Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

+16
Sarah1985
Shisha
smooch
Monte
Marin
Smaragdje
Effie_O
Schaapke
minoessepoes
Tsjip
meisjesmama
Paper Crown
Pien
Barbabella
Zwerver
JD
20 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 3 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Monte di 1 nov 2011 - 2:16

Joy_ schreef:Oh wat leuk dat jij daar woont Monte, dat wist ik niet! Jeej misschien worden we over paar jaar wel stadsgenootjes. En boefje, jij had me ontmaskerd eerder in dit topic he Wink
haha het was ook so obvious, alleen jij plaats dit soort huizen Very Happy
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 3 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Paper Crown di 1 nov 2011 - 2:16

Mooi hoor Joy!

Wij hebben ons droomhuis al gekocht.. voor nu dan.. over 20 jaar zal ons droomhuis wel weer een ander huis geworden zijn.

Maar voor nu is het onze prachtige 2onder1-kap woning met zeeeeeeeeeeeen van ruimte en een tuin op het zuiden.. OHHHHHHHHHHH ik kan niet meer wachten!

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 3 Tuindorp_weidevenne_exterieur_type_Linde

Mijn foto's zijn gewoon niet te zien, of wel?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Marin di 1 nov 2011 - 2:22

Nee ze zijn gewoon niet te zien! Waar heb je ze upgeload? Ik wil zien!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Monte di 1 nov 2011 - 2:22

2CKC2 schreef:Mooi hoor Joy!

Wij hebben ons droomhuis al gekocht.. voor nu dan.. over 20 jaar zal ons droomhuis wel weer een ander huis geworden zijn.

Maar voor nu is het onze prachtige 2onder1-kap woning met zeeeeeeeeeeeen van ruimte en een tuin op het zuiden.. OHHHHHHHHHHH ik kan niet meer wachten!

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 3 Tuindorp_weidevenne_exterieur_type_Linde

Die twee op pag 2 bedoel je? Ja die zijn te zien, mooi huis hoor. Waar kijkt de zithoek op uit? (de tuin of voortuin). En een tuin op het zuiden is heerlijk, ik zou nooit een tuin op het oosten of noorden nemen(westen nog wel). Is het huis al opgeleverd? of moet het nog gebouwd worden?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown di 1 nov 2011 - 2:43

Monte schreef:

Die twee op pag 2 bedoel je? Ja die zijn te zien, mooi huis hoor. Waar kijkt de zithoek op uit? (de tuin of voortuin). En een tuin op het zuiden is heerlijk, ik zou nooit een tuin op het oosten of noorden nemen(westen nog wel). Is het huis al opgeleverd? of moet het nog gebouwd worden?
Ik weet niet wat jij ziet, ik zie niets - terwijl ik toch de link via URL op de normale manier (zoals altijd) plak..Hmzzz

De zithoek kijkt uit op ons eigen tuintje(10 meter breed, 13meter lang!)! Geen inkijk van buren niets smile de voorzijde,waar je dat hoekraam ziet dat is de keuken.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Monte di 1 nov 2011 - 3:22

2CKC2 schreef:
Monte schreef:

Ik weet niet wat jij ziet, ik zie niets - terwijl ik toch de link via URL op de normale manier (zoals altijd) plak..Hmzzz

De zithoek kijkt uit op ons eigen tuintje(10 meter breed, 13meter lang!)! Geen inkijk van buren niets smile de voorzijde,waar je dat hoekraam ziet dat is de keuken.
ik zie een plaatje van het huis en een van het interieur(type linde). Maar mooi zeg dat je zithoek op de tuin kijkt, dat vind ik altijd leuker dan dat je naar de straat kijkt.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Coccinelle di 1 nov 2011 - 10:32

Smikkell schreef:

Mijn droomhuis:
Dat zal een boerderijtje zijn met een stuk land en een grote schuur. Fruitbomen, groente tuin en/of kas en wat dieren (poezen/kippen/geit enz.).
Het liefst in de buurd van een bos, strand én groot maisveld.

Plaatje kan ik nog even niet vinden.

Een (weliswaar klein) boerderijtje met een groot stuk land, fruitbomen en dieren.
Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 3 Bakhuisjejuni2010
Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 3 Tuinkameruitzicht
Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 3 BuitenkeukenkipHoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 3 158

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 11:04

Mijn droomhuis is een grachtenpand in Amsterdam, maar aangezien dat niet realistisch is plaats ik iets wat dat wel is en waar ik graag zou willen wonen:

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 3 765_groot
Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 3 767_groot

Hoop ooit in die straat in zo'n huis te gaan wonen (wel één met zo'n puntdak) Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: