Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Juffen onder ons: hoe ziet jouw dagplanning eruit?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Juffen onder ons: hoe ziet jouw dagplanning eruit? Empty Juffen onder ons: hoe ziet jouw dagplanning eruit?

Bericht  SparklingEyes zo 15 jul 2012 - 19:25

Hoe ziet jullie dagplanning eruit? En dan niet van 8.20 -8.40 inloop, 8.40 - 9.00u kring, maar de planning zoals deze in de map zit. Ik heb nu zelf een dubbele gemaakt zoals onderstaand:

Juffen onder ons: hoe ziet jouw dagplanning eruit? Scaled.php?server=221&filename=planningschool

Maar hoe ziet jullie planning eruit? Ik ben over die van mij nog niet 100% tevreden!

Thanks!

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juffen onder ons: hoe ziet jouw dagplanning eruit? Empty Re: Juffen onder ons: hoe ziet jouw dagplanning eruit?

Bericht  Printje zo 15 jul 2012 - 20:56

Ik zal strakjes even kijken, ik werk met een ritmisch weekplan (Jenaplanonderwijs)

Ik wil trouwens ook een nieuwe versie gaan maken, heb nu per dag 1 blz en dat vind ik best veel.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Juffen onder ons: hoe ziet jouw dagplanning eruit? Empty Re: Juffen onder ons: hoe ziet jouw dagplanning eruit?

Bericht  SparklingEyes zo 15 jul 2012 - 21:02

Printje schreef:Ik zal strakjes even kijken, ik werk met een ritmisch weekplan (Jenaplanonderwijs)

Ik wil trouwens ook een nieuwe versie gaan maken, heb nu per dag 1 blz en dat vind ik best veel.

smile ik kom nu uit met ochtend middag op twee keer twee A4tjes... wij moeten alle reflecties over kinderen en activiteiten in de map zetten (inspectie) en ik kom echt niet uit met 1A4 voor de hele dag.. Dan staat alles door elkaar en kan ik niet alles goed noteren. Heb veel kinderen met dezelfde namen, dus alleen voorletters is niet handig..

Maar goed, zou graag die van jou zien! Heb nooit met Jenaplan gewerkt, dus ben er wel benieuwd naar of ik er iets van zou kunnen gebruiken.
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  piertje di 17 jul 2012 - 7:19

Ik heb nu ook 2 a4tjes voor 1 dag. Wilde het uploaden, maar dat lukt niet.

Ik heb de ochtend en middag apart op een blz staan.

Dan heb ik links de tijd, daarnaast het vak en daarnaast wat we precies gaan doen (les 3, blz 14 bijv.).

Onderaan elke blz. staat een vakje met indeling van rt groepen, extra instructie enz. daarnaast een vakje voor de evaluatie van dat dagdeel.

Dit laatste moest van inspectie, had ik nog niet daarvoor.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, was makkelijker geweest als ik het kon uploaden.
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rebecca di 17 jul 2012 - 8:36

Wendy, zou je dat misschien naar mij willen mailen? Ik ben nog op zoek naar een manier om extra instructie aan te geven, ik heb nu 2 kantjes voor een hele week. Als je me het wilt mailen, dan pm ik je wel even mijn mailadres.

Sparkling Eyes, ik denk dat je aan de mijne niet zoveel hebt, aangezien ik bovenbouw hebt, jij hebt kleuters, toch? Ik kan nu ook niet bij de mijne, ik krijg mijn thuiswerkplek niet meer opnieuw geïnstalleerd, nadat mijn laptop opnieuw geïnstalleerd is.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Printje di 17 jul 2012 - 9:17

Je krijgt het nog hoor! Ben het niet vergeten heb er alleen nog niet echt tijd voor gehad, het staat op de gewone pc en ik zit nu op de laptop. Manlief is een spel aan het spelen op de gewone pc....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: