Hoe ziet jouw droomhuis eruit?
+16
Sarah1985
Shisha
smooch
Monte
Marin
Smaragdje
Effie_O
Schaapke
minoessepoes
Tsjip
meisjesmama
Paper Crown
Pien
Barbabella
Zwerver
JD
20 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe ziet jouw droomhuis eruit?
Ostara schreef:Monte schreef:Is m.arin terug?(als ik zo kijk naar de stijl van de huizen van de poster hierboven;) )
Edit: ik ben nog aan het zoeken naar mijn droomhuis, dit topic is een goede reden om marktplaats af te struinen
Dat dacht ik ook meteen. :-)
ik ook
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
*Marietje* schreef:@CKC, heb je wel al een foto van de buitenkant van jullie huis? of hou je dat liever voor jezelf?
is het nieuwbouw of bestaand?
Klinkt helemaal als mijn ding, vissegraat, landelijk...ben héél erg benieuwd!! Wanneer krijgen jullie de sleutel?
Ahh tegen die tijd post je wel fotos toch?
Het is inderaad nieuwbouw..
Dit is een sfeer impressie:
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Als we de spullen wegdoen open ik hier een topic.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik vind dit wel een heel mooi huisje. Ik fietste vroeger vaak door deze straat als tiener zijnde op weg naar het centrum en er staan allemaal van dit soort kasten van huizen in die buurt.
http://www.funda.nl/koop/ede-gld/huis-47961203-stationsweg-90/fotos/#foto-1
En deze vind ik erg mooi maar het is wel aan een drukke weg.+onbetaalbaar.
http://www.funda.nl/koop/arnhem/huis-47794333-velperweg-112/fotos/#foto-1
http://www.funda.nl/koop/ede-gld/huis-47961203-stationsweg-90/fotos/#foto-1
En deze vind ik erg mooi maar het is wel aan een drukke weg.
http://www.funda.nl/koop/arnhem/huis-47794333-velperweg-112/fotos/#foto-1
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
ckc dat word heel anders dan wat jullie nu hebben met de inrichting. Ben heel benieuwt hoe het word
Mijn droomhuis is een vrijstaand huis met een garage. Mijn man is nu ons droomhuis aan het tekenen en we hopen dat we die ooit kunnen bouwen alleen is het nogal moeilijk hier een stuk grond te krijgen
http://www.funda.nl/koop/burgum/huis-4508343-roggegers/fotos/ zoiets vinden wij wel erg mooi
Mijn droomhuis is een vrijstaand huis met een garage. Mijn man is nu ons droomhuis aan het tekenen en we hopen dat we die ooit kunnen bouwen alleen is het nogal moeilijk hier een stuk grond te krijgen
http://www.funda.nl/koop/burgum/huis-4508343-roggegers/fotos/ zoiets vinden wij wel erg mooi
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
2CKC2 schreef:Als we de spullen wegdoen open ik hier een topic.
lijkt me een goed idee, veel effectiever dan MP denk ik;)
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Dit vind ik echt afgrijselijk! Zo nep en nieuw. Zou ervoor geen goud gaan wonen. Grappig hoe iemands droomhuis voor een ander echt een nachtmerrie zou zijn.Pien schreef:Dit huis komt toch wel heel dichtbij mijn droomhuis:
of nog net een tikkeltje groter, alleen van dat huis is alleen de buitenkant mooi, de binnenkant vind ik verder niet mooi qua keuken, badkamer en vloeren:
Gast- Gast
Oh en wat ik ook echt een heel erg mooi huis vind is de 5 zuilen in Arnhem. Niet te koop maar echt prachtig!
http://www.flickr.com/photos/48060246@N06/4534044887/
http://www.flickr.com/photos/48060246@N06/4534044887/
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Dit vind ik ook wel een leuke, alleen ja wie heeft er nou 1,6 miljoen
Zoals te zien is vind ik nieuwe huizen met donkere steen het mooiste(in Nederland, in het buitenland zou ik voor andere huizen gaan)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Wij hebben ons droomhuis al. Mijn vriend heeft het zelf helemaal gebouwd
maar als ik pietluttig mag doen, vind ik een grotere tuin nog geweldiger
maar als ik pietluttig mag doen, vind ik een grotere tuin nog geweldiger
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Het laatste huis vooral qua locatie Maar dan zou ik wel een ander dak willen.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Phileine: voor de laatste moet je zeker ook wel een paar miljoen neertellen? Is het Noordwijk?(dit soort huizen staan op funda veel in Noordwijk)
Monte- Ratel
Monte schreef:Phileine: voor de laatste moet je zeker ook wel een paar miljoen neertellen? Is het Noordwijk?(dit soort huizen staan op funda veel in Noordwijk)
Bijna vier miljoen De inrichting is trouwens verschrikkelijk, maar het uitzicht en de locatie maakt alles goed
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Mijn droomhuis
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Ha ik had laatst ook al gereageerd (een van m'n eerste reacties onder deze naam en viel direct door de mand hahaha). Sinds ik in Haarlem kom ben ik fan van deze twee appartementencomplexen. LOVE it.
En ik wil zo'n soort inrichting:
(dit is daadwerkelijk het appartement van hier boven)
En ik wil zo'n soort inrichting:
(dit is daadwerkelijk het appartement van hier boven)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy, dat laatste plaatje zit ook in mijn mapje. Maar dat is niet zo gek want daar zitten inmiddels wel een paar duizend plaatjes in
Ik kwam laatst nog een blog tegen waarbij ik aan Punk'd moest denken. Dat was een van de redenen waarom ik terug kwam op het forum. Ik zal hem eens zoeken.
Mijn droomhuis:
Dat zal een boerderijtje zijn met een stuk land en een grote schuur. Fruitbomen, groente tuin en/of kas en wat dieren (poezen/kippen/geit enz.).
Het liefst in de buurd van een bos, strand én groot maisveld.
Plaatje kan ik nog even niet vinden.
Ik kwam laatst nog een blog tegen waarbij ik aan Punk'd moest denken. Dat was een van de redenen waarom ik terug kwam op het forum. Ik zal hem eens zoeken.
Mijn droomhuis:
Dat zal een boerderijtje zijn met een stuk land en een grote schuur. Fruitbomen, groente tuin en/of kas en wat dieren (poezen/kippen/geit enz.).
Het liefst in de buurd van een bos, strand én groot maisveld.
Plaatje kan ik nog even niet vinden.
Gast- Gast
Oh leuk als je 'm weer vindt, wil je 'm dan hier posten. Ben ik ook benieuwd naar.
Marin- Lady Post-a-lot
Doe ik.Joy_ schreef:Oh leuk als je 'm weer vindt, wil je 'm dan hier posten. Ben ik ook benieuwd naar.
Gast- Gast
Ik denk dat je/jullie deze ook wel leuk vind(en). De style wisselt wel per post, maar als je de tijd neemt om wat pagina's door de bladeren is hij erg leukSmikkell schreef:Doe ik.Joy_ schreef:Oh leuk als je 'm weer vindt, wil je 'm dan hier posten. Ben ik ook benieuwd naar.
http://vosgesparis.blogspot.com/
Gast- Gast
Of ander deze:Smikkell schreef:Ik denk dat je/jullie deze ook wel leuk vind(en). De style wisselt wel per post, maar als je de tijd neemt om wat pagina's door de bladeren is hij erg leukSmikkell schreef:Doe ik.Joy_ schreef:Oh leuk als je 'm weer vindt, wil je 'm dan hier posten. Ben ik ook benieuwd naar.
http://vosgesparis.blogspot.com/
http://lamaisondannag.blogspot.com/
Gast- Gast
Vind de eerste post al geweldig En die van Amsterdam Unplugged (iets naar beneden) ook.
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Ha ik had laatst ook al gereageerd (een van m'n eerste reacties onder deze naam en viel direct door de mand hahaha). Sinds ik in Haarlem kom ben ik fan van deze twee appartementencomplexen. LOVE it.
Ohhh hier zou ik ook ZO gaan wonen.
Ik woonde voor dit huis, in een jugendstiel herenhuis in Oud-Zuid en dat was heel mooi, dat zou ik best willen kopen haha. En dan helemaal verbouwen en inrichten zoals ik het wil. Ik zou eigenlijk ook een mapje moeten maken met plaatjes van wat ik mooi vind, heb ik meteen een moodboard waar ik alles op kan baseren. Maar goed ik heb nu best een leuk huisje, maar als ik het zelf helemaal opnieuw zou kunnen inrichten zou ik het heeel anders doen.
Gast- Gast
Leuk dat je vaker in Haarlem komt(daar woon ik) en inderdaad de bovenstaande zijn mooie complexen, vooral de mariastichting, hoewel ik het allemaal niet goedkoop vind(en ook nog eens een hele drukke locatie, maar wel weer vlak bij het centrum)Joy_ schreef:Ha ik had laatst ook al gereageerd (een van m'n eerste reacties onder deze naam en viel direct door de mand hahaha). Sinds ik in Haarlem kom ben ik fan van deze twee appartementencomplexen. LOVE it.
Monte- Ratel
Ja dat doe ik op pinterest tegenwoordig, een online 'mapje-moodboard'. Zo handig!
En ja die oude kazerne is echt te gek! Maar goed, tegen de tijd dat vriend en ik ooit samen iets gaan kopen, zullen we wel direct voor een eengezinswoning gaan, gezien ie nu al een koopappartement heeft en het zo stom is om voor 3,5 ton een appartement te kopen ipv eengezinswoning. Maar ik wil deze (of nog eigenlijk liever die ander)
En ja die oude kazerne is echt te gek! Maar goed, tegen de tijd dat vriend en ik ooit samen iets gaan kopen, zullen we wel direct voor een eengezinswoning gaan, gezien ie nu al een koopappartement heeft en het zo stom is om voor 3,5 ton een appartement te kopen ipv eengezinswoning. Maar ik wil deze (of nog eigenlijk liever die ander)
Marin- Lady Post-a-lot
Oh wat leuk dat jij daar woont Monte, dat wist ik niet! Jeej misschien worden we over paar jaar wel stadsgenootjes. En boefje, jij had me ontmaskerd eerder in dit topic he
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe ziet jouw voordeur eruit?
» Hoe ziet jouw kledingkast eruit?
» Hoe ziet jouw bureaublad eruit?
» Hoe ziet jouw expedit kast eruit?
» Juffen onder ons: hoe ziet jouw dagplanning eruit?
» Hoe ziet jouw kledingkast eruit?
» Hoe ziet jouw bureaublad eruit?
» Hoe ziet jouw expedit kast eruit?
» Juffen onder ons: hoe ziet jouw dagplanning eruit?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: