Dagcafé
+21
Zwerver
Curious
May
Leine
Jordana
Zwoesj
Happydobby
Lejow
Snoes
ExpressoB
Moezie
Barbabella
Atelier Madame
VeryCherry
Lotus
Merai
Toet
Lies
Sjaantje
Tiana
Qiara
25 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Merai schreef:Dankjewel Q Kom je ook mee naar het nachtcafe?
Ik ben er al
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Goeiemorgen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Alles goed Lotus?
Nee, ik heb even een flinke dip.
Hoe gaat het met jou?
Hoe gaat het met jou?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Das kut, how come?
Met mij wel goed, ben alleen druk voor de vakantie en mijn vriend is vandaag jarig.
Komt niet helemaal uit met mijn planning
Met mij wel goed, ben alleen druk voor de vakantie en mijn vriend is vandaag jarig.
Komt niet helemaal uit met mijn planning
Gefeliciteerd!
Het is me gewoon even teveel op het moment. Ik zit in onzekerheid over hoe het verder gaat met de therapie, ik loop vast met het eten, mijn huisgenoten doen raar, gisteren kwamen er meiden hospiteren voor een kamer die vrijkomt en ik vond één meisje echt leuk, maar mijn huisgenoot die meebeslist vond haar maar niets, ik voel me eenzaam en genegeerd en ik heb het idee dat iedereen me maar raar en stom vind. Ik heb gedachten die ik al een paar maanden niet heb gehad en die ik niet wil hebben, niet mag hebben. Ik schrik er zelf van.
Maar het zal wel weer over gaan.
Het is me gewoon even teveel op het moment. Ik zit in onzekerheid over hoe het verder gaat met de therapie, ik loop vast met het eten, mijn huisgenoten doen raar, gisteren kwamen er meiden hospiteren voor een kamer die vrijkomt en ik vond één meisje echt leuk, maar mijn huisgenoot die meebeslist vond haar maar niets, ik voel me eenzaam en genegeerd en ik heb het idee dat iedereen me maar raar en stom vind. Ik heb gedachten die ik al een paar maanden niet heb gehad en die ik niet wil hebben, niet mag hebben. Ik schrik er zelf van.
Maar het zal wel weer over gaan.
Lotus- Ratel
Lotus:
VC: gefeliciteerd met je vriend !
Goedemorgen trouwens, bleh ik heb slecht geslapen.
VC: gefeliciteerd met je vriend !
Goedemorgen trouwens, bleh ik heb slecht geslapen.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Wat vervelend zeg! Wel knap trouwens dat je zulke gedachtes al een paar maanden niet meer hebt gehad.
Maar telt jou stem dan helemaal niet bij het hospiteren? Of gaat het alleen door als iedereen het heeft goedgekeurd?
Maar telt jou stem dan helemaal niet bij het hospiteren? Of gaat het alleen door als iedereen het heeft goedgekeurd?
Dat is het rare, die huisgenoot zegt dat hij mijn mening het belangrijkste vindt, omdat ik het meeste thuis ben, maar hij wil wel verder kijken...
Lotus- Ratel
Omg, dat slaat dan echt nergens op.
Ik baal er ook flink van, maar goed. Niets aan te doen. Als hij het niet ziet zitten, dan houdt het op.
Ik ga nu maar even proberen te hardlopen. Dat is al een tijdje geleden en ik verwacht er niet veel van, maar het lijkt me wel even goed voor me.
En goedemorgen, Sg. En bedankt voor je knuffel!
Ik ga nu maar even proberen te hardlopen. Dat is al een tijdje geleden en ik verwacht er niet veel van, maar het lijkt me wel even goed voor me.
En goedemorgen, Sg. En bedankt voor je knuffel!
Lotus- Ratel
Graag gedaan Lotus. Zijn er trouwens al meerdere mensen komen hospiteren? Want ik kan het enigszins wel begrijpen dat hij meer mensen wil zien voordat er iemand gekozen wordt. Maar wel stom dat hij het nu doet lijken alsof jouw mening er niet toe doet..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
goedemorgen dames! Ik was vanochtend zo blij, de weegschaal is eindelijk onder de 70 gekomen En ik trok een broek aan die in februari echt nog heel strak zat en nu kon ik er bijna een vuist tussen doen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Oh wat fijn AM ^^ Ben je al naar de Zwarte Cross geweest? Of is dat nog niet geweest?
VeryCherry schreef:Oh wat fijn AM ^^ Ben je al naar de Zwarte Cross geweest? Of is dat nog niet geweest?
Jaaa ben er echt heel erg blij mee! Vooral omdat 70 kilo voor mij altijd zon psychologische grens is geweest, vroeger wilde ik daar écht absoluut niet overheen. Denk dat ik er toch wel ruim een jaar overheen ben geweest maar nu dus sinds drie weken heel serieus bezig met afvallen en mn eerste doel is bereikt.
Zwarte cross is vanaf donderdag! Heb er zin in alleen het weer wordt heeel slecht
Atelier Madame- Ratel
Goodmeurning!
Rijd ik vandaag over de snelweg. Verveelde me wat. Ik de ruitensproeier uitproberen. Blijken mijn ruitenwissers het niet te doen. Vanmiddag maar weer terug naar de garage.
Rijd ik vandaag over de snelweg. Verveelde me wat. Ik de ruitensproeier uitproberen. Blijken mijn ruitenwissers het niet te doen. Vanmiddag maar weer terug naar de garage.
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:VeryCherry schreef:Oh wat fijn AM ^^ Ben je al naar de Zwarte Cross geweest? Of is dat nog niet geweest?
Jaaa ben er echt heel erg blij mee! Vooral omdat 70 kilo voor mij altijd zon psychologische grens is geweest, vroeger wilde ik daar écht absoluut niet overheen. Denk dat ik er toch wel ruim een jaar overheen ben geweest maar nu dus sinds drie weken heel serieus bezig met afvallen en mn eerste doel is bereikt.
Zwarte cross is vanaf donderdag! Heb er zin in alleen het weer wordt heeel slecht
Wow, goed zeg!!
Wordt het weer echt zo slecht? Das balen Mijn ervaring is trouwens dat je daar op een festival niet zo veel van merkt. Ik zou alleen wel een goedkope poncho kopen bij de Action of de Wibra
Vrijdag wordt het mooi weer, maar zaterdag en zondag wordt het megaslecht. En donderdag ook, wat betekent dat het festivalterrein wss wel één grote modderpoel zal worden.
Die poncho is overigens wel een super goed idee ja *op lijstje zet*
Die poncho is overigens wel een super goed idee ja *op lijstje zet*
Atelier Madame- Ratel
Heb gisteren ook echt al mn alleroudste allstars opgehaald bij mn ouders, want wil mn goede schoenen daar niet verkloten
Atelier Madame- Ratel
balen!Angel Blue Eyes schreef:Goodmeurning!
Atelier Madame- Ratel
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: