Hoe ziet jouw droomhuis eruit?
+16
Sarah1985
Shisha
smooch
Monte
Marin
Smaragdje
Effie_O
Schaapke
minoessepoes
Tsjip
meisjesmama
Paper Crown
Pien
Barbabella
Zwerver
JD
20 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?
haha het was ook so obvious, alleen jij plaats dit soort huizenJoy_ schreef:Oh wat leuk dat jij daar woont Monte, dat wist ik niet! Jeej misschien worden we over paar jaar wel stadsgenootjes. En boefje, jij had me ontmaskerd eerder in dit topic he
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Mooi hoor Joy!
Wij hebben ons droomhuis al gekocht.. voor nu dan.. over 20 jaar zal ons droomhuis wel weer een ander huis geworden zijn.
Maar voor nu is het onze prachtige 2onder1-kap woning met zeeeeeeeeeeeen van ruimte en een tuin op het zuiden.. OHHHHHHHHHHH ik kan niet meer wachten!
Mijn foto's zijn gewoon niet te zien, of wel?
Wij hebben ons droomhuis al gekocht.. voor nu dan.. over 20 jaar zal ons droomhuis wel weer een ander huis geworden zijn.
Maar voor nu is het onze prachtige 2onder1-kap woning met zeeeeeeeeeeeen van ruimte en een tuin op het zuiden.. OHHHHHHHHHHH ik kan niet meer wachten!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Nee ze zijn gewoon niet te zien! Waar heb je ze upgeload? Ik wil zien!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Die twee op pag 2 bedoel je? Ja die zijn te zien, mooi huis hoor. Waar kijkt de zithoek op uit? (de tuin of voortuin). En een tuin op het zuiden is heerlijk, ik zou nooit een tuin op het oosten of noorden nemen(westen nog wel). Is het huis al opgeleverd? of moet het nog gebouwd worden?2CKC2 schreef:Mooi hoor Joy!
Monte- Ratel
Ik weet niet wat jij ziet, ik zie niets - terwijl ik toch de link via URL op de normale manier (zoals altijd) plak..HmzzzMonte schreef:Die twee op pag 2 bedoel je? Ja die zijn te zien, mooi huis hoor. Waar kijkt de zithoek op uit? (de tuin of voortuin). En een tuin op het zuiden is heerlijk, ik zou nooit een tuin op het oosten of noorden nemen(westen nog wel). Is het huis al opgeleverd? of moet het nog gebouwd worden?2CKC2 schreef:Mooi hoor Joy!
De zithoek kijkt uit op ons eigen tuintje(10 meter breed, 13meter lang!)! Geen inkijk van buren niets de voorzijde,waar je dat hoekraam ziet dat is de keuken.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
ik zie een plaatje van het huis en een van het interieur(type linde). Maar mooi zeg dat je zithoek op de tuin kijkt, dat vind ik altijd leuker dan dat je naar de straat kijkt.2CKC2 schreef:Ik weet niet wat jij ziet, ik zie niets - terwijl ik toch de link via URL op de normale manier (zoals altijd) plak..HmzzzMonte schreef:Die twee op pag 2 bedoel je? Ja die zijn te zien, mooi huis hoor. Waar kijkt de zithoek op uit? (de tuin of voortuin). En een tuin op het zuiden is heerlijk, ik zou nooit een tuin op het oosten of noorden nemen(westen nog wel). Is het huis al opgeleverd? of moet het nog gebouwd worden?2CKC2 schreef:Mooi hoor Joy!
De zithoek kijkt uit op ons eigen tuintje(10 meter breed, 13meter lang!)! Geen inkijk van buren niets de voorzijde,waar je dat hoekraam ziet dat is de keuken.
Monte- Ratel
Smikkell schreef:
Mijn droomhuis:
Dat zal een boerderijtje zijn met een stuk land en een grote schuur. Fruitbomen, groente tuin en/of kas en wat dieren (poezen/kippen/geit enz.).
Het liefst in de buurd van een bos, strand én groot maisveld.
Plaatje kan ik nog even niet vinden.
Een (weliswaar klein) boerderijtje met een groot stuk land, fruitbomen en dieren.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn droomhuis is een grachtenpand in Amsterdam, maar aangezien dat niet realistisch is plaats ik iets wat dat wel is en waar ik graag zou willen wonen:
Hoop ooit in die straat in zo'n huis te gaan wonen (wel één met zo'n puntdak)
Hoop ooit in die straat in zo'n huis te gaan wonen (wel één met zo'n puntdak)
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe ziet jouw voordeur eruit?
» Hoe ziet jouw bureaublad eruit?
» Hoe ziet jouw kledingkast eruit?
» Hoe ziet jouw expedit kast eruit?
» Juffen onder ons: hoe ziet jouw dagplanning eruit?
» Hoe ziet jouw bureaublad eruit?
» Hoe ziet jouw kledingkast eruit?
» Hoe ziet jouw expedit kast eruit?
» Juffen onder ons: hoe ziet jouw dagplanning eruit?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: