met clowns die voor zichzelf werken en dus wellicht wat goedkoper zijn...(oh nee ondertussen gekeken en ze vragen allemaal rond die prijs :-(
De clowns van de site die ik opgezocht hebben zien er wel eh...'vriendelijk ' uit zeg maar....(het zijn geen enge clowns iig..)
Want ik weet dat kinderen er soms eerder bang voor zijn dan dat ze het leuk vinden haha...

Nu weet ik natuurlijk welke kindjes er komen en erbij gaan zijn, ik woon ook nog eens op een groot hof, waarvan zo'n beetje alle buurtkinderen in de leeftijd van 4 tot 12 jaar zijn dus ik ben niet bang dat de clown voor niks komt....

Maargoed alle tips zijn welkom....

superwoman
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Famke di 12 jul 2011 - 23:32

Ik zou er niet zoveel voor over hebben. Ik vond vroeger de feestjes waar moeder zich zelf hadden uitgesloofd altijd nog het leukst, bijvoorbeeld een feestje met een piratenthema ofzo (voor ze allemaal een ooglapje en een zakdoek op het hoofd, kado's verzamelen in de schatkist, spelletjes met piratenthema, zelf verkleed als piraat enz. ) Dan ben je een stuk goedkoper uit.

Maar om concreet even op je vraag terug te komen voor wat jij beschrijft zou ik iets van 120-150 euro een mooi bedrag vinden. Zou het zelf alleen niet uit willen geven voor een kinderfeestje. En er zijn best veel kindjes die een clown eigenlijk eng vinden.
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268

Bericht  xxjojootjexx di 12 jul 2011 - 23:46

Ik vind het een belachelijke uur prijs. Zoveel kost een advocaat ook per uur, en dit is "maar" een clown.
Ik zou voor het uur max 75 euro over hebben en dan nog wat reiskosten.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Susan di 12 jul 2011 - 23:50

xxjojootjexx schreef:Ik vind het een belachelijke uur prijs. Zoveel kost een advocaat ook per uur, en dit is "maar" een clown.

Eens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Kqip wo 13 jul 2011 - 2:31

Leuk idee! Ik heb even zitten kijken kom deze tegen in Rotterdam;

Clown Peter met een programma van 60 min. met Goochelen, Ballonnenshow en Suikerspinnen uitdelen.

Maandag tot en met Vrijdag € 150,00 en geen reiskosten!
Zaterdag en Zondag € 200,00 en geen reiskosten!

http://www.whevenementen.nl/aktiesprijzen.htm

of;

http://www.clownnoni.nl/index.php/contact_form/Clown%20Noni

Geen idee wat die moet kosten.

Wat je ook kunt doen is een clowns box bestellen waar alles inzit om de kinderen zelf kennis t elaten maken met 'clownsactiviteiten. http://www.mypartyinabox.nl/products/details/27404/Clowns-Budget-Box

Verder zag ik nog voor buitenshuis; - 'de bouwspeeltuin' http://www.maeterlinck.nl/
- de Kinderboerderij http://www.vriendenvandemolenwei.nl/kinderfeestjes.html
- Maritiem museum http://www.maritiemmuseum.nl/website/index.cfm?itm_id=50

Suc6 iig!

Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 2:34

Susan schreef:
xxjojootjexx schreef:Ik vind het een belachelijke uur prijs. Zoveel kost een advocaat ook per uur, en dit is "maar" een clown.

Eens.

+1!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 8:42

Ik vind de prijs belachelijk. Maar daarnaast zou ik never nooit een clown laten komen. Mijn zoon is daar bang voor en dat zullen meer kinderen zijn.

Gast
Gast

Bericht  Barbabella wo 13 jul 2011 - 8:46

Wij hebben ooit voor het feestje voor mijn nichtje een clown laten komen. Alle kindjes vonden het super leuk ! Misschien dat deze iets voor je is, www.clownfleur.nl
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  superwoman wo 13 jul 2011 - 9:07

Thanx voor de tips iig. Ik had ook al bedacht dat ik er gewoon echt niet meer dan 75 -80 euro voor wilt uitgeven en als dat niet mogelijk is,dan niet.
Barbabella: Die ziet er idd leuk uit en valt dan mee qua prijs! Maar Oosterbeek is dan weer een beetje te ver...

Ik denk dat een clown wel in de smaak gaat vallen...mijn zoon is er in ieder geval niet bang voor...hooguit dat ie dus na een kwartier zich verveelt of zelf iets gaat bedenken wat ie met die clown kan gaan doen en vertellen, want zo issie dan ook wel weer,trekt meestal zijn eigen plan...
En ja das dan ook weer zonde van het geld....

superwoman
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: