Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij vandaag?

+11
tess05
sterremaan
Phileine
Tania
minoessepoes
_DoI
Lotus
Flinder
May
Jelin
VeryCherry
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat doe jij vandaag? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij vandaag?

Bericht  sterremaan do 16 dec 2010 - 4:04

_Donnaa (do dec 16 2010, 15:59) schreef:Een fucking gat in de lucht springen.. Nouja half..
Zojuist een brief gekregen voor een woning.. Nummer 1 wil niet.. Nummer 2 is m`n vriendin en zij heeft het huisje van gisteren genomen en nummer 3 zit me alleen nog in de weg! OMG, duim allemaal voor me!

Ik duim heel hard voor je.. Weet je wie het is? Misschien kun je het laten spoken in dat huis angel . Dat ze hem dan zo eng :affraid: vinden. Dat ze hem niet meer willen hebben. En dat hij dan voor jou is cheers En jij jij weet van niets. angel
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:05

sterremaan (do dec 16 2010, 16:04) schreef:
_Donnaa (do dec 16 2010, 15:59) schreef:Een fucking gat in de lucht springen.. Nouja half..
Zojuist een brief gekregen voor een woning.. Nummer 1 wil niet.. Nummer 2 is m`n vriendin en zij heeft het huisje van gisteren genomen en nummer 3 zit me alleen nog in de weg! OMG, duim allemaal voor me!

Ik duim heel hard voor je.. Weet je wie het is? Misschien kun je het laten spoken in dat huis angel . Dat ze hem dan zo eng :affraid: vinden. Dat ze hem niet meer willen hebben. En dat hij dan voor jou is cheers En jij jij weet van niets. angel
Ik weet wel wie er in de woning woont, maar ik weet niet wie diegene voor me op de lijst is, helaas haha..
W. smste ook al; nummer 3 even omleggen? XD

Gast
Gast

Bericht  tess05 do 16 dec 2010 - 4:06

Boodschappen gedaan, heen en weer naar school gelopen nu thuis 6 kids aan het vermaken :cyclops: en zodadelijk eten koken.
tess05
tess05
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:07

Ik heb al wat schoolwerk gemaakt, hier thuis wat opgeruimd, ben de stad in geweest, heb mijn moeder opgehaald. Ik ga zometeen nog mijn moeder wegbrengen, daarna mijn vader halen, eten, nog wat schoolwerk maken en dan heb ik een kerstbingo. Daarna wordt het nog wat leren denk ik. Heb het druk vandaag..

Gast
Gast

Bericht  Effie_O do 16 dec 2010 - 4:13

Ik heb een frustrerende middag. Heb ik eerst heel veel moeite gedaan om allerlei bestandjes op mijn computer te krijgen (een uur werk), druk ik op ctrl, shift, delete en heb ik niet door dat alles geselecteerd is. Weg! Ben niet handig genoeg om dat terug te krijgen, als dat al mogelijk is. Mag dus nog een keer, ben nu al bezig maar doe wat andere dingen tussendoor uit verveling.

Kerstboom zou ik ook optuigen, maar ik krijg de lichten er niet fatsoenlijk in. Boom te groot voor 1 snoer, te klein voor 2 snoeren.

Vanavond op ziekenbezoek, gelukkig wel om de hoek met al die gladheid.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:14

Heb vandaag een berg was weggewerkt.
Maar moet er morgen weer mee door.
Heb folder gemaakt voor mijn ouders kroeg.
Vanavond gaan we naar de film.

Gast
Gast

Bericht  Caroow do 16 dec 2010 - 5:14

Vanochtend ben ik naar school geweest, we waren vier uur eerder vrij dan normaal dus dat was wel lekker. Toen ben ik even een kopje koffie wezen drinken bij een vriendin en nu ben ik thuis aan het wachten op mijn vriend. Ook zit er een wasje in de machine en moet ik straks eventjes strijken. En vanavond Matilda kijken, die heb ik opgenomen Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 5:17

Ik heb tot nu toe nog niet veel gedaan: vanmorgen uitgeslapen. Aan de telefoon gehangen met moeders, daarna wat boodschappen gedaan met moeders, haar haren gekleurd en nog wat thee gedronken.

Toen ik thuis kwam nog wat kerstversiering opgehangen en daarna met de laptop aan tafel gaan zitten.

Vanavond boodschappen doen bij AH en misschien nog even naar de Ikea voor een paar stapelstoelen aangezien we er bij verjaardagen achter gekomen zijn dat we toch niet echt genoeg stoelen hebben smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 5:22

Zo, alle ruimtes behalve de keuken gehad. Opgeruimd, uitgezocht, schoongemaakt & weer wat gezelliger gemaakt. Ik ben een pietje precies haha, maar het kan er nu mee door Wink Nu de keuken nog, en lekker pizza deeg maken + beleggen!

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 16 dec 2010 - 5:46

Ik ben vandaag uit de slaapdienst gekomen. Daarna naar de tandarts geweest. Echt schandalig, was al bijna 4 jaar niet geweest. Gelukkig nog steeds alles goed! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  mosio do 16 dec 2010 - 5:56

Ik had vanmiddag een gesprek op mijn werk. Ben een klein beetje overwerkt en we hadden een gesprek over hoe het straks na de vakantie verder moet. Was er op de een of andere manier heel zenuwachtig over maar dat was gelukkig helemaal niet nodig. Er was veel begrip en er zijn een paar goede oplossingen gekomen.
Verder heb ik vandaag niet zo veel gedaan er kwam niet zo veel uit mijn handen. Morgen weer een dag.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 6:03

Ik was niet veel thuis, heb gewerkt van 9:00 tot 12:00 en van 14:00 tot 16:15. Ben overal lopend naar toe gegaan, dus koude tenen en zelfs natte sokken. Brrr. :P

Verder heb ik boodschappen gedaan en achter de laptop gezeten. Zometeen gaan we cadeautjes kopen voor Sint/Kerst-dag, die zaterdag is. Geen zin, maar ja. Put on a happy face! Very Happy

Verder loop ik de hele dag te malen... Dat voelt goed en slecht tegelijk.

Morgen lekker vrij, maar dan ga ik was vouwen, keuken opruimen, stofzuigen, dweilen, wc doen etc.. Je moet wat he Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: