Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

+16
Sarah1985
Shisha
smooch
Monte
Marin
Smaragdje
Effie_O
Schaapke
minoessepoes
Tsjip
meisjesmama
Paper Crown
Pien
Barbabella
Zwerver
JD
20 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  smooch di 12 jul 2011 - 5:40

Ostara schreef:
Monte schreef:Is m.arin terug?(als ik zo kijk naar de stijl van de huizen van de poster hierboven;) )

Edit: ik ben nog aan het zoeken naar mijn droomhuis, dit topic is een goede reden om marktplaats af te struinen

Dat dacht ik ook meteen. :-)

ik ook Very Happy
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Paper Crown di 12 jul 2011 - 6:54

*Marietje* schreef:@CKC, heb je wel al een foto van de buitenkant van jullie huis? of hou je dat liever voor jezelf?
is het nieuwbouw of bestaand?

Klinkt helemaal als mijn ding, vissegraat, landelijk...ben héél erg benieuwd!! Wanneer krijgen jullie de sleutel?
Ahh tegen die tijd post je wel fotos toch?smile

Het is inderaad nieuwbouw..
Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 3843399.h5cns

Dit is een sfeer impressie:
Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Impressies%20interieur5
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Paper Crown di 12 jul 2011 - 6:55

Als we de spullen wegdoen open ik hier een topic. angel
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Shisha di 12 jul 2011 - 7:06

Ik vind dit wel een heel mooi huisje. Ik fietste vroeger vaak door deze straat als tiener zijnde op weg naar het centrum en er staan allemaal van dit soort kasten van huizen in die buurt.

http://www.funda.nl/koop/ede-gld/huis-47961203-stationsweg-90/fotos/#foto-1

En deze vind ik erg mooi maar het is wel aan een drukke weg. +onbetaalbaar.

http://www.funda.nl/koop/arnhem/huis-47794333-velperweg-112/fotos/#foto-1
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Sarah1985 di 12 jul 2011 - 7:19

ckc dat word heel anders dan wat jullie nu hebben met de inrichting. Ben heel benieuwt hoe het word

Mijn droomhuis is een vrijstaand huis met een garage. Mijn man is nu ons droomhuis aan het tekenen en we hopen dat we die ooit kunnen bouwen alleen is het nogal moeilijk hier een stuk grond te krijgen

http://www.funda.nl/koop/burgum/huis-4508343-roggegers/fotos/ zoiets vinden wij wel erg mooi
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  JD di 12 jul 2011 - 7:31

2CKC2 schreef:Als we de spullen wegdoen open ik hier een topic. angel

lijkt me een goed idee, veel effectiever dan MP denk ik;)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 7:42

Pien schreef:Dit huis komt toch wel heel dichtbij mijn droomhuis:

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 221_groot

of nog net een tikkeltje groter, alleen van dat huis is alleen de buitenkant mooi, de binnenkant vind ik verder niet mooi qua keuken, badkamer en vloeren:

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 122_groot
Dit vind ik echt afgrijselijk! Zo nep en nieuw. Zou ervoor geen goud gaan wonen. Grappig hoe iemands droomhuis voor een ander echt een nachtmerrie zou zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Shisha di 12 jul 2011 - 8:02

Oh en wat ik ook echt een heel erg mooi huis vind is de 5 zuilen in Arnhem. Niet te koop maar echt prachtig!

http://www.flickr.com/photos/48060246@N06/4534044887/
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Monte di 12 jul 2011 - 8:33

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 644_groot
Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Huis
Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Huis2
Dit vind ik ook wel een leuke, alleen ja wie heeft er nou 1,6 miljoen Wink
Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Huis3

Zoals te zien is vind ik nieuwe huizen met donkere steen het mooiste(in Nederland, in het buitenland zou ik voor andere huizen gaan)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Silver di 12 jul 2011 - 8:42

Wij hebben ons droomhuis al. Mijn vriend heeft het zelf helemaal gebouwd I love you

maar als ik pietluttig mag doen, vind ik een grotere tuin nog geweldiger Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Phileine di 12 jul 2011 - 8:50

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 394_groot

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 397_groot

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 218_groot

Het laatste huis vooral qua locatie I love you Maar dan zou ik wel een ander dak willen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Monte di 12 jul 2011 - 9:42

Phileine: voor de laatste moet je zeker ook wel een paar miljoen neertellen? Is het Noordwijk?(dit soort huizen staan op funda veel in Noordwijk)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Phileine di 12 jul 2011 - 9:51

Monte schreef:Phileine: voor de laatste moet je zeker ook wel een paar miljoen neertellen? Is het Noordwijk?(dit soort huizen staan op funda veel in Noordwijk)

Bijna vier miljoen Laughing De inrichting is trouwens verschrikkelijk, maar het uitzicht en de locatie maakt alles goed smile
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Bosjesvrouw di 1 nov 2011 - 1:08

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 810_groot

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 827_groot

Mijn droomhuis

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Marin di 1 nov 2011 - 1:21

Ha ik had laatst ook al gereageerd (een van m'n eerste reacties onder deze naam en viel direct door de mand hahaha). Sinds ik in Haarlem kom ben ik fan van deze twee appartementencomplexen. LOVE it.

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 294261494_M7u5ent0_c

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 294258915_x7faINsq_c

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Ded7-fa61-b216398c


En ik wil zo'n soort inrichting:
(dit is daadwerkelijk het appartement van hier boven)
Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 294263306_B7MPzxRK_c


Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 294229880_cHM9TkNy_c

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 295689484_moVheR0Z_c

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 295394995_qhor5Fk8_c
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 1:31

Joy, dat laatste plaatje zit ook in mijn mapje. Maar dat is niet zo gek want daar zitten inmiddels wel een paar duizend plaatjes in laughcry

Ik kwam laatst nog een blog tegen waarbij ik aan Punk'd moest denken. Dat was een van de redenen waarom ik terug kwam op het forum. Ik zal hem eens zoeken.

Mijn droomhuis:
Dat zal een boerderijtje zijn met een stuk land en een grote schuur. Fruitbomen, groente tuin en/of kas en wat dieren (poezen/kippen/geit enz.).
Het liefst in de buurd van een bos, strand én groot maisveld.

Plaatje kan ik nog even niet vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Marin di 1 nov 2011 - 1:35

Oh leuk als je 'm weer vindt, wil je 'm dan hier posten. Ben ik ook benieuwd naar.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 1:48

Joy_ schreef:Oh leuk als je 'm weer vindt, wil je 'm dan hier posten. Ben ik ook benieuwd naar.
Doe ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 1:50

Smikkell schreef:
Joy_ schreef:Oh leuk als je 'm weer vindt, wil je 'm dan hier posten. Ben ik ook benieuwd naar.
Doe ik.
Ik denk dat je/jullie deze ook wel leuk vind(en). De style wisselt wel per post, maar als je de tijd neemt om wat pagina's door de bladeren is hij erg leuk nerd
http://vosgesparis.blogspot.com/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 1:52

Smikkell schreef:
Smikkell schreef:
Joy_ schreef:Oh leuk als je 'm weer vindt, wil je 'm dan hier posten. Ben ik ook benieuwd naar.
Doe ik.
Ik denk dat je/jullie deze ook wel leuk vind(en). De style wisselt wel per post, maar als je de tijd neemt om wat pagina's door de bladeren is hij erg leuk nerd
http://vosgesparis.blogspot.com/
Of ander deze:
http://lamaisondannag.blogspot.com/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Marin di 1 nov 2011 - 1:52

Vind de eerste post al geweldig Wink En die van Amsterdam Unplugged (iets naar beneden) ook.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 1:58

Joy_ schreef:Ha ik had laatst ook al gereageerd (een van m'n eerste reacties onder deze naam en viel direct door de mand hahaha). Sinds ik in Haarlem kom ben ik fan van deze twee appartementencomplexen. LOVE it.

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 294261494_M7u5ent0_c

Ohhh hier zou ik ook ZO gaan wonen.

Ik woonde voor dit huis, in een jugendstiel herenhuis in Oud-Zuid en dat was heel mooi, dat zou ik best willen kopen haha. En dan helemaal verbouwen en inrichten zoals ik het wil. Ik zou eigenlijk ook een mapje moeten maken met plaatjes van wat ik mooi vind, heb ik meteen een moodboard waar ik alles op kan baseren. Maar goed ik heb nu best een leuk huisje, maar als ik het zelf helemaal opnieuw zou kunnen inrichten zou ik het heeel anders doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Monte di 1 nov 2011 - 2:00

Joy_ schreef:Ha ik had laatst ook al gereageerd (een van m'n eerste reacties onder deze naam en viel direct door de mand hahaha). Sinds ik in Haarlem kom ben ik fan van deze twee appartementencomplexen. LOVE it.

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 294261494_M7u5ent0_c

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 294258915_x7faINsq_c

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Ded7-fa61-b216398c

Leuk dat je vaker in Haarlem komt(daar woon ik) en inderdaad de bovenstaande zijn mooie complexen, vooral de mariastichting, hoewel ik het allemaal niet goedkoop vind(en ook nog eens een hele drukke locatie, maar wel weer vlak bij het centrum)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Marin di 1 nov 2011 - 2:01

Ja dat doe ik op pinterest tegenwoordig, een online 'mapje-moodboard'. Zo handig!

En ja die oude kazerne is echt te gek! Maar goed, tegen de tijd dat vriend en ik ooit samen iets gaan kopen, zullen we wel direct voor een eengezinswoning gaan, gezien ie nu al een koopappartement heeft en het zo stom is om voor 3,5 ton een appartement te kopen ipv eengezinswoning. Maar ik wil deze Wink (of nog eigenlijk liever die ander)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Marin di 1 nov 2011 - 2:02

Oh wat leuk dat jij daar woont Monte, dat wist ik niet! Jeej misschien worden we over paar jaar wel stadsgenootjes. En boefje, jij had me ontmaskerd eerder in dit topic he Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw droomhuis eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum